
Το συγκεκριμένο δημοσίευμα έσπευσαν να αναδημοσιεύσουν χωρίς να διασταυρώσουν την εγκυρότητά του αρκετά σιδηροδρομικά blog, μεταφέροντας με τη σειρά τους στο κοινό τους εσφαλμένη εικόνα για το συμβάν.
Μετά από διαμαρτυρίες συναδέλφων για το ανακριβές ρεπορτάζ που παραπληροφορούσε τον κόσμο και καλλιεργούσε εντυπώσεις πανικού οι υπεύθυνοι του ταχυδρόμου αντικατέστησαν το άρθρο με νεότερο που ενημερώνει εγκυρότερα για το τί πραγματικά είχε συμβεί:

«Άρπαξε το γρανάζι μετάδοσης κίνησης (κορώνα - πηνίο) με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση των μετάλλων. Ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε ότι κάπνιζε και αντέδρασε ψύχραιμα κάνοντας χρήση ενός πυροσβεστήρα. Δεν κινδύνεψε κανείς από τους επιβάτες» έλεγαν χαρακτηριστικά.
Στην περίεργη εποχή που ζούμε καλό είναι να αποφεύγουμε τις υπερβολές και να προσπαθούμε όλοι μαζί, ο καθένας από τη θέση του, να βρούμε λύσεις στα καθημερινά προβλήματα για να πάμε λίγο μπροστά..
ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΑΡΘΡΟ ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΟΣΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή