Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση από το ιστολόγιο Λοκομοτίβα:
Πρόκειται για δίδυμη σήραγγα συνολικού μήκους περίπου 5 χλμ ανά κλάδο και αποτελεί τμήμα του έργου «Κατασκευή υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος από Χ.Θ. 91+500 έως Χ.Θ. 113+000 και σήραγγας Παναγοπούλας», συνολικού μήκους 21,5 km και προϋπολογισμού 293.130.532,46 Ευρώ.
Όταν τελειώσουν τα γύρω γύρω εργα, το Πάτρα Αθήνα θα γίνεται σε πολύ μικρότερο χρόνο ίσως και πολύ κάτω από τις 2 ώρες.
Πηγή:
- Έτοιμη η σήραγγα Παναγοπουλας της ΕΡΓΟΣΕ.
http://osedriver.blogspot.gr/2016/02/blog-post_72.html
Πρόκειται για δίδυμη σήραγγα συνολικού μήκους περίπου 5 χλμ ανά κλάδο και αποτελεί τμήμα του έργου «Κατασκευή υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος από Χ.Θ. 91+500 έως Χ.Θ. 113+000 και σήραγγας Παναγοπούλας», συνολικού μήκους 21,5 km και προϋπολογισμού 293.130.532,46 Ευρώ.
Όταν τελειώσουν τα γύρω γύρω εργα, το Πάτρα Αθήνα θα γίνεται σε πολύ μικρότερο χρόνο ίσως και πολύ κάτω από τις 2 ώρες.
Πηγή:
- Έτοιμη η σήραγγα Παναγοπουλας της ΕΡΓΟΣΕ.
http://osedriver.blogspot.gr/2016/02/blog-post_72.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου