Στο ακόλουθο βίντεο βλέπουμε ένα εμπορικό τραίνο να διέρχεται μέσα από τις εγκαταστάσεις του Μηχανοστασίου Λάρισας...
Σε όσους φαίνεται περίεργο τους πληροφορούμε ότι είναι κάτι που γίνεται καθημερινά αφού λόγω των έργων ανακαίνισης των γραμμών και των αλλαγών του Σιδηροδρομικού Σταθμού Λάρισας (που ξεκίνησαν εδώ και δυο χρόνια και θα τελειώσουν σε άλλα 2;;;) η δεύτερη γραμμή του σταθμού είναι εκτός κυκλοφορίας με αποτέλεσμα οι σταθμάρχες να χρησιμοποιούν την γραμμή τοπικών μεταφορών ως γραμμή κυκλοφορίας ανόδου.
Έτσι για τις τοπικές μεταφορές (3 εμπορικά τραίνα κενά και 3 εμπορικά τραίνα έμφορτα τη μέρα από και προς το εργοστάσιο Ζάχαρης) χρησιμοποιούν τις γραμμές του Μηχανοστασίου Λάρισας αναλαμβάνοντας (;) το ρίσκο του όποιου ατυχήματος...
Δείτε το βίντεο όπου μια τοπικών μεταφορών (εμπορική σύνθεση με κενές φορτάμαξες τύπου Λάμδα πηγαίνει από τον εμπορικό σταθμό Λάρισας (μέσω Μηχανοστασίου) στο (εκτός λειτουργίας εδώ και χρόνια) Εργοστάσιο Ζάχαρης της Λάρισας να φορτώσει ζαχαρότευτλα για το ενεργό Εργοστάσιο Ζάχαρης στο Πλατύ Ημαθίας...
Η Σύμβαση δεν έχει χρονοδιαγράμματα;
δεν έχει ρήτρες;
ποιος του δίνει το δικαίωμα να ταλαιπωρεί επιβάτες και προσωπικό για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα;
Πηγή:
- EMPTY FREIGHT TRAIN WITH MLW A-459 (βίντεο: ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΚΟΔΡΑΣ)
https://www.youtube.com/watch?v=-X0VxtKbEb8
Σε όσους φαίνεται περίεργο τους πληροφορούμε ότι είναι κάτι που γίνεται καθημερινά αφού λόγω των έργων ανακαίνισης των γραμμών και των αλλαγών του Σιδηροδρομικού Σταθμού Λάρισας (που ξεκίνησαν εδώ και δυο χρόνια και θα τελειώσουν σε άλλα 2;;;) η δεύτερη γραμμή του σταθμού είναι εκτός κυκλοφορίας με αποτέλεσμα οι σταθμάρχες να χρησιμοποιούν την γραμμή τοπικών μεταφορών ως γραμμή κυκλοφορίας ανόδου.
Έτσι για τις τοπικές μεταφορές (3 εμπορικά τραίνα κενά και 3 εμπορικά τραίνα έμφορτα τη μέρα από και προς το εργοστάσιο Ζάχαρης) χρησιμοποιούν τις γραμμές του Μηχανοστασίου Λάρισας αναλαμβάνοντας (;) το ρίσκο του όποιου ατυχήματος...
Δείτε το βίντεο όπου μια τοπικών μεταφορών (εμπορική σύνθεση με κενές φορτάμαξες τύπου Λάμδα πηγαίνει από τον εμπορικό σταθμό Λάρισας (μέσω Μηχανοστασίου) στο (εκτός λειτουργίας εδώ και χρόνια) Εργοστάσιο Ζάχαρης της Λάρισας να φορτώσει ζαχαρότευτλα για το ενεργό Εργοστάσιο Ζάχαρης στο Πλατύ Ημαθίας...
Η Σύμβαση δεν έχει χρονοδιαγράμματα;
δεν έχει ρήτρες;
ποιος του δίνει το δικαίωμα να ταλαιπωρεί επιβάτες και προσωπικό για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα;
Πηγή:
- EMPTY FREIGHT TRAIN WITH MLW A-459 (βίντεο: ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΚΟΔΡΑΣ)
https://www.youtube.com/watch?v=-X0VxtKbEb8
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου