Στην εξαιρετική ιστοσελίδα http://bahn-seminar.info παρατίθενται οι ακόλουθοι γενικοί πίνακες που αφορούν μέσο μήκος πεδήσεως λειτουργίας για σιδηροδρομικά οχήματα απλά αλλά και υψηλών ταχυτήτων.
\
Μήκος πεδήσεως είναι απόσταση που θα διανύσει το τραίνο από τη στιγμή που θα αρχίσει η πέδηση, μέχρι τη στιγμή που ο συρμός θα ακινητοποιηθεί εντελώς.
Δίσκοι πέδης σε τραίνα υψηλών ταχυτήτων. Όσο αυξάνει η ταχύτητα λειτουργίας απαιτείται ολοένα και περισσότερη δύναμη πέδησης. Έτσι οι αριθμοί των δίσκων πέδης ανά άξονα αυξάνονται όσο αυξάνει η ταχύτητα λειτουργίας για κάθε όχημα.
Ακολουθεί ο πίνακας με μήκη πεδήσεως για τραίνα υψηλών ταχυτήτων
Παρατηρούμε ότι το μήκος πεδήσεως ενός τραίνου για ταχύτητα 160 χλμ / ώρα είναι περίπου ένα χιλιόμετρο ενώ στα 330 χλμ/ώρα το μήκος πεδήσεως τετραπλασιάζεται (4200μ)
Πηγή:
- Bremsweg (μήκος πεδήσεως)
http://bahn-seminar.info/Fahrzeugtechnik/Bremsweg/
- OF TRAINS AND BRAKES
http://eurailmag.com/of-trains-and-brakes/
- Erstes Gleisbild
http://www.railware.de/doku/Erstes+Gleisbild
Πηγή:
- Bremsweg (μήκος πεδήσεως)
http://bahn-seminar.info/Fahrzeugtechnik/Bremsweg/
- OF TRAINS AND BRAKES
http://eurailmag.com/of-trains-and-brakes/
- Erstes Gleisbild
http://www.railware.de/doku/Erstes+Gleisbild
http://54471587.swh.strato-hosting.eu/Fahrzeugtechnik/Bremsweg/
ΑπάντησηΔιαγραφή