Παλιά Αρίθμηση: 701-725
Δύναμη: 25 (μισές Δίδυμες) Αυτοκινητάμαξες
Κατασκευή: Ναυπηγεία Σκαραμαγκά
Έτος Κατασκευής: 1989
Καθήμενοι: 144, Όρθιοι 110 (4 άτομα/m2)
Μεγ. Ταχύτητα: 120 χιλ/ω
4 Ντηζελοκινητήρες έλξης x 305 KW (409HP)
4 Υδραυλικά κιβώτια μετάδοσης κίνησης
4 κινητήρια φορεία
2 WC
Μηχανική μετάδοση κίνησης
Χωρίς κλιματισμό
Πρόκειται για το προηγούμενο μοντέλο των ΜΑΝ 2000, χωρίς όμως κλιματισμό αλλά με περισσότερη ιπποδύναμη αφού ο 4ος κινητήρας που στα ΜΑΝ 2000 μετατράπηκε σε Ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος για να τροφοδοτήσει τον κλιματισμό, στα παλιά ΜΑΝ έδινε και αυτός έργο (έλξη).
Θάλαμος Οδήγησης
Λεπτομέρεια Χειριστηρίων
Εξοπλισμός:
- 3 Ντηζελοκινητήρες έλξης
Κατασκευαστής: ΜΑΝ
Τύπος: D 2842 ME
12 κύλινδροι σε V διάταξη
Ον. Ισχύς: 305 KW (=409 HP)
- 3 Ντηζελοκινητήρες έλξης
Κατασκευαστής: ΜΑΝ
Τύπος: D 2842 ME
12 κύλινδροι σε V διάταξη
Ον. Ισχύς: 305 KW (=409 HP)
Αντλία υψηλής πίεσης
- Μετάδοση κίνησης με 3 υδραυλικά κιβώτια ταχύτητας
- Κατασκευαστής: VOITH
- Τύπος: T 320 rz + KB 260 + HA
- Δυο υδροδυναμικοί μετατροπείς ροπής
- Υδροδυναμική πέδη
- Αναστροφή πορείας (Μάρσα)
- με Αντλία Behr για την κίνηση του ανεμιστήρα ψύξης του Δ/Κ
- Κατασκευαστής: VOITH
- Τύπος: T 320 rz + KB 260 + HA
- Δυο υδροδυναμικοί μετατροπείς ροπής
- Υδροδυναμική πέδη
- Αναστροφή πορείας (Μάρσα)
- με Αντλία Behr για την κίνηση του ανεμιστήρα ψύξης του Δ/Κ
Τροχοφόρος άξονας με γρανάζι μετάδοσης κίνησης ("γέφυρα")
Μηχανική μετάδοση κίνησης (γρανάζι κορώνα - πηνίο)
Λεπτομέρεια Α
Λεπτομέρεια Β
Τροχοφόρος άξονας με δυο δίσκους πέδης
Φερμουίτ (δισκόφρενα)
Σιδηροδρομικός Σταθμός Καλαμπάκας
Σιδηροδρομικός Σταθμός Θεσσαλονίκης
Σιδηροδρομικός Σταθμός Βόλου
Σιδηροδρομικός Σταθμός Βελεστίνου
Χαλκίδα
Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από τους φωτογράφους:
- Βαρδάρης Στέφανος
- Κολίτσης Τάσος
- Μουταφτσής Γιάννης
Καλημέρα, για την συμπλήρωση περιγραφών, κάτω από την Χαλκίδα ή όμορφη νυχτερινή φωτογραφία πρέπει να είναι από την Έδεσσα, και από κάτω θα είναι η Οινόη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή