Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Η NetworkRail ενημερώνει το επιβατικό της κοινό: Πεσμένα φύλλα στις ράγιες προκαλούν ολίσθηση και δυσλειτουργία των τραίνων

Στη Βρετανία 30.000 εκτάρια του σιδηροδρομικού δικτύου βρίσκονται ανάμεσα σε εκατομμύρια δέντρα, θάμνους και άλλα φυτά. Ένα ανεπτυγμένο δέντρο έχει από 10.000 ως 50.000 φύλλα και κάθε φθινόπωρο χιλιάδες φύλλα πέφτουν πάνω σε σιδηροδρομικές γραμμές σε όλη τη χώρα.

Συμπιεσμένα από τις διερχόμενες αμαξοστοιχίες, τα φύλλα δημιουργούν ένα λεπτό, υπόστρωμα πάνω στις ράγες, δυσκολεύοντας την οδήγηση των μηχανοδηγών που θα πρέπει να φρενάρουν νωρίτερα, όταν πλησιάζουν σε σταθμούς και στα φωτοσήματα για να αποφευχθεί η ολίσθηση ή για να επιταχύνει πιο απαλά και να αποφύγετε το σπινιάρισμα των τροχών.


Το υπόστρωμα των φύλλων αυτών μπορεί επίσης να μονώσει ηλεκτρικά τους τροχούς των τραίνων από τις ράγες με αποτέλεσμα βλάβες στο σύστημα σηματοδότησης, που χρησιμοποιεί ηλεκτρικό ρεύμα σε τμήματα γραμμής για να εντοπίσει τα τρένα. Για να διατηρηθεί η ασφάλεια, θα πρέεπι η τηλεδιοίκηση να αφήνει μεγαλύτερα διαστήματα μεταξύ των διαδοχικών συρμών, κάτι που τελικα οδηγεί σε καθυστερήσεις.

Πώς μπορούμε να περιορίσουμε  τις καθυστερήσεεις που προκαλούνται από τα πεσμένα φύλλα
Διαθέτουμε ένα στόλο των ειδικών σιδηροδρομικών συρμών που καθαρίζουν τις ράγες χρησιμοποιώντας ψεκασμό νερού στην κεφαλή σιδηροτροχιάς και στη συνέχεια με ρίψη άμμου να βοηθήσουμε τα τραίνα αποκτήσουν μεγαλύτερη πρόσφυση στη σιδηροτροχιά.

Κάθε φθινόπωρο, οι ομάδες γραμμής εργάζονται όλο το εικοσιτετράωρο σε θέσεις-κλειδιά και χρησιμοποιούν ειδικά μηχανήματα για να καθαρίσουν τη σιδηροτροχιά. Σε ιδιαίτερα μολυσμένες ράγες χρησιμοποιούμε ένα καθαριστικό με βάση το κιτρικό οξύ για να διαλύσει τα σάπια φύλλα.

Μεταξύ 1ης Οκτωβρίου και 13ης Δεκεμβρίου, λαμβάνουμε "προγνώσεις μειωμένης πρόσφυσης" δύο φορές την ημέρα από τους ειδικούς στις προβλέψεις καιρού MeteoGroup. Σε αυτές τις θέσεις απαιτείται να λάβουμε μέτρα κάτι που μας επιτρέπει να αναπτύξουμε πιο αποτελεσματικά τους πόρους μας.

Επίσης οι σύγχρονες αμαξοστοιχίες έχουν τροχούς με προστασίας ολίσθησης που διακόπτει τα φρένα για να βοηθήσει στη διατήρηση της πρόσφυσης με παρόμοιο τρόπο με τα συστήματα αντιεμπλοκής ABS κατά την πέδηση στα αυτοκίνητα.

Τα σύγχρονα τραίνα διαθέτουν επιπλέον εξοπλισμό που εφαρμόζει εξαιρετικά λεπτό στρώμα ειδικής ξηρής άμμου μπροστά από τους τροχούς του συρμού για τη βελτίωση της πρόσφυσης κατά την πέδηση ή κατά την επιτάχυνση.

Συνεργαζόμαστε συνεχώς με τους ειδικούς, Πανεπιστήμια και άλλους σιδηροδρομικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο για την ανάπτυξη νέων μεθόδων για την πρόληψη και τη θεραπεία της χαμηλής πρόσφυσης.

Οι μηχοδηγοί έχουν εκπαιδευτεί με τη χρήση προσομοιωτών πριν από την εποχή του φθινοπώρου για να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στο να αντιμετωπίζουν τις ολισθηρές ράγες.

Τέλος έχουμε αναπτύξει ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο για να αφαιρέσουμε τα φυλλοβόλα φυτά που είναι πιθανό να οδηγήσουν σε χαμηλή πρόσφυση. Όταν αντικαθιστούμε βλάστηση αυτή, φυτεύουμε είδη τα οποία είναι λιγότερο πιθανό να ρίξουν τα φύλλα τους. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε πώς διαχειριζόμαστε βλάστηση.

Ορισμένες εταιρείες τραίνων επίσης αλλάζουν τα δρομολόγια τους ώστε να ληφθεί υπόψη η αύξηση των χρόνων διαδρομής που προκαλούνται από τη μείωση της πρόσφυσης κάθε φθινόπωρο.




Πηγή΅
- Fallen leaves stick to damp rails and passing trains compress them into a slippery layer that reduces grip
http://www.networkrail.co.uk/timetables-and-travel/delays-explained/leaves/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου