Αναδημοσιεύουμε επιστολή του Σ.Σ. Θεσσαλίας όπου αναφέρεται ότι στη γραμμή Λάρισας - Βόλου μια διαδρομή δηλαδή 61 χιλιομέτρων υπάρχουν σήμερα 37 ισόπεδες διαβάσεις όπου τα αυτοκίνητα διασταυρώνονται με τα τραίνα. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι κάθε ενάμιση μόλις χιλιόμετρο το οι γραμμές του τραίνου διασταυρώνονται με τα αυτοκίνητα (απλή διαίρεση 61/37=1,64 χιλ. μέση απόσταση διαδοχικών ισόπεδων διαβάσεων). Από τις 37 διαβάσεις οι 17 είναι φυλασσόμενες με αυτόματα δίφρακτα ενώ οι άλλες 20 είναι αφύλακτες και μάλιστα οι 10 λέει πρέπει να καταργηθούν (μάλλον πρόκειται για χωραφοπασάγια). Κατά μέσο όρο έχουμε κάθε χρόνο πάνω από 10 συγκρούσεις τραίνου με ΙΧ από τις οποίες ελάχιστες ευτυχώς μόνο είναι θανατηφόρες. Ακολουθεί η επιστολή:
Κύριοι, Παρ’όλα τα μέτρα που εφαρμόζονται στις ισόπεδες διαβάσεις (Ι.Δ.) τα ατυχήματα εξακολουθούνε να γίνονται καθημερινά. Η διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής γίνεται παγίδα θανάτου για οδηγούς και πεζούς λόγω της έλλειψης προσοχής. Η καθημερινή χρήση κάνει ορισμένους οδηγούς και πεζούς λιγότερο προσεκτικούς.
Δυστυχώς η Ελλάδα όπως καλά γνωρίζεται κι εσείς βρίσκεται σεαρκετά υψηλή θέση όσων αφορά στους θανάτους στις ισόπεδες διαβάσεις. Ο μέσος όρος ατυχημάτων είναι τριάντα ανά έτος. Στη γραμμή Βόλου-Λάρισας η απόσταση είναι 61 χλμ υπάρχουν 37 Ι.Δ. από αυτές οι 17 είναι ΑΣΙΔ και οι υπόλοιπες 20 είναι χωρίς ΑΣΙΔ. Η περιοχή της Θεσσαλίας έχει θρηνήσει πολλούς συνανθρώπους μας αλλά και εργαζόμενους που χάθηκαν εν ώρα της υπηρεσίας τους.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται οι περισσότερες ΑΣΙΔ να μην μπορούν να επισκευαστούν λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Συγκεκριμένα στις ΑΣΙΔ με ΧΣ 55+720, ΧΣ 55+204 περιοχή Μελισσιατίκων με πυκνή χρήση από αυτοκίνητα και πεζούς όπως και στην ΙΔ ΧΣ 38+437 περιοχή Ριζομύλου. Οι σταθμοί Βόλου-Λάρισας εκδίδουν υποδείγματα για τη διέλευση των αμαξοστοιχιών να περνάνε με μεγάλη προσοχή, παρ’όλα αυτά ο κίνδυνος παραμονεύει λόγω της κακής ορατότητας που υπάρχει. Ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας με την ευκαιρία των εργασιών που γίνονται στη γραμμή Βόλου-Λάρισας (αναβάθμιση με ηλεκτροκίνηση) σας προτείνει:• Από τις 37 Ι.Δ. πρέπει τουλάχιστον να καταργηθούν οι 10 Ι.Δ., σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τους εμπλεκόμενους Δήμους.
• Στο ΧΣ 49+176 Ι.Δ. Λατομείου να γίνει άμεσα μελέτη για τη κατασκευή εναέριας γέφυρας. Η διάβαση έχει πολλαπλή καθημερινή χρήση και η μορφολογία του εδάφους βοηθά στην κατασκευή εναέριας γέφυρας.• Απ’ ότι φαίνεται οι βλάβες των ΑΣΙΔ θα είναι μακροχρόνιο πρόβλημα. Ζητούμε άμεσα τη φύλαξη στη Ι.Δ. των Μελισσιατίκων.
Κύριε Πρόεδρε του ΟΣΕ,Κύριε Πρόεδρε της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,Το όποιο κόστος κι αν υπάρξει, γνωρίζετε πάρα πολύ καλά ότι προτεραιότητα έχει η ανθρώπινη ζωή.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ
Κώστας Μαρμαράς Εγω τι να πω που εχω 40+,απο Πλατυ εως Βρυτα χωρις ανταλακτικα με πατεντες τις κραταμε Δυο ατομα με δυο αυτοκινητα που καθε μερα μας αφηνουν στο δρομο, απο 500.000 χιλιομετρα το καθενα διχως χρηματα για service και τον καθε ασχετο δικαστη να μας καταδικαζει σε φυλακη ( εσχατως εφαγα 12 μηνες και θα τρχω στο εφετειο ! ΕΛΕΟΣ ! Και οι διευθυνταδες .......................!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή