Αναμένεται κατάθεση προσφοράς από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις 16 Μαΐου ή το αργότερο μέχρι τέλους του μήνα. Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ η ολοκλήρωση του διαγωνισμού.
Για τις 16 Μαΐου μετατίθεται η ημερομηνία κατάθεσης από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, βελτιωμένης οικονομικής προσφοράς για την ΕΕΣΣΤΥ, σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, ενώ εάν η προσφορά δεν κατατεθεί την ερχόμενη Τετάρτη, αναμένεται ότι θα κατατεθεί έως το τέλος του μήνα.
Παρότι ανακοινώσεις δεν έγιναν από πλευράς ΤΑΙΠΕΔ, η Voria.gr πληροφορήθηκε ότι εχθές, 10/5, δεν κατατέθηκε βελτιωμένη προσφοράς όπως αναμενόταν δίχως όμως αυτό να σημαίνει ότι από πλευράς ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν υπάρχει ενδιαφέρον για την ΕΕΣΣΤΥ, που είναι η εταιρεία που έχει την συντήρηση του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού.
Η κατάθεση βελτιωμένης προσφοράς από πλευράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε έναν διαγωνισμό που «τρέχει» από το καλοκαίρι του 2013, θα ολοκλήρωνε μία διαδικασία που έχει αποδειχθεί πιο χρονοβόρα και περίπλοκη από ότι αναμενόταν όταν εκκίνησε.
Υπενθυμίζεται ότι στις 6/3/2018 κατατέθηκε μόνο μία προσφορά δεσμευτική για την ΕΕΣΣΤΥ, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (κοντά στα 10 εκατ. βάσει πληροφοριών) ενώ η Skoda που μετείχε στην α’ φάση του συγκεκριμένου διαγωνισμού πώλησης του 100% της ΕΕΣΣΤΥ, απέσυρε το ενδιαφέρον της. Το ΤΑΙΠΕΔ ζήτησε βελτιωμένη προσφορά, η ημερομηνία κατάθεσης της οποίας έχει ήδη πάρει τρεις παρατάσεις.
Η νέα αυτή μετάθεση της ημερομηνίας κατάθεσης βελτιωμένης προσφοράς, σύμφωνα πάντοτε με πληροφορίες, δεν φαίνεται να ανησυχεί το ΤΑΙΠΕΔ του οποίου η διοίκηση φέρεται να εκτιμά ότι η καθυστέρηση οφείλεται στο δημόσιο χαρακτήρα της FSI, της μητρικής δηλαδή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Έχουν βεβαίως γίνει υποθέσεις ότι το ζήτημα συνδέεται με την αύξηση του μισθολογικού κόστους στην ΕΕΣΣΤΥ, λόγω μεγάλης αύξησης του προσωπικού.
Η FSI, έχει ευρύτερες βλέψεις ανάπτυξης στις μεταφορές και συγκοινωνίες στην Ελλάδα και ενδεχομένως οι παρατάσεις στην κατάθεση νέας, βελτιωμένης προσφοράς, να συνδέονται με συζητήσεις – με κυβερνητικά στελέχη- που αφορούν αυτή την επιδίωξη. Άλλωστε, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λαμβανομένων υπόψη των αποτιμήσεων της ΕΕΣΣΤΥ από δύο ανεξάρτητους αποτιμητές, θα πρέπει να καταθέσει μία προσφορά τουλάχιστον μιάμιση φορά πάνω από την αρχική της (σ.σ. άνω των 21-22 εκατ η βελτιωμένη).
Όσον αφορά τις προθέσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είχε γίνει πολύ σαφής ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας καθ. Φίλιππος Τσαλίδης, όταν πρόσφατα από τη Θεσσαλονίκη δήλωνε την αναγκαιότητα απόκτησης τεχνικής βάσης για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού, ενώ ο αντιπρόεδρος Διεθνών Σχέσεων της FSI δρ. Giovanni Rocca, είχε πει ότι πρώτος στόχος σε τούτη τη φάση για τον όμιλο είναι η απόκτηση της ΕΕΣΣΤΥ.
Να σημειωθεί ότι έχει υπογραφεί σύμβαση μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού ενώ στο όλο θέμα υπεισέρχεται και η αύξηση του μισθολογικού κόστους , λόγω διπλασιασμού του προσωπικού μέσω αναθέσεων έργου.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΝΗΚΕΙ:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,
Πηγή:
- ΕΕΣΣΤΥ: Νέα παράταση για την κατάθεση βελτιωμένης προσφοράς
http://www.voria.gr/article/eessti-nea-paratasi-gia-tin-katathesi-veltiomenis-prosforas
Για τις 16 Μαΐου μετατίθεται η ημερομηνία κατάθεσης από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, βελτιωμένης οικονομικής προσφοράς για την ΕΕΣΣΤΥ, σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, ενώ εάν η προσφορά δεν κατατεθεί την ερχόμενη Τετάρτη, αναμένεται ότι θα κατατεθεί έως το τέλος του μήνα.
Παρότι ανακοινώσεις δεν έγιναν από πλευράς ΤΑΙΠΕΔ, η Voria.gr πληροφορήθηκε ότι εχθές, 10/5, δεν κατατέθηκε βελτιωμένη προσφοράς όπως αναμενόταν δίχως όμως αυτό να σημαίνει ότι από πλευράς ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν υπάρχει ενδιαφέρον για την ΕΕΣΣΤΥ, που είναι η εταιρεία που έχει την συντήρηση του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού.
Η κατάθεση βελτιωμένης προσφοράς από πλευράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε έναν διαγωνισμό που «τρέχει» από το καλοκαίρι του 2013, θα ολοκλήρωνε μία διαδικασία που έχει αποδειχθεί πιο χρονοβόρα και περίπλοκη από ότι αναμενόταν όταν εκκίνησε.
Υπενθυμίζεται ότι στις 6/3/2018 κατατέθηκε μόνο μία προσφορά δεσμευτική για την ΕΕΣΣΤΥ, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (κοντά στα 10 εκατ. βάσει πληροφοριών) ενώ η Skoda που μετείχε στην α’ φάση του συγκεκριμένου διαγωνισμού πώλησης του 100% της ΕΕΣΣΤΥ, απέσυρε το ενδιαφέρον της. Το ΤΑΙΠΕΔ ζήτησε βελτιωμένη προσφορά, η ημερομηνία κατάθεσης της οποίας έχει ήδη πάρει τρεις παρατάσεις.
Η νέα αυτή μετάθεση της ημερομηνίας κατάθεσης βελτιωμένης προσφοράς, σύμφωνα πάντοτε με πληροφορίες, δεν φαίνεται να ανησυχεί το ΤΑΙΠΕΔ του οποίου η διοίκηση φέρεται να εκτιμά ότι η καθυστέρηση οφείλεται στο δημόσιο χαρακτήρα της FSI, της μητρικής δηλαδή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Έχουν βεβαίως γίνει υποθέσεις ότι το ζήτημα συνδέεται με την αύξηση του μισθολογικού κόστους στην ΕΕΣΣΤΥ, λόγω μεγάλης αύξησης του προσωπικού.
Η FSI, έχει ευρύτερες βλέψεις ανάπτυξης στις μεταφορές και συγκοινωνίες στην Ελλάδα και ενδεχομένως οι παρατάσεις στην κατάθεση νέας, βελτιωμένης προσφοράς, να συνδέονται με συζητήσεις – με κυβερνητικά στελέχη- που αφορούν αυτή την επιδίωξη. Άλλωστε, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λαμβανομένων υπόψη των αποτιμήσεων της ΕΕΣΣΤΥ από δύο ανεξάρτητους αποτιμητές, θα πρέπει να καταθέσει μία προσφορά τουλάχιστον μιάμιση φορά πάνω από την αρχική της (σ.σ. άνω των 21-22 εκατ η βελτιωμένη).
Όσον αφορά τις προθέσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είχε γίνει πολύ σαφής ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας καθ. Φίλιππος Τσαλίδης, όταν πρόσφατα από τη Θεσσαλονίκη δήλωνε την αναγκαιότητα απόκτησης τεχνικής βάσης για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού, ενώ ο αντιπρόεδρος Διεθνών Σχέσεων της FSI δρ. Giovanni Rocca, είχε πει ότι πρώτος στόχος σε τούτη τη φάση για τον όμιλο είναι η απόκτηση της ΕΕΣΣΤΥ.
Να σημειωθεί ότι έχει υπογραφεί σύμβαση μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού ενώ στο όλο θέμα υπεισέρχεται και η αύξηση του μισθολογικού κόστους , λόγω διπλασιασμού του προσωπικού μέσω αναθέσεων έργου.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΝΗΚΕΙ:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,
Πηγή:
- ΕΕΣΣΤΥ: Νέα παράταση για την κατάθεση βελτιωμένης προσφοράς
http://www.voria.gr/article/eessti-nea-paratasi-gia-tin-katathesi-veltiomenis-prosforas
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου