Plan B, σε περίπτωση που καταστεί άγονος ο διαγωνισμός αποκρατικοποίησης, επεξεργάζεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το υπουργείο Μεταφορών. Στελέχη της εταιρείας εκτιμούν ότι, εάν κηρυχθεί άγονος ο διαγωνισμός, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όχι μόνο δεν θα οδηγηθεί σε εκκαθάριση, αλλά θα υλοποιήσει συγκεκριμένο αναπτυξιακό πλάνο.
Η υπόθεση αυτή έχει ως δεδομένο το (επιτυχές) κλείσιμο της έρευνας της ΕΕ για τυχόν παράνομες κρατικές ενισχύσεις. Υψηλόβαθμα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποστηρίζουν ότι η εταιρεία διαθέτει τα απαραίτητα νομικά εργαλεία, ώστε να αποκρούσει τις αιτιάσεις της ΕΕ (π.χ. ουδέποτε το ελληνικό δημόσιο συμμετείχε σε ΑΜΚ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν εμπόδισε την είσοδο σε ανταγωνίστρια εταιρεία, κ.α.).
Επιδίωξη της νέας διοίκησης (πρόεδρος Παναγιώτης Θεοχάρης, διευθύνων σύμβουλος Φίλιππος Τσαλίδης) αποτελεί η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, με προσλήψεις 113 μηχανοδηγών, προμήθεια τροχαίου υλικού, ίδρυση θυγατρικής στις διαμετοφορές, πύκνωση δικτύου του Προαστιακού, κτλ.
Σχετικά με το υπάρχον τροχαίο υλικό, στελέχη της εταιρείας αφήνουν αιχμές προς την ΕΕΣΣΤΥ, κάνοντας λόγο για «μη δυνατότητα κάλυψης των αυξημένων αναγκών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ». Για παράδειγμα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ χρειάζεται άμεσα περισσότερες φορτάμαξες.
Ζημιές 2,5 εκατ. από τον πρόσφατο αποκλεισμό της Ειδομένης
Tα κέρδη μιας χρονιάς, λόγω του αποκλεισμού της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης χάθηκαν το τρέχον δίμηνο, με τη διοίκηση της εταιρείας να εκτιμά ότι θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση το επόμενο δεκαήμερο και τα δρομολόγια θα επανέλθουν στην πρότερη κατάσταση.
Τη σιδηροδρομική γραμμή στην Ειδομένη επιθεωρεί σήμερα κλιμάκιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να αποκατασταθεί η λειτουργία της, μετά την ολοκλήρωση της απομάκρυνσης των προσφύγων από τη σιδηροδρομική γραμμή. Οι ζημίες για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από τον αποκλεισμό της σιδηροδρομικής γραμμής (κράτησε 67 ημέρες) ανέρχονται σε 2,5 εκατ. ευρώ, όσα περίπου τα κέρδη της χρήσης του 2015.
Στόχος της εταιρείας είναι, στο τέλος της επόμενης εβδομάδας και εφόσον η εκκένωση της Ειδομένης προχωρήσει ομαλά, να έχει σταδιακά την ευχέρεια διέλευσης έως και 9 εμπορευματικών τρένων την εβδομάδα, προς την Κεντρική Ευρώπη. To τελευταίο διάστημα, λόγω του αποκλεισμού της Ειδομένης, δρομολογούσε 4 την εβδομάδα, μέσω Βουλγαρίας.
Πηγή:
- Plan B επεξεργάζεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε περίπτωση μη ιδιωτικοποίησης. Ζημιές 2,5 εκατ. από Ειδομένη
http://www.metaforespress.gr/sidirodromos/item/14656-plan-b-epeksergazetai-i-trainose-se-periptosi-mi-idiotikopoiisis-zimies-2-5-ekat-apo-eidomeni.html
Η υπόθεση αυτή έχει ως δεδομένο το (επιτυχές) κλείσιμο της έρευνας της ΕΕ για τυχόν παράνομες κρατικές ενισχύσεις. Υψηλόβαθμα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποστηρίζουν ότι η εταιρεία διαθέτει τα απαραίτητα νομικά εργαλεία, ώστε να αποκρούσει τις αιτιάσεις της ΕΕ (π.χ. ουδέποτε το ελληνικό δημόσιο συμμετείχε σε ΑΜΚ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν εμπόδισε την είσοδο σε ανταγωνίστρια εταιρεία, κ.α.).
Επιδίωξη της νέας διοίκησης (πρόεδρος Παναγιώτης Θεοχάρης, διευθύνων σύμβουλος Φίλιππος Τσαλίδης) αποτελεί η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, με προσλήψεις 113 μηχανοδηγών, προμήθεια τροχαίου υλικού, ίδρυση θυγατρικής στις διαμετοφορές, πύκνωση δικτύου του Προαστιακού, κτλ.
Σχετικά με το υπάρχον τροχαίο υλικό, στελέχη της εταιρείας αφήνουν αιχμές προς την ΕΕΣΣΤΥ, κάνοντας λόγο για «μη δυνατότητα κάλυψης των αυξημένων αναγκών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ». Για παράδειγμα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ χρειάζεται άμεσα περισσότερες φορτάμαξες.
Ζημιές 2,5 εκατ. από τον πρόσφατο αποκλεισμό της Ειδομένης
Tα κέρδη μιας χρονιάς, λόγω του αποκλεισμού της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης χάθηκαν το τρέχον δίμηνο, με τη διοίκηση της εταιρείας να εκτιμά ότι θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση το επόμενο δεκαήμερο και τα δρομολόγια θα επανέλθουν στην πρότερη κατάσταση.
Τη σιδηροδρομική γραμμή στην Ειδομένη επιθεωρεί σήμερα κλιμάκιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να αποκατασταθεί η λειτουργία της, μετά την ολοκλήρωση της απομάκρυνσης των προσφύγων από τη σιδηροδρομική γραμμή. Οι ζημίες για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από τον αποκλεισμό της σιδηροδρομικής γραμμής (κράτησε 67 ημέρες) ανέρχονται σε 2,5 εκατ. ευρώ, όσα περίπου τα κέρδη της χρήσης του 2015.
Στόχος της εταιρείας είναι, στο τέλος της επόμενης εβδομάδας και εφόσον η εκκένωση της Ειδομένης προχωρήσει ομαλά, να έχει σταδιακά την ευχέρεια διέλευσης έως και 9 εμπορευματικών τρένων την εβδομάδα, προς την Κεντρική Ευρώπη. To τελευταίο διάστημα, λόγω του αποκλεισμού της Ειδομένης, δρομολογούσε 4 την εβδομάδα, μέσω Βουλγαρίας.
Πηγή:
- Plan B επεξεργάζεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε περίπτωση μη ιδιωτικοποίησης. Ζημιές 2,5 εκατ. από Ειδομένη
http://www.metaforespress.gr/sidirodromos/item/14656-plan-b-epeksergazetai-i-trainose-se-periptosi-mi-idiotikopoiisis-zimies-2-5-ekat-apo-eidomeni.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου