Μπορείτε να δείτε καθαρά τους τροχούς που έχουν υπερθερμανθεί στο 0:56 και στο 1:11. Η πιο πιθανή αιτία υπερθέρμανσης ενός σιδηροδρομικού τροχού είναι η βλάβη στο ρουλεμάν του λιποκιβωτίου (εκεί δηλαδή που εδράζεται ο τροχοφόρος άξονας), ή από βλάβη στο σύστημα πέδης που αν δεν χαλαρώσει και μείνει "πιασμένο" προκαλεί υπερθέρμανση δια της τριβής.
Σύμφωνα με το συντάκτη του πρωτότυπου δημοσιεύματος κατά μέσο όρο αυτό συμβαίνει σε ένα όχημα ανά τραίνο στις Ενωμένες Πολιτείες της Αμερικής (κάτι που μας φαίνεται απολύτως υπερβολικό...)
Πηγή: Infrared video of a train with overheated wheels
https://www.youtube.com/watch?v=Emy3VLp6I7E
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου