Ένας κολοσσιαίος κύλινδρος μήκους 25 μέτρων και βάρους 200 τόνων μεταφέρθηκε με τραίνο από το εργοστάσιο παραγωγής του στο Lohr της Γερμανίας, στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας όπου μεταφορτώθηκε σε καράβι για να μεταφερθεί τελικά στην Ιαπωνία στο νησί Σικοκού όπου είναι και το τελικός του προορισμός.
Ευχαριστούμε τον Dimitris Kapetanakis για την ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα.
Ο υδραυλικός κύλινδρος κατασκευής της εταιρίας Hunger Hydraulik Gruppe θα χρησιμοποιηθεί σε μια Ιαπωνική βυθοκόρο στην ανοιχτή θάλασσα, με δύναμη εφελκυσμού 1500 τόνων και με ανυψωτική ικανότητα 20 μέτρων.
Για την φόρτωσή του χρησιμοποιήθηκαν δυο γερανοί 500 τόνων ο καθένας, ενώ για την μεταφορά του φορτώθηκε σε ειδική βάση πάνω σε δυο ειδικά κατασκευασμένες σιδηροδρομικές πλατφόρμες
με δέκα άξονες η κάθε μια!!!
Πηγή:
- Zylinder am Zug
http://blog.sbbcargo.com/18987/zylinder-am-zug/
- 836 Lohr - Rotterdam
http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?2,7482483,7483029
- uaai-836: Schienentiefladewagen mit Sondereinrichtungen mit zwanzig Radsätzen
http://www.hcs-log.com/en/rolling-stock/low-loader-rail-cars/low-loader-rail-car-with-special-fittings/uaai-836.html
Ευχαριστούμε τον Dimitris Kapetanakis για την ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα.
Ο υδραυλικός κύλινδρος κατασκευής της εταιρίας Hunger Hydraulik Gruppe θα χρησιμοποιηθεί σε μια Ιαπωνική βυθοκόρο στην ανοιχτή θάλασσα, με δύναμη εφελκυσμού 1500 τόνων και με ανυψωτική ικανότητα 20 μέτρων.
Για την φόρτωσή του χρησιμοποιήθηκαν δυο γερανοί 500 τόνων ο καθένας, ενώ για την μεταφορά του φορτώθηκε σε ειδική βάση πάνω σε δυο ειδικά κατασκευασμένες σιδηροδρομικές πλατφόρμες
με δέκα άξονες η κάθε μια!!!
Η μέγιστη ταχύτητα του ειδικού αυτού τραίνου περιορίστηκε στα 60 χλμ / ώρα, Λόγω αυτής της ταχύτητας δρομολογήθηκε μόνο Σαββατοκύριακα και το βράδυ και έτσι μετά από έξι μέρες έφτασε τελικά στο Ρότερνταμ. Στις 3 Αυγούστου ξεκίνησε η θαλάσσια μεταφορά και τέλη Σεπτεμβρίου του 2015 έφτασε στο ιαπωνικό λιμάνι του Niihama στο Σικοκού.
Πηγή:
- Zylinder am Zug
http://blog.sbbcargo.com/18987/zylinder-am-zug/
- 836 Lohr - Rotterdam
http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?2,7482483,7483029
- uaai-836: Schienentiefladewagen mit Sondereinrichtungen mit zwanzig Radsätzen
http://www.hcs-log.com/en/rolling-stock/low-loader-rail-cars/low-loader-rail-car-with-special-fittings/uaai-836.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου