Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Μέσο μήκος πεδήσεως (φρεναρίσματος) για κάθε ταχύτητα


Στην εξαιρετική ιστοσελίδα http://bahn-seminar.info παρατίθενται οι ακόλουθοι γενικοί πίνακες που αφορούν μέσο μήκος πεδήσεως λειτουργίας για σιδηροδρομικά οχήματα απλά αλλά και υψηλών ταχυτήτων. 
\






Μήκος πεδήσεως είναι απόσταση που θα διανύσει το τραίνο από τη στιγμή που θα αρχίσει η πέδηση, μέχρι τη στιγμή που ο συρμός θα ακινητοποιηθεί εντελώς.


Ταχύτητα 
10 km/h
Μήκος πεδήσεως
4 m.
20 km/h
15 m.
30 km/h
35 m.
40 km/h
62 m
50 km/h
96 m
60 km/h
139 m
70 km/h
189 m
80 km/h
247 m
90 km/h
313 m
100 km/h
386 m
110 km/h
467 m
120 km/h
556 m
130 km/h
652 m
140 km/h
756 m
150 km/h
868 m
160 km/h 
988 

Δίσκοι πέδης σε τραίνα υψηλών ταχυτήτων. Όσο αυξάνει η ταχύτητα λειτουργίας απαιτείται ολοένα και περισσότερη δύναμη πέδησης. Έτσι οι αριθμοί των δίσκων πέδης ανά άξονα αυξάνονται όσο αυξάνει η ταχύτητα λειτουργίας για κάθε όχημα.









Ακολουθεί ο πίνακας με μήκη πεδήσεως για τραίνα υψηλών ταχυτήτων


Ταχύτητα
170 km/h
Μήκος πεδήσεως
1.115 m
180 km/h
1.250 m
190 km/h
1.393 m
200 km/h
1.543 m
210 km/h
1.701 m
220 km/h
1.867 m
230 km/h
2.041 m
240 km/h
2.222 m
250 km/h
2.411 m
260 km/h
2.608 m
270 km/h
2.813 m
280 km/h
3.025 m
290 km/h
3.245 m
300 km/h
3.472 m
310 km/h
3.708 m
320 km/h
3.951 m
330 km/h
4.201 m
Παρατηρούμε ότι το μήκος πεδήσεως ενός τραίνου για ταχύτητα 160 χλμ / ώρα είναι περίπου ένα χιλιόμετρο ενώ στα 330 χλμ/ώρα το μήκος πεδήσεως τετραπλασιάζεται (4200μ)


Tassos Lambropoulos Προσοχή γιατί τα μεγέθη αυτά αναφέρονται σε "υπηρεσιακή πέδηση" (Betriebsbremsung, όχι ακαριαία) και για απροσδιόριστο ποσοστό πέδησης (δεν το λέει)

Επίσης δεν αναφέρεται καθόλου η κλίση



Πηγή:
- Bremsweg (μήκος πεδήσεως)
http://bahn-seminar.info/Fahrzeugtechnik/Bremsweg/

- OF TRAINS AND BRAKES
http://eurailmag.com/of-trains-and-brakes/

- Erstes Gleisbild
http://www.railware.de/doku/Erstes+Gleisbild




1 σχόλιο: