Δείτε το βίντεο με ένα ιαπωνικό τραίνο σφαίρα maglev που έπιασε μέγιστη ταχύτητα 603 χιλιόμετρα ανά ώρα (374 μίλια ανά ώρα) σε δοκιμαστική γραμμή στο Yamanashi στις 21/5/2015 επιτυγχάνοντας νέο παγκόσμιο ρεκόρ.
Η τεχνολογία μαγνητικής αιώρησης maglev χρησιμοποιεί ηλεκτρικά φορτισμένους μαγνήτες με τη βοήθεια των οποίων το τραίνο αιωρείται πάνω στην γραμμή και προωθείται από μαγνητικούς παλμούς σε ταχύτητες πολύ πιο πέρα από τις δυνατότητες των συμβατικών σιδηροδρόμων, επειδή το όχημα δεν απαιτεί τροχούς, άξονες ή έδρανα.
Η εταιρία JR Central πρόκειται να αφιερώσει τους πόρους της στην ανάπτυξη μια γραμμής maglev που θα συνδέει το 2027 το Τόκιο με το Ναγκόγια σε 40 λεπτά. Η διαδρομή με τα σημερινά τραίνα σφαίρα διαρκεί σήμερα 90 λεπτά.
Περισσότερο από το 80 τοις εκατό των 177 μιλίων στη γραμμή Chuo Shinkansen θα είναι κάτω από το έδαφος, αν και αυτό έχει προκαλέσει ερωτηματικά σχετικά με την απομάκρυνση των κατ 'εκτίμηση 2 δισ κυβικών ποδιών του εδάφους και των πετρωμάτων που θα προκύψουν κατά την εκσκαφή των σηράγγων.
Η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει τη γραμμή στην Οσάκα μέχρι το 2045, μειώνοντας το ταξίδι από το Τόκιο έως τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ιαπωνίας σε μόλις μία ώρα.
Το κόστος του έργου έχει τεθεί σε ¥ 8,44 τρις (¥ 8440000000000, δηλαδή £ 47.5 δισεκατομμύρια λίρες Αγγλίας), αλλά η Ιαπωνία σκοπεύει να πάρει πίσω μέρος από αυτά από την εξαγωγή της τεχνολογίας.
Ήδη υπάρχουν σχέδια για έργο που θα εκτελέσουν ιαπωνικές επιχειρήσεις για να κατασκευάσουν ένα σύστημα maglev στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου θα συνδέουν την Ουάσιγκτον και τη Βαλτιμόρη σε μόλις 15 λεπτά.
Στις ακόλουθες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τα προγενέστερα σιδηροδρομικά ρεκόρ ταχύτητας, καθώς και τα εγκατεστημένα δίκτυα υψηλών ταχυτήτων :
Πηγή:
- (603 km /Hour) Japan's Maglev Train Set A New World Record
https://www.youtube.com/watch?v=Ovm6Y84pAXw&feature=youtu.be
Η εταιρία JR Central πρόκειται να αφιερώσει τους πόρους της στην ανάπτυξη μια γραμμής maglev που θα συνδέει το 2027 το Τόκιο με το Ναγκόγια σε 40 λεπτά. Η διαδρομή με τα σημερινά τραίνα σφαίρα διαρκεί σήμερα 90 λεπτά.
Περισσότερο από το 80 τοις εκατό των 177 μιλίων στη γραμμή Chuo Shinkansen θα είναι κάτω από το έδαφος, αν και αυτό έχει προκαλέσει ερωτηματικά σχετικά με την απομάκρυνση των κατ 'εκτίμηση 2 δισ κυβικών ποδιών του εδάφους και των πετρωμάτων που θα προκύψουν κατά την εκσκαφή των σηράγγων.
Η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει τη γραμμή στην Οσάκα μέχρι το 2045, μειώνοντας το ταξίδι από το Τόκιο έως τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ιαπωνίας σε μόλις μία ώρα.
Το κόστος του έργου έχει τεθεί σε ¥ 8,44 τρις (¥ 8440000000000, δηλαδή £ 47.5 δισεκατομμύρια λίρες Αγγλίας), αλλά η Ιαπωνία σκοπεύει να πάρει πίσω μέρος από αυτά από την εξαγωγή της τεχνολογίας.
Ήδη υπάρχουν σχέδια για έργο που θα εκτελέσουν ιαπωνικές επιχειρήσεις για να κατασκευάσουν ένα σύστημα maglev στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου θα συνδέουν την Ουάσιγκτον και τη Βαλτιμόρη σε μόλις 15 λεπτά.
Στις ακόλουθες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τα προγενέστερα σιδηροδρομικά ρεκόρ ταχύτητας, καθώς και τα εγκατεστημένα δίκτυα υψηλών ταχυτήτων :
Πηγή:
- (603 km /Hour) Japan's Maglev Train Set A New World Record
https://www.youtube.com/watch?v=Ovm6Y84pAXw&feature=youtu.be
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου