Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Αυτός είναι ο συρμός χωρίς οδηγό του μετρό Θεσσαλονίκης (φωτό)



Σημαντική ημέρα για τη Θεσσαλονίκη, αλλά και το ίδιο το έργο, χαρακτήρισε τη σημερινή ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, λέγοντας πως «επιτέλους μπήκε ο πρώτος συρμός στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας».












Ο υπουργός, συνοδευόμενος -μεταξύ άλλων- από τον γενικό γραμματέα του υπουργείου, Θάνο Βούρδα και τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ, Στέλιο Παππά, ανακοίνωσε ότι τις επόμενες ημέρες θα προχωρήσει η συναρμολόγηση του συρμού, θα γίνουν οι πρώτες δοκιμές και σε «λίγο καιρό θα ξεκινήσουμε και τις δοκιμαστικές λειτουργίες».






Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο κ. Σπίρτζης προανήγγειλε ότι εντός των επόμενων ημερών αναμένονται οι διαγωνισμοί από την «Αττικό Μετρό» για τις πρόδρομες εργασίες για την επέκταση του μετρό της Θεσσαλονίκης προς τα δυτικά της πόλης.

Γνωστοποίησε δε ότι «μέσα στις επόμενες ημέρες θα υλοποιηθούν και οι δεσμεύσεις που έχουμε κάνει για τη βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών, με πυκνότητα των δρομολογίων του ΟΑΣΘ στις γραμμές που υπάρχει ανάγκη».




Ο ίδιος, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι οι τελευταίες ημέρες είναι των μέσων σταθερής τροχιάς, υπενθύμισε τα έργα που έγιναν για την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης του σιδηροδρόμου από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη.










Με τη φράση, «η Θεσσαλονίκη σήμερα αλλάζει σελίδα», ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό», Γιάννης Μυλόπουλος, επισήμανε ότι «μετά από χρόνια εκτροχιασμού, σήμερα το μετρό εντροχιάστηκε. Ο πρώτος συρμός έφτασε στη Θεσσαλονίκη και μπήκε στις ράγες. Είναι μια μεγάλη δικαίωση για όλους εμάς που δουλέψαμε σκληρά τα τελευταία 3,5 χρόνια και που πιστέψαμε ότι η Θεσσαλονίκη αξίζει καλύτερα».






Χαρακτηρίζοντας «ιστορική» τη σημερινή ημέρα, ο κ. Μυλόπουλος επισήμανε «έχουμε ολοκληρώσει το κατασκευαστικό αντικείμενο του έργου του μετρό της Θεσσαλονίκης, έχουν ολοκληρωθεί οι υπόγειες σήραγγες σε όλο το μήκος και των δύο γραμμών, της πόλης και της Καλαμαριάς, έχει ολοκληρωθεί το κατασκευαστικό έργο των υπόγειων σταθμών και ήδη έχει παραδοθεί ο πρώτος στο σιντριβάνι, την άλλη εβδομάδα παραδίδεται ο δεύτερος του Ευκλείδη και αμέσως μετά ο τρίτος που θα είναι του Παπάφη».



Στο πλαίσιο αυτό, πρόσθεσε πως «πλέον εισερχόμαστε στην εποχή της οργάνωσης της λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης, με την έναρξη των δοκιμών μέσα στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας.










Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια κατά μήκος της γραμμής και θα λειτουργήσει έτσι το έργο της βασικής γραμμής, εντός των χρονοδιαγραμμάτων που θέσαμε από την αρχή, δηλαδή τέλους του 2020. Εντός του 2021 θα τεθεί σε λειτουργία και το έργο της επέκτασης του μετρό στην Καλαμαριά».







Υπενθυμίζεται ότι, ο πρώτος συρμός που μπήκε σήμερα στις ράγες στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας, περιλαμβάνει τέσσερα βαγόνια και είναι χωρητικότητας 450 ατόμων.












Το συνολικό μήκος του συρμού είναι 51 μέτρα, ενώ κάθε βαγόνι έχει μήκος περίπου 12,5 μέτρων.








Πηγή:
https://www.metaforespress.gr/mesa-mazikis-metaforas/%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CF%83%CF%85%CF%81%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B5/?fbclid=IwAR3Kq58thuw6zQPw33XxmcN8Sw1oCbhDCmmnPWJNAkwgDlevh5Z-U2PQEgI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου