Η εταιρία δήλωσε ότι σχεδιάζει να θέσει σε λειτουργία τη δεκάδυμη αυτοκινητάμαξα την άνοιξη του 2019.
Με το όνομα ALFA-X (Advanced Labs for Frontline Activity in rail eXperimentation), η νέα σειρά θα τρέχει με 360 km/h και θα βασίζεται σε προηγούμενες έρευνες στα δοκιμαστικά τραίνα Fastech 360S και 360Z, που οδήγησαν στην ανάπτυξη των σειρών E5 και Ε6 με μέγιστη ταχύτητα 320 km/h που σήμερα λειτουργούν στη γραμμή Tohoku Shinkansen.
Σύμφωνα με τον πρόεδροTetsuro Tomita, η νέα σειρά θα αξιοποιηθεί το 2030 για να συμπέσει με την ολοκλήρωση της νέας γραμμής μήκους 211,7 km από το Hokkaido στο Sapporo. Με ταχύτητα 360 km/h θα επιτευχθεί δρομολογιακός χρόνος 3 ωρών για μια διαδρομή 1.075 km ανάμεσα στο Tokyo και στο Sapporo.
Ένας από τους στόχους της έρευνας είναι η μείωση του θορύβου καθώς επίσης και της μεγάλης πίεσης κατά την είσοδο στο τούνελ. Η νέα σειρά ALFA-X θα έχει κινητήρια οχήματα με δυο διαφορετικά προφίλ για να επιλεγεί το καλύτερο. Το ένα θα έχει παρόμοιο σχήμα με το σημερινό των Ε5 αλλά θα είναι μακρύτερο. Το άλλο θα είναι ίδιο σε μήκος αλλά με διαφορετική αεροδυναμική σχεδίαση.
Πηγή:
- JR East to build ALFA-X 360 km/h Shinkansen testbed
http://www.railwaygazette.com/news/single-view/view/jr-east-to-build-alfa-x-360-kmh-shinkansen-testbed.html
Με το όνομα ALFA-X (Advanced Labs for Frontline Activity in rail eXperimentation), η νέα σειρά θα τρέχει με 360 km/h και θα βασίζεται σε προηγούμενες έρευνες στα δοκιμαστικά τραίνα Fastech 360S και 360Z, που οδήγησαν στην ανάπτυξη των σειρών E5 και Ε6 με μέγιστη ταχύτητα 320 km/h που σήμερα λειτουργούν στη γραμμή Tohoku Shinkansen.
Σύμφωνα με τον πρόεδροTetsuro Tomita, η νέα σειρά θα αξιοποιηθεί το 2030 για να συμπέσει με την ολοκλήρωση της νέας γραμμής μήκους 211,7 km από το Hokkaido στο Sapporo. Με ταχύτητα 360 km/h θα επιτευχθεί δρομολογιακός χρόνος 3 ωρών για μια διαδρομή 1.075 km ανάμεσα στο Tokyo και στο Sapporo.
Ένας από τους στόχους της έρευνας είναι η μείωση του θορύβου καθώς επίσης και της μεγάλης πίεσης κατά την είσοδο στο τούνελ. Η νέα σειρά ALFA-X θα έχει κινητήρια οχήματα με δυο διαφορετικά προφίλ για να επιλεγεί το καλύτερο. Το ένα θα έχει παρόμοιο σχήμα με το σημερινό των Ε5 αλλά θα είναι μακρύτερο. Το άλλο θα είναι ίδιο σε μήκος αλλά με διαφορετική αεροδυναμική σχεδίαση.
Πηγή:
- JR East to build ALFA-X 360 km/h Shinkansen testbed
http://www.railwaygazette.com/news/single-view/view/jr-east-to-build-alfa-x-360-kmh-shinkansen-testbed.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου