

Το πείραμα πραγματοποιήθηκε σε ειδική σιδηροδρομική γραμμή στο Γιαμανάσι της κεντρικής Ιαπωνίας, όπου αναπτύσσεται εδώ και χρόνια η τεχνολογία "maglev" και στόχος του ήταν η δοκιμή της σταθερότητας του τρένου ακόμη και σε μία ταχύτητα που υπερβαίνει κατά πολύ την ταχύτητά που θα χρησιμοποιείται στα κανονικά δρομολόγια.
Παρακάτω βλέπουμε το ιστορικό από μια "κούρσα" ρεκόρ ταχύτητας ανάμεσα σε Γαλλία και Ιαπωνία
21/4/2015, Ιαπωνία, Maglev, 603Km/h (374mph)
16/4/2015, Ιαπωνία Maglev, 590Km/h (366 mph)
3/4/2007, Γαλλία, TGV, 574.8 km/h
2/12/2003, Ιαπωνία, Maglev, 581km/h (361mph)
18/5/1990, Γαλλία, TGV, 515.3 Km/h
26/2/1981, Γαλλία, Παρσι Λυών, TGV, 380 km/h
Αυτά όσον αφορά πρωτότυπα τραίνα σε ειδικές γραμμές κατά τη διάρκεια δοκιμών.
Στο ακόλουθο βίντεο βλέπουμε τα 10 πιο γρήγορα τραίνα στον κόσμο το 2014 σε πιο χαμηλές λειτουργικές (δρομολογιακές) ταχύτητες:
Πηγές:
- http://www.newsit.gr/kosmos/to-pio-grhgoro-treno-tou-kosmou-iapwnia-2104/391574
- TGV, http://el.wikipedia.org/wiki/TGV
- Σινκανσέν, http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CE%B9%CE%BD%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CF%83%CE%AD%CE%BD
- Maglev, http://en.wikipedia.org/wiki/Maglev
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου