Μετά από κάθε εκτροχίαση ειδικά συνεργία που λέγονται "ομάδες βοηθείας" σπεύδουν στον τόπο του συμβάντος με στόχο τον άμεσο εντροχιασμό του εκτροχιασμένου συρμού και την απελευθέρωση της σιδηροδρομικής γραμμής για κυκλοφορία. Η πρώτη μέθοδος η πιο γρήγορη (υπό προϋποθέσεις) είναι η εντροχίαση του εκτροχιασμένου άξονα με χρήση πεδίλων εντροχίασης - εντροχιαστών (Rerailers). Δείτε το διπλανό βίντεο.
Αντίστοιχη εντροχίαση μετά από δυο αποτυχημένες προσπάθειες μπορείτε να δείτε και σε ένα ακόμη βιντεάκι.
Ενώ όταν η εκτροχίαση είναι δυσκολότερη (οι τροχοί έχουν απομακρυνθεί πολύ από τις ράγιες, ή έχουν εκτροχιαστεί περισσότεροι άξονες τότε θα πρέπει να γίνει η χρήση των υδραυλικών συστημάτων εντροχίασης ενός συνόλου από υδραυλικούς γρύλους που σηκώνουν το σιδηροδρομικό όχημα τόσο ώστε οι τροχοί του να περάσουν πάνω από τις ράγιες και ένα μικρότερο υδραυλικό γρυλάκι (το κανονάκι) εξαναγκάζει την μετατόπιση των γρύλων ανύψωσης στην κατάλληλη θέση για εντροχίαση, όπου και τελικά "κάθεται" το σιδηροδρομικό όχημα πάνω στις ράγιες.
Τα Μηχανοστάσια του ΟΣΕ (συγνώμη της ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε. έπρεπε να πω) στη χώρα μας είναι εξοπλισμένα με αντίστοιχα συστήματα για να επέμβουν σε κάθε περίπτωση (αχρείαστα να είναι). Στη διπλανή φωτογραφία βλέπουμε στιγμιότυπο από παλιότερη εντροχίαση μιας ΗΑ στη σήραγγα των τεμπών.
Ο εξοπλισμός αυτός μεταφέρεται με ειδικά βαγόνια (το συρμό βοηθείας) στον τόπο του συμβάντος.
Εναλλακτικά μπορεί να μεταφερθεί και με ειδικά αμφίβια οχήματα (δηλαδή με οχήματα που έχουν τη δυνατότητα να κινούνται τόσο στην άσφαλτο όσο και στις ράγιες ώστε να έχουν πρόσβαση στο σημείο σε κάθε περίπτωση,
Πηγές:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου