Το 2020 θα ολοκληρωθούν οι διαδικασίες μελετών και σιδηροδρομικών κατασκευών για τη σύνδεση της Δυτικής Μακεδονίας με την γειτονική Αλβανία και τα Σκόπια, ενώ παράλληλα προχωρά και η μελέτη για την σιδηροδρομική σύνδεση Κοζάνης-Βέροιας.
Αυτά ανακοίνωσε μιλώντας σήμερα αποκλειστικά στην ΕΡΤ Κοζάνης ο Διευθύνων Σύμβουλός του ΟΣΕ κ. Κώστας Πετράκης, σημειώνοντας πως οι προτεραιότητες μετά και την ολοκλήρωση των έργων στην κεντρική γραμμή Θεσσαλονίκης- Αθήνας και Πάτρας μετατοπίζονται δυτικά και ανατολικά. Ειδικότερα για την σύνδεση της Περιφέρειας με την Αλβανία και τα Σκόπια επεσήμανε πως εγκρίθηκε μέσα από προγράμματος Interreg η διασύνδεση δια μέσου της Φλώρινας, ενώ με την δημιουργία του διαμετακομιστικού κέντρου στην Καστοριά θα αναπτυχθεί και προς τα εκεί το δίκτυο.
Ο κ. Πετράκης τόνισε ότι προχωρά με αμείωτους ρυθμούς η εκπόνηση του μάστερ πλαν για την δημιουργία της σιδηροδρομικής Εγνατίας, για την οποία στη συνέχεια θα εκπονηθεί και μελέτη σκοπιμότητας για την χωροθέτηση των λειτουργιών της. Η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου και προς τα δυτικά όπως υπογράμμισε ο ίδιος θα κινηθεί πάνω στους άξονες της ασφάλειας, της αξιοπιστίας και της ταχύτητας. Σχετικά με την επαναλειτουργία του τρένου στην Κοζάνης ο κ. Πετράκης εκτίμησε πως αυτό μπορεί να γίνει σε δυο χρόνια με την προϋπόθεση ότι θα πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες εργασίες από την περιφέρεια, ώστε η γραμμή μετά το γκρέμισμα των γεφυρών να έρθει στο έδαφος.
ΕΡΤ Κοζάνης Σύνταξη Κώστας Δαβάνης
Πηγή:
- Σε τρία χρόνια η ανάπτυξη του σιδηροδρόμου στη Δ. Μακεδονία
http://www.ert.gr/perifereiakoi-stathmoi/kozani/kozani-se-tria-chronia-oloklironete-anaptyxi-tou-sidirodromou-sti-dytiki-makedonia/
- Σιδηροδρομικός Σταθμός Νέου Καυκάσου - Απαξιωτική η εικόνα του κτιρίου του συνοριακού Σταθμού
http://mixanikosose.blogspot.gr/2016/04/blog-post_12.html
Αυτά ανακοίνωσε μιλώντας σήμερα αποκλειστικά στην ΕΡΤ Κοζάνης ο Διευθύνων Σύμβουλός του ΟΣΕ κ. Κώστας Πετράκης, σημειώνοντας πως οι προτεραιότητες μετά και την ολοκλήρωση των έργων στην κεντρική γραμμή Θεσσαλονίκης- Αθήνας και Πάτρας μετατοπίζονται δυτικά και ανατολικά. Ειδικότερα για την σύνδεση της Περιφέρειας με την Αλβανία και τα Σκόπια επεσήμανε πως εγκρίθηκε μέσα από προγράμματος Interreg η διασύνδεση δια μέσου της Φλώρινας, ενώ με την δημιουργία του διαμετακομιστικού κέντρου στην Καστοριά θα αναπτυχθεί και προς τα εκεί το δίκτυο.
Ο κ. Πετράκης τόνισε ότι προχωρά με αμείωτους ρυθμούς η εκπόνηση του μάστερ πλαν για την δημιουργία της σιδηροδρομικής Εγνατίας, για την οποία στη συνέχεια θα εκπονηθεί και μελέτη σκοπιμότητας για την χωροθέτηση των λειτουργιών της. Η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου και προς τα δυτικά όπως υπογράμμισε ο ίδιος θα κινηθεί πάνω στους άξονες της ασφάλειας, της αξιοπιστίας και της ταχύτητας. Σχετικά με την επαναλειτουργία του τρένου στην Κοζάνης ο κ. Πετράκης εκτίμησε πως αυτό μπορεί να γίνει σε δυο χρόνια με την προϋπόθεση ότι θα πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες εργασίες από την περιφέρεια, ώστε η γραμμή μετά το γκρέμισμα των γεφυρών να έρθει στο έδαφος.
ΕΡΤ Κοζάνης Σύνταξη Κώστας Δαβάνης
Πηγή:
- Σε τρία χρόνια η ανάπτυξη του σιδηροδρόμου στη Δ. Μακεδονία
http://www.ert.gr/perifereiakoi-stathmoi/kozani/kozani-se-tria-chronia-oloklironete-anaptyxi-tou-sidirodromou-sti-dytiki-makedonia/
- Σιδηροδρομικός Σταθμός Νέου Καυκάσου - Απαξιωτική η εικόνα του κτιρίου του συνοριακού Σταθμού
http://mixanikosose.blogspot.gr/2016/04/blog-post_12.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου