MixanikosOse

«… Ο Σιδηρόδρομος όχι μόνο δεν πλήγωσε τη φύση, αλλά βρέθηκε σαν ένα στοιχείο ομορφιάς στον όμορφο κόσμο της …». Κωστής Παλαμάς

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα
  • Σιδ. Εκπαίδευση
  • Βιβλία Σιδ. Τεχνολογίας
  • Γραμμή
  • Μηχανήματα Γραμμής
  • Ηλεκτροκίνηση
  • Σηματοδότηση
  • Τροχαίο Υλικό-Τεχνολογία
  • Ατμομηχανές - Ατμάμαξες
  • Τροχαίο Υλικό ΟΣΕ
  • Σιδηροδρομικά Συμβάντα
  • Σιδ. Μουσεία
  • Ταινίες για τραίνα
  • Τραγούδια για τραίνα
  • Ντοκιμαντέρ-Ελλ. ΣΙδηρόδρομοι
  • Τραίνα του Κόσμου
  • Τεχν. Αυτοκινήτου
  • Αρχ. Ελλ. Τεχνολογία
  • Μοντελισμός
  • Απόψεις
  • inforail-ose
  • ΤΡΑΙΝΟΣΕ
  • Επικοινωνία

Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

Δείτε φωτογραφίες από τη νέα πεζογέφυρα που θα ενώνει την πλατεία Αττικής με την Κων/λεως








Πηγή:
- Παναγιωτης Παπαχρονοπουλος 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=389043031498596&set=a.223005788102322.1073741829.100011787062069&type=3&theater

- Giorgos Tsagournis
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=698833126973691&set=pcb.698833210307016&type=3&theater



Αναρτήθηκε από MixanikosOse στις 3:20 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Translate

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων


Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

Συνολικές προβολές σελίδας

Συνεργάτες

  • MixanikosOse
  • Unknown

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2021 (1)
    • ►  Ιανουαρίου (1)
  • ►  2020 (85)
    • ►  Δεκεμβρίου (3)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Απριλίου (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (26)
    • ►  Ιανουαρίου (54)
  • ►  2019 (501)
    • ►  Δεκεμβρίου (72)
    • ►  Νοεμβρίου (31)
    • ►  Οκτωβρίου (32)
    • ►  Σεπτεμβρίου (73)
    • ►  Αυγούστου (21)
    • ►  Ιουλίου (26)
    • ►  Ιουνίου (5)
    • ►  Μαΐου (44)
    • ►  Απριλίου (21)
    • ►  Μαρτίου (46)
    • ►  Φεβρουαρίου (61)
    • ►  Ιανουαρίου (69)
  • ►  2018 (1039)
    • ►  Δεκεμβρίου (58)
    • ►  Νοεμβρίου (97)
    • ►  Οκτωβρίου (101)
    • ►  Σεπτεμβρίου (42)
    • ►  Αυγούστου (45)
    • ►  Ιουλίου (69)
    • ►  Ιουνίου (124)
    • ►  Μαΐου (98)
    • ►  Απριλίου (69)
    • ►  Μαρτίου (118)
    • ►  Φεβρουαρίου (95)
    • ►  Ιανουαρίου (123)
  • ▼  2017 (955)
    • ►  Δεκεμβρίου (121)
    • ►  Νοεμβρίου (41)
    • ►  Οκτωβρίου (89)
    • ►  Σεπτεμβρίου (55)
    • ►  Αυγούστου (21)
    • ▼  Ιουλίου (60)
      • Μέχρι το τέλος του 2017 η ολοκλήρωση στο τμήμα Τιθ...
      • Δελτίο Τύπου 30/07/2017 – Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δρομολογεί λε...
      • Ο Προαστιακός, ο «κοιμώμενος γίγαντας» των αστικών...
      • Στα τέλη υποδομής στηρίζονται οι ελπίδες του ΟΣΕ. ...
      • Νέο βίντεο από το Σιδηροδρομέα Βλάσση Γιαννάκενα: ...
      • Κάμερα Ασφαλείας κατέγραψε τη στιγμή της σύγκρουση...
      • Τα πρώτα desiro electric φάνηκαν στην Αθήνα !!!
      • Σε τρία χρόνια η ανάπτυξη του σιδηροδρόμου στη Δ. ...
      • To 56 μεταξύ Στιρφάκων και Καρυάς, μέρος δεύτερο (...
      • Ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Σημαντικές αλλαγές στον Π...
      • Τραγική δημοσιογραφία - Στόχος η ενημέρωση ή η παρ...
      • ΕΕΣΣΤΥ: Σε 7 μήνες, στη γραμμή Λάρισα – Βόλος, 4 α...
      • Οι Γερμανικοί σιδηρόδρομοι στήνουν καρτέρι για του...
      • Δείτε φωτογραφίες από το Βασιλικό Βαγόνι που μετέφ...
      • Στις… ράγες για τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης το β...
      • Προαστιακός Αθήνας: Από Κυριακή απευθείας ηλεκτροκ...
      • Συμμετοχή της ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε. σε σιδηροδρομικό συνέδρι...
      • Πάει για 2018 η επέκταση του Προαστιακού έως την Κ...
      • Συγχρονισμός μεταβίβασης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την παράδ...
      • 45-85= - 40 Απλά μαθηματικά... (Με «γεμάτα ταμ...
      • Στο πανηγύρι της Καλαμπάκας με τραίνο
      • Ταξιδεύοντας με τον Μουντζούρη!
      • Μέσα Αυγούστου θα ξανακυκλοφορήσουν τα τραίνα για ...
      • ΕΕΣΣΤΥ: Προμήθεια Τροχών διαφόρων τύπων Τροχαίου Υ...
      • Δελτίο τύπου ΕΕΣΣΤΥ Ένα έργο που δεν έπεισε για τη...
      • Στις 31 Ιουλίου ηλεκτροκίνητα τρένα στον ανακαινισ...
      • Δείτε νέες φωτογραφίες από τον Νέο Κεντρικό ΣΣ Αθη...
      • Ο προγραμματισμός δράσης και οι προοπτικές της «ιτ...
      • Δείτε φωτογραφίες της ADtranz 220017 στη σκιά των ...
      • Τραίνο εναντίον ΚΤΕΛ, Υδροπλάνο εναντίον Αεροπλάνο...
      • Τραίνα από ψηλά - To 56 μεταξύ Στιρφάκων και Καρυά...
      • Τραίνα από ψηλά - Το 56 στην Τιθορέα (18.03.2017)
      • Οι Ινδικοί σιδηρόδρομοι εγκαινίασαν το πρώτο τραίν...
      • Από χθες το μεσημέρι λειτουργεί και πάλι κανονικά ...
      • Διαβάστε την ενδιαφέρουσα διδακτορική διατριβή του...
      • Αλλαγές στις αμαξοστοιχίες και στις συνθέσεις του ...
      • Δείτε φωτογραφίες από τη νέα πεζογέφυρα που θα ενώ...
      • Διαβάστε την άποψη της Νατάσας Οικονόμου (Δημ. Σύ...
      • Επιβάτες και άγονες γραμμές οι «πυλώνες» της κερδο...
      • Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ άρχισε να «μιλά» ως ιδιωτική εταιρεία
      • Έριδες για τα εμπορευματικά κέντρα της ΓΑΙΑΟΣΕ στη...
      • Βόλτα με δρεζινοποδήλατα - Λουτροπυργος μέχρι πασα...
      • Πάρτε μια γεύση (με φωτογραφίες) από το νέο Σιδηρο...
      • Η ΕΕΣΣΤΥ περιμένει τέσσερα χρόνια την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για...
      • Προβλήματα μέχρι τελευταία στιγμή στη μεταβίβαση τ...
      • ΤΡΑΙΝΟΣΕ AE - Αυξημένο το αποτέλεσμα προ φόρων κατ...
      • Σιδηροδρομική Σύνδεση του Αιγαίου με τη Μαύρη Θάλασσα
      • Η Ιαπωνική σιδηροδρομική εταιρία JR East ανακοίνωσ...
      • ΛΑΜΙΑ: Ημερίδα για την διατήρηση της Σιδηροδρομική...
      • Άρειος Πάγος: Η μη καταβολή δεδουλευμένων δεν συνι...
      • H ΠΟΣ διατυπώνει επιφυλάξεις για τον νέο σταθμό στ...
      • Κρατικοποιείται ο ΟΑΣΘ! Με σχέδιο νόμου η περιουσί...
      • Την επισκευή μονάδων ηλεκτρονικών ισχύος οχημάτων ...
      • Με λειτουργική κερδοφορία μεταβιβάζεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ...
      • Τι είπε η νέα πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Λίλα Τσιτσογιανν...
      • Ανακοίνωση 06/07/2017 – Επανέρχεται στο Σ.Σ Αθηνών...
      • Δείτε φωτογραφίες από την Α/Α ΜΑΝ 2000 621102-202 ...
      • Λαμία: «Έσπειρε» φωτιές το τραίνο τα ξημερώματα
      • Στις 12 Αυγούστου το πρώτο επιβατικό τρένο στο δίκ...
      • Αλλάζουν οι αποβάθρες αναχώρησης/άφιξης τρένων στο...
    • ►  Ιουνίου (50)
    • ►  Μαΐου (107)
    • ►  Απριλίου (119)
    • ►  Μαρτίου (120)
    • ►  Φεβρουαρίου (77)
    • ►  Ιανουαρίου (95)
  • ►  2016 (788)
    • ►  Δεκεμβρίου (103)
    • ►  Νοεμβρίου (99)
    • ►  Οκτωβρίου (89)
    • ►  Σεπτεμβρίου (67)
    • ►  Αυγούστου (56)
    • ►  Ιουλίου (100)
    • ►  Ιουνίου (79)
    • ►  Μαΐου (38)
    • ►  Απριλίου (34)
    • ►  Μαρτίου (40)
    • ►  Φεβρουαρίου (41)
    • ►  Ιανουαρίου (42)
  • ►  2015 (253)
    • ►  Δεκεμβρίου (24)
    • ►  Νοεμβρίου (13)
    • ►  Οκτωβρίου (20)
    • ►  Σεπτεμβρίου (17)
    • ►  Αυγούστου (14)
    • ►  Ιουλίου (38)
    • ►  Ιουνίου (41)
    • ►  Μαΐου (28)
    • ►  Απριλίου (31)
    • ►  Μαρτίου (27)

Ετικέτες

  • αλυσοειδής γραμμή επαφής
  • Ανατολική Γερμανία
  • Αξιοπρέπεια
  • Ατμάμαξα
  • Ατμήλατα
  • Ατμομηχανή
  • Γκίκας Χαρδούβελης
  • γραμμή
  • Διογένης ο Κυνικός
  • Εκπαίδευση
  • Μαρία Αντουανέτα
  • μπουρέζα
  • Παντεσπάνι
  • παντογράφος
  • πιλοτικό πρόγραμμα
  • ρεγκαλέζα
  • Σιδηροδρομική αλλαγή τροχιάς τριπλού εύρους
  • Σιδηροδρομική Τεχνολογία
  • σιδηροτροχιά
  • σκυρόστρωση
  • στρωτήρες
  • συγκόλληση σιδηροτροχιάς
  • σχέδια μαθήματος
  • τραίνα
  • τραίνα μπαμπού
  • υπογόμωση
  • Ψωμί
  • bamboo trains
  • catenary
  • Dampfmaschine
  • pantograph
  • Steam Engine
  • Triple Gauge Railway switch
Θέμα Απλό. Από το Blogger.