
Σύμφωνα με εκπροσώπους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το κανονικό δρομολόγιο πραγματοποιεί αμαξοστοιχία πέντε βαγονιών τύπου ιντερσίτι. Όμως και αυτό παθαίνει βλάβες, οπότε αντικαθίσταται αναγκαστικά από τη διπλή αμαξοστοιχία τύπου ΜΑΝ, παλιότερο μοντέλο. Το τρένο χωρά 144 καθήμενους και με όρθιους ξεπερνά τα 200 άτομα χωρητικότητα. Σημειώνεται όμως ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που κυκλοφορεί τα τρένα, τα νοικιάζει από την άλλη θυγατρική εταιρία του ΟΣΕ, την ΕΔΙΣΥ (Εθνικός Διαχειριστής Σιδηροδρομικών Υποδομών, και σε αυτή ανήκει το τροχαίο υλικό! Αλλεπάλληλα ήταν τα διαβήματα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να της χορηγηθούν νεότερα τρένα, αλλά δεν υπάρχουν άλλα! Διαμαρτυρίες έγιναν και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ από επιβάτες και το θέμα είναι γνωστό, γενικά. Λόγω όμως του οικονομικού προβλήματος της χώρας, η κατάσταση παραμένει ως έχει…
Συντάκτης: Ε. Ρ.
Πηγή: eleftheria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου