Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Τι γνωρίζουμε για το δυστύχημα (στη Βαυαρία) και τι όχι

Αναδημοσιεύουμε ανάρτηση του Basilis Tsihrinis με λεπτομέρειες για το τραγικό συμβάν στη Βαυαρία, από αξιόπιστο Γερμανικό σιδηροδρομικό site:
Ας πάρουμε από την αρχή τα δρομολόγια των δύο Flirt της Meridian πριν την σύγκρουση.
Το τραίνο 79505 αναχώρησε στις 5:39 από το Μόναχο με 1' καθυστέρηση. Στον σταθμό Kreuzstraße είχε αναμονή 2' για έναν συρμό S-Bahn πού είχε καθυστέρηση. Όταν αναχώρησε από το Bruckmükl είχε συμπληρώσει 4' καθυστέρηση. Τελευταίος σταθμός πριν τη σύγκρουση ήταν το Bad Aibling Kurpark  από όπου αναχώρησε στις 6:44. Περίπου 5 λεπτά αργότερα συγκρούστηκε με το συρμό 79506.


Το 79506 αναχώρησε στις 6:37 από το Rosenheim με προορισμό το Holzkirchen. Στο Kolbermoor έπρεπε να παραμείνει από τις 6:40 μέχρι τις 6:45 γιά να διασταυρωθεί στην παρακαμπτήριο με το 79505 πού έπρεπε να αφιχθεί στις 6:44. Δυστυχώς το 79506 αναχώρησε για άγνωστο λόγο χωρίς να γίνει η διασταύρωση με αποτέλεσμα τα δύο Flirt να συγκρουστούν μετωπικά.


Η διαδρομή καλύπτεται από το σύστημα PZB, έγκαιρου ελέγχου των τραίνων. Το κύριο καθήκον του PZB είναι αν ένας συρμός παραβιάσει ερυθρό σηματοδότη να σταματήσει με αναγκαστική πέδηση, 

Πηγή:
Was wir über das Zugunglück von Bad Aibling wissen – und was nicht.

Germany train crash: Inquiry focus 'on signalling error'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου