Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση του
Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Καρδίτσας:
Από τον Γιώργο Κρανιά.
Διαμαρτυρία
Η Δυτική Θεσσαλία μια περιοχή με τέσσερις πόλεις επί της σιδηροδρομικής γραμμής δυστυχώς για άλλη μια φορά έκπληκτη αντιμετωπίζει την αθέτηση των εξαγγελιών και την μεγάλη υποβάθμιση της σιδηροδρομικής συγκοινωνίας με την Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα και ενώ σε πρόσφατη συνάντηση με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου υποδομών κ. Βούρδα παρουσία των τριών κυβερνητικών βουλευτών του νομού Τρικάλων μας είχε ανακοινωθεί η εξυπηρέτηση εν όψει των νέων δρομολογίων της δυτικής Θεσσαλίας από το ζεύγος 1510/1511, η εν λόγω εξαγγελία δεν υλοποιήθηκε και επί πλέον προέκυψε μεγάλη χειροτέρευση της συγκοινωνίας με την Θεσσαλονίκη.
Στην εποχή της ταχύτητας λοιπόν το πρώτο τρένο φτάνει από την περιοχή μας στην Θεσσαλονίκη, αν είναι δυνατόν, στις 12.45 το μεσημέρι. Επί πλέον οι υπεύθυνοι ξέχασαν να περάσουν στο σύστημα τις εκπτώσεις επί της τιμής που ίσχυαν έως σήμερα έναντι της περιπορείας επειδή η συγκοινωνία γίνεται μέσω Παλαιοφαρσάλου.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιδοτείται από το ελληνικό δημόσιο για την εκτέλεση του δρομολογίου Καλαμπάκας-Θεσσαλονίκης, που σήμερα αρνείται να εκτελέσει. Φανταζόμαστε θα δεχθεί και την ανάλογη περικοπή της επιδότησης.
Εάν δεν είναι δυνατή η εκτέλεση του εν λόγω δρομολογίου ας προβεί τουλάχιστον σε κάποιες ελάχιστες παρεμβάσεις ώστε να βελτιωθεί κάπως η προκύψασα εντελώς απαράδεκτη κατάσταση.
Συγκεκριμένα.
1. Στάθμευση του δρομολογίου 50 στον Παλαιοφάρσαλο, ώστε να υπάρχει δυνατότητα άφιξης των επιβατών σε λογική ώρα στη Θεσσαλονίκη.
2. Επέκταση του δρομολογίου 2597/3590 στον Παλαιοφάρσαλο για ανταπόκριση με 887/888, όπως γινόταν μέχρι σήμερα.
3. Καθιέρωση σε όλες τις συνδέσεις με την Θεσσαλονίκη τιμής εισιτηρίου ίδιας με το ζεύγος 590/591.
Πηγή:
- https://www.facebook.com/s.f.s.kard/posts/2241171652631329
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου