Πέμπτη, 23 Αυγούστου 2018

Φωτορεπορταζ από το Maglev (τραίνο μαγνητικής αιώρησης) στη Σαγκάη, Κίνα


Αναδημοσιεύουμε ενδιαφέρουσες φωτογραφίες από το ταξίδι του Elias Konstas με το Shanghai Transrapid Maglev train:















Το μαγνητικό τρένο Maglev (Magnetic Levitation) συνδέει τον σταθμό Longyang Road Station στην Σαγκάη με το αεροδρόμιο Pudong. Επιτυγχάνει την απόσταση των 35 χλμ σε 7 λεπτά(!) καθώς έχει την δυνατότητα να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 430 χλμ/ώρα. 















Η τεχνολογία που διαθέτει αντί να μοιράζει το βάρος του συρμού σημειακά σε τροχούς το ισοκατανέμει σε όλο το μήκος προκαλώντας ελάχιστη φθορά στις τροχιές. Αντί τυπικά φορεία χρησιμοποιεί μαγνητικά πλαίσια που δημιουργούν αιώρηση στο τρένο σηκώνοντάς το ελάχιστα από τις τροχιές για στήριξη, πρόωση και πέδηση. 







Τα μαγνητικά πλαίσια συνδέονται με το αμάξωμα με πνευματικές και μεταλλοελαστικές αναρτήσεις εξασφαλίζοντας την άνεση των επιβατών.











Πράγματι η αίσθηση κατά τη διάρκεια του 7λεπτου ταξιδιού είναι μια ελαφριά δόνηση των μηχανικών μερών του. Το κορυφαίο σημείο της διαδρομής διαρκεί ένα δέκατο του δευτερολέπτου, όσο δηλαδή η συνάντηση δύο συρμών που κινούνται αντίθετα και δημιουργούν ένα στιγμιαίο κρότο από τον συμπιεσμένο αέρα μπροστά απο το κινούμενο τρένο που συγκρούεται με τον συμπιεσμένο αέρα του επερχόμενου συρμού.





 Το κόστος της διαδρομής με επιστροφή ανέρχεται στα 120 γιουάν (15€).














Maglev (Magnetic levitation) train connects Longyang Road Station in Shanghai with Pudong international airport. It bridges the 35km distance in 7 min as it can accelerate up to 430km/hr!











The technology employed instead of wheel centralized load (point bearing) achieves plane bearing relative to the track with its weight dispersing at the underframe of the whole train, thus producing minimal impact on the track. 
Each section of a vehicle is equipped with four levitation chassis for propulsion, support, guidance and braking. These chassis are connected with the vehicle via springs and pendulum. All moving parts are connected with metal-elastic dampers to ensure passenger comfort.




Indeed the feeling of the traveller is a mild vibration of the mechanical parts. 
Highlight of the ride is the split second where two trains pass over each other creating a sonic boom as the pressed air in the tip of one train collide with the pressed air in front of the oncoming one.

The cost of the roundtrip is 120 yuan (15€).



Πηγή:
https://web.facebook.com/elias.konstas/posts/1379668932168697?__xts__%5B0%5D=68.ARD2LZYl54tNwNydALbh--fnZwtAnpZ2xb86tq0LA6LqAeE_5QRxc1hmB_TmKypFcC0Z1LLe1L35m49CcFDWkvUorKh8KHEtSA3D81hLvPjr6_NodBi_wEB9X-0r7gkQLVwX9KA&__tn__=C-R


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου