Ο «κινεζικός δράκος» βολιδοσκοπεί τμήματα της ελληνικής σιδηροδρομικής υποδομής, με στόχο την κατασκευή και συντήρησή τους, στο πλαίσιο του κινεζικού «Δρόμου του Μεταξιού» ή αλλιώς, της πρωτοβουλίας «Belt and Road».
Υπό αυτό το πρίσμα, στελέχη του κινεζικού ομίλου China Railway Design Corporation συναντήθηκαν, σήμερα, με στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ.
Η China Railway Design Corporation (CRDC), η οποία έχει αναλάβει το σχεδιασμό και την επίβλεψη της σιδηροδρομικής γραμμής Βελιγράδι – Βουδαπέστη, ενδιαφέρθηκε για την εξέλιξη των έργων από τα ελληνοσκοπιανά σύνορα έως το λιμάνι του Πειραιά.
Πέρα από το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο, η κινεζική πλευρά ζήτησε περαιτέρω πληροφόρηση για τη σιδηροδρομική σύνδεση της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης και τρία βουλγαρικά λιμάνια.
Υπενθυμίζεται ότι ο προϋπολογισμός του έργου, για την ελληνική πλευρά, φτάνει τα 3,5-4 δισ. ευρώ.
Συνολικά, το έργο θα ανέλθει στα 6,5 δισ. ευρώ και φιλοδοξία είναι να υλοποιηθεί από κοινή ελληνοβουλγαρική εταιρεία, ένα μοντέλο που προωθείται σε στενή συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Φ. Φωτ.
Πηγή:
- O «κινεζικός δράκος» βολιδοσκοπεί τμήματα της ελληνικής σιδηροδρομικής υποδομής, στο πλαίσιο του «Δρόμου του Μεταξιού»
https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/o-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CE%B6%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%B4%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%B5%CE%AF-%CF%84%CE%BC%CE%AE/
Υπό αυτό το πρίσμα, στελέχη του κινεζικού ομίλου China Railway Design Corporation συναντήθηκαν, σήμερα, με στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ.
Η China Railway Design Corporation (CRDC), η οποία έχει αναλάβει το σχεδιασμό και την επίβλεψη της σιδηροδρομικής γραμμής Βελιγράδι – Βουδαπέστη, ενδιαφέρθηκε για την εξέλιξη των έργων από τα ελληνοσκοπιανά σύνορα έως το λιμάνι του Πειραιά.
Πέρα από το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο, η κινεζική πλευρά ζήτησε περαιτέρω πληροφόρηση για τη σιδηροδρομική σύνδεση της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης και τρία βουλγαρικά λιμάνια.
Υπενθυμίζεται ότι ο προϋπολογισμός του έργου, για την ελληνική πλευρά, φτάνει τα 3,5-4 δισ. ευρώ.
Συνολικά, το έργο θα ανέλθει στα 6,5 δισ. ευρώ και φιλοδοξία είναι να υλοποιηθεί από κοινή ελληνοβουλγαρική εταιρεία, ένα μοντέλο που προωθείται σε στενή συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Φ. Φωτ.
Πηγή:
- O «κινεζικός δράκος» βολιδοσκοπεί τμήματα της ελληνικής σιδηροδρομικής υποδομής, στο πλαίσιο του «Δρόμου του Μεταξιού»
https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/o-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CE%B6%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%B4%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%B5%CE%AF-%CF%84%CE%BC%CE%AE/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου