Αναδημοσιεύουμε ανάρτηση του Basilis Tsihrinis με λεπτομέρειες για το τραγικό συμβάν στη Βαυαρία, από αξιόπιστο Γερμανικό σιδηροδρομικό site:
Ας πάρουμε από την αρχή τα δρομολόγια των δύο Flirt της Meridian πριν την σύγκρουση.
Το τραίνο 79505 αναχώρησε στις 5:39 από το Μόναχο με 1' καθυστέρηση. Στον σταθμό Kreuzstraße είχε αναμονή 2' για έναν συρμό S-Bahn πού είχε καθυστέρηση. Όταν αναχώρησε από το Bruckmükl είχε συμπληρώσει 4' καθυστέρηση. Τελευταίος σταθμός πριν τη σύγκρουση ήταν το Bad Aibling Kurpark από όπου αναχώρησε στις 6:44. Περίπου 5 λεπτά αργότερα συγκρούστηκε με το συρμό 79506.
Το τραίνο 79505 αναχώρησε στις 5:39 από το Μόναχο με 1' καθυστέρηση. Στον σταθμό Kreuzstraße είχε αναμονή 2' για έναν συρμό S-Bahn πού είχε καθυστέρηση. Όταν αναχώρησε από το Bruckmükl είχε συμπληρώσει 4' καθυστέρηση. Τελευταίος σταθμός πριν τη σύγκρουση ήταν το Bad Aibling Kurpark από όπου αναχώρησε στις 6:44. Περίπου 5 λεπτά αργότερα συγκρούστηκε με το συρμό 79506.
Το 79506 αναχώρησε στις 6:37 από το Rosenheim με προορισμό το Holzkirchen. Στο Kolbermoor έπρεπε να παραμείνει από τις 6:40 μέχρι τις 6:45 γιά να διασταυρωθεί στην παρακαμπτήριο με το 79505 πού έπρεπε να αφιχθεί στις 6:44. Δυστυχώς το 79506 αναχώρησε για άγνωστο λόγο χωρίς να γίνει η διασταύρωση με αποτέλεσμα τα δύο Flirt να συγκρουστούν μετωπικά.
Η διαδρομή καλύπτεται από το σύστημα PZB, έγκαιρου ελέγχου των τραίνων. Το κύριο καθήκον του PZB είναι αν ένας συρμός παραβιάσει ερυθρό σηματοδότη να σταματήσει με αναγκαστική πέδηση,
Πηγή:
- Was wir über das Zugunglück von Bad Aibling wissen – und was nicht.
- Germany train crash: Inquiry focus 'on signalling error'
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου