Το Ελληνικό δημόσιο πουλάει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για
45 εκατομμύρια ευρώ
ενώ την ίδια στιγμή της χαρίζει (διαγράφει) χρέη
692 εκατομμύρια ευρώ
και της δίνει ετήσια επιδότηση
50 εκατομμύρια ευρώ
ενώ στα ταμεία της υπάρχουν ταμειακά διαθέσιμα
82,5 εκατομμύρια ευρώ
ενώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πληρώνει ετήσια τέλη χρήσης του δικτύου στον ΟΣΕ περίπου
20 εκατομμύρια ευρώ
και ετήσια τέλη μίσθωσης τροχαίου υλικού προς τη ΓΑΙΟΣΕ περίπου
20 εκατομμύρια ευρώ
και για τη ετήσια συντήρηση τροχαίου υλικού στην ΕΕΣΣΤΥ άλλα
25 εκατομμύρια ευρώ
ενώ θα χρησιμοποιεί την ολόφρεσκη νέα χάραξη με διπλή ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή για την κατασκευή της οποίας ο Έλληνας και ο Ευρωπαίος φορολογούμενος έχει δαπανήσει περίπου
20.000 εκατομμύρια ευρώ (20 δισεκατομμύρια ευρώ)
«Ελεύθερη βαρών» μεταβιβάζεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην FS, καθώς διαγράφηκαν χρέη 692 εκατ., έπειτα από τη σχετική θετική γνωμοδότηση της ΕΕ, η οποία είχε κινήσει έρευνα για τυχόν παράνομες κρατικές ενισχύσεις.
Ωστόσο, η διαγραφή των χρεών θα συντελούνταν, εφόσον ολοκληρωνόταν η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας, όπερ και εγένετο.
Αναλυτικά, σύμφωνα με την απόφαση που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, “διαγράφονται τα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, οργανισμοί οι οποίοι βρίσκονται υπό τον κοινό έλεγχο του Ελληνικού Δημοσίου, συνολικού ποσού εξακοσίων ενενήντα δύο εκατομμυρίων εκατόν εξήντα μίας χιλιάδων οκτακοσίων εννέα ευρώ και είκοσι επτά λεπτών (692.161.809,27 €).
Το ανωτέρω ποσό χρέους που διαγράφεται θα αναγνωριστεί στα λογιστικά βιβλία που τηρεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατ’ ευθείαν στην καθαρή θέση ως εισφορά από το Ελληνικό Δημόσιο με την ιδιότητά του ως τελικού μετόχου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ κατά τον χρόνο δημοσίευσης του ν. 3891/2010 και δεδομένου ότι για τα εν λόγω ποσά δεν περιλαμβάνεται όρος για επιστροφή”.
Πηγή:
- «Ελεύθερη βαρών» μεταβιβάζεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην FS. Διαγράφηκαν χρέη 692 εκατ.
45 εκατομμύρια ευρώ
ενώ την ίδια στιγμή της χαρίζει (διαγράφει) χρέη
692 εκατομμύρια ευρώ
και της δίνει ετήσια επιδότηση
50 εκατομμύρια ευρώ
ενώ στα ταμεία της υπάρχουν ταμειακά διαθέσιμα
82,5 εκατομμύρια ευρώ
ενώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πληρώνει ετήσια τέλη χρήσης του δικτύου στον ΟΣΕ περίπου
20 εκατομμύρια ευρώ
και ετήσια τέλη μίσθωσης τροχαίου υλικού προς τη ΓΑΙΟΣΕ περίπου
20 εκατομμύρια ευρώ
και για τη ετήσια συντήρηση τροχαίου υλικού στην ΕΕΣΣΤΥ άλλα
25 εκατομμύρια ευρώ
ενώ θα χρησιμοποιεί την ολόφρεσκη νέα χάραξη με διπλή ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή για την κατασκευή της οποίας ο Έλληνας και ο Ευρωπαίος φορολογούμενος έχει δαπανήσει περίπου
20.000 εκατομμύρια ευρώ (20 δισεκατομμύρια ευρώ)
«Ελεύθερη βαρών» μεταβιβάζεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην FS, καθώς διαγράφηκαν χρέη 692 εκατ., έπειτα από τη σχετική θετική γνωμοδότηση της ΕΕ, η οποία είχε κινήσει έρευνα για τυχόν παράνομες κρατικές ενισχύσεις.
Ωστόσο, η διαγραφή των χρεών θα συντελούνταν, εφόσον ολοκληρωνόταν η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας, όπερ και εγένετο.
Αναλυτικά, σύμφωνα με την απόφαση που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, “διαγράφονται τα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, οργανισμοί οι οποίοι βρίσκονται υπό τον κοινό έλεγχο του Ελληνικού Δημοσίου, συνολικού ποσού εξακοσίων ενενήντα δύο εκατομμυρίων εκατόν εξήντα μίας χιλιάδων οκτακοσίων εννέα ευρώ και είκοσι επτά λεπτών (692.161.809,27 €).
Το ανωτέρω ποσό χρέους που διαγράφεται θα αναγνωριστεί στα λογιστικά βιβλία που τηρεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατ’ ευθείαν στην καθαρή θέση ως εισφορά από το Ελληνικό Δημόσιο με την ιδιότητά του ως τελικού μετόχου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ κατά τον χρόνο δημοσίευσης του ν. 3891/2010 και δεδομένου ότι για τα εν λόγω ποσά δεν περιλαμβάνεται όρος για επιστροφή”.
Πηγή:
- «Ελεύθερη βαρών» μεταβιβάζεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην FS. Διαγράφηκαν χρέη 692 εκατ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου