Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση του
Η τελευταία(?) άφιξη με ντίζελ στον άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης έγινε απόψε με την Adtranz 220 002, η οποία είχε φέρει και το δικό μας τραίνο προχθές στο ίδιο δρομολόγιο.
Όλες οι μηχανές της κλάσης από το 1999 που μπήκαν σε υπηρεσία έγραψαν εκατομμύρια χιλιόμετρα στις ελληνικές ράγες. Από αύριο, τα καθήκοντά τους περιορίζονται κατά πολύ, καθώς η πλήρης ηλεκτροκίνηση του άξονα σημαίνει πως το φορτίο πλέον θα το αναλάβουν οι ηλεκτράμαξες Hellasprinter
Πηγή:
- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2302170480051264&set=pcb.2302170806717898&type=3&theater
Nick Fotis:
Η τελευταία(?) άφιξη με ντίζελ στον άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης έγινε απόψε με την Adtranz 220 002, η οποία είχε φέρει και το δικό μας τραίνο προχθές στο ίδιο δρομολόγιο.
Όλες οι μηχανές της κλάσης από το 1999 που μπήκαν σε υπηρεσία έγραψαν εκατομμύρια χιλιόμετρα στις ελληνικές ράγες. Από αύριο, τα καθήκοντά τους περιορίζονται κατά πολύ, καθώς η πλήρης ηλεκτροκίνηση του άξονα σημαίνει πως το φορτίο πλέον θα το αναλάβουν οι ηλεκτράμαξες Hellasprinter
Πηγή:
- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2302170480051264&set=pcb.2302170806717898&type=3&theater
οι 600/601 θα συνεχίσουν τα νυχτερινά?
ΑπάντησηΔιαγραφή