Ο διαχειριστής υποδομής των Βρετανικών σιδηροδρόμων Network Rail έχει υπογράψει με τη Γερμανική εταιρία Ρομπέλ σύμβαση για την προμήθεια οκτώ Κινητών Τραίνων Συντήρησης (MMS) με παράδοση από τον Ιούλιο του 2015 και μετά.
Με το σύστημα αυτό επιτυγχάνεται αυξημένη ασφάλεια για το προσωπικό συντήρησης γραμμής, ενώ η εργασίες συντήρησης γίνονται αποδοτικότερα ανεξάρτητα από καιρικές συνθήκες και από το αν γίνονται μέρα ή νύχτα.
Δείτε τα ακόλουθα βίντεο:
Κάθε σετ αποτελείται από μια Κινητής Μονάδας Συντήρησης (MMU) 69,60 , ένα ενδιάμεσο όχημα 69.45, και τη μονάδα έλξης και τροφοδοσίας 69.40 (TSU). Τα κινητά τραίνα συντήρησης προσφέρονται κυρίως για την αντικατάσταση τμημάτων γραμμής ράγες έως 13.72m μήκος, και άλλο υλικό γραμμής καθώς και τη συντήρηση και την επιθεώρηση των αλλαγών τροχιάς και διασταυρώσεων.
Το ενδιάμεσο όχημα έχει ικανότητα φόρτωσης και μεταφοράς 38m2 / 20 τόνων για τη μεταφορά υλικών και εξοπλισμού στο εργοτάξιο. Το TSU διαθέτει χώρο συνεργείου, καθώς και χώρο μεταφοράς προσωπικού με μια μικρή κουζίνα. Όλες οι εργασίες συντήρησης και επισκευής πραγματοποιείται στην κινητή μονάδα συντήρησης 68m μήκους MMU, που είναι εξοπλισμένη με υδραυλικά ρυθμιζόμενα πλευρικά τοιχώματα. Αυτά μπορεί να επεκταθούν για να αυξηθεί πλευρικά ο χώρος εργασίας έως και 600 χιλιοστά επιπλέον σε κάθε πλευρά του οχήματος.
Υλικά μπορούν να μετακινηθούν μεταξύ των μονάδων με γερανό με ανυψωτική ικανότητα 2 τόνων.
Ασφάλεια προσωπικού, ποιότητα εργασίας, αποδοτικότητα
Η Εργασία στην ανοιχτή γραμμή θέτει συχνά το προσωπικό σε μεγάλο κίνδυνο. Οι περιορισμοί ταχύτητας για λόγους ασφαλείας σε παρακείμενες διαδρομές στην περιοχή του εργοταξίου κοστίζουν επιπλέον χρόνο και χρήμα.
Η κατάληψη τμημάτων γραμμής για συντήρηση μπορεί να γίνει όλο και σε μικρότερα τμήματα και το κόστος συντήρησης να μειωθεί αφού η συντήρηση μπορεί να πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια κακών καιρικών συνθηκών και ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της νύχτας. Η επίτευξη της απαιτούμενης ποιότητας των εργασιών υπό αυτές τις συνθήκες είναι συχνά πολύ δύσκολη.
Η μονάδα MMS προσφέρει μια ασφαλή και οικονομικά αποτελεσματική λύση σε αυτό. Συγκεντρώνοντας μια μονάδα εργασίας (Κινητή Μονάδα Συντήρησης MMU 69.50), Ενδιάμεσο όχημα (IW 69.45) και μια μονάδα αυτόνομης έλξης για τη μεταφορά και την αυτόνομη ηλεκτρική μονάδα τροφοδοσίας (TSU 69.40) δίνει στους εργαζόμενους μια αυτόνομη μονάδα. Έτσι εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή ποιότητα των εργασιών, ενώ τηρούνται με στο βέλτιστο δυνατό βαθμό τα πρότυπα ασφαλείας για το προσωπικό και έτσι επιτυγχάνεται τελικά υψηλός βαθμός σχέσης οφέλους - κόστους.
Πηγές:
- mobile maintenance train
https://www.youtube.com/watch?v=7De9NHtygJY&feature=youtu.be
- Mobile Maintenance Unit Robel 69 50
https://www.youtube.com/watch?v=tzHD85hWrjc
- Mobile Maintenance System 69.70
https://www.youtube.com/watch?v=bP18Rt7TRkI
- Video: Mobile Maintenance Train
http://www.railengineer.uk/2015/09/14/video-mobile-maintenance-train/
- mobile maintenance train new fleet expands
http://www.railengineer.uk/2015/10/02/mobile-maintenance-train-new-fleet-expands/
- 69.70 Mobile Maintenance System
http://robel.info/en/products/detail.asp?id=1677&tit=Mobile%2520Maintenance%2520System
- network rail orders robel maintenance vehicles
http://www.railjournal.com/index.php/track/network-rail-orders-robel-maintenance-vehicles.html
Dimitris Kapetanakis Εμείς τα εχουμε.Οι.....αγγλοι τωρα τα ανακακυψαν? Μεχρι τωρα δουλευαν ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΩΣ ΓΡΑΜΩΝ ?? Κραμπονιερες , Πιαστρες, Υδραυλοκυλινδρα,κ.λπ. Σιγα την ειδηση !! Υπερβολες. Μηπως το.......Ρομπελακι αυτο μας κανει και......."..Απελευθερωση Τασεων? " αφου εχει τοσα πρωτεριματα ?
ΑπάντησηΔιαγραφή