«Σε καμία περίπτωση δεν είναι στις προθέσεις μας να μην διατηρήσουμε την ιστορική και όμορφη γραμμή Τιθορέα –Μπράλλος –Λιανοκλάδι ..» τόνισε ο Πρόεδρος της Πανελλήνιάς Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών κος Παναγιώτης Παρασκευόπουλος στην ομιλία του στην διάρκεια της Ημερίδας που πραγματοποιήθηκε στην Λαμία με θέμα την διατήρηση της σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα- Μπράλος – Λιανοκλάδι .
Η ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στο Εργατικό Κέντρο Φθιώτιδας διοργανώθηκε από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και τον ΣΣ «ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΣ» ενώ συμμετείχαν σε αυτή Δήμαρχοι της Περιοχής (Λαμίας - Δελφών- Αμφίκελιας –Ελάτειας ) η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας με τον Αντιπεριφερειάρχη Φθιώτιδας.
Από όλους τους ομιλητές τονίσθηκε η ανάγκη διατήρησής της συγκεκριμένης σιδηροδρομικής γραμμής «…μιας διαδρομής ιστορικής μνήμης και φυσικού κάλλους..» όπως τονίσθηκε , μιας «..γραμμής με 100 χρόνια λειτουργίας με προσφορά στις τοπικές κοινωνίες με συμβολή΄ στην ανάπτυξη τους..»
Η συγκεκριμένη σιδηροδρομική γραμμή έχει μήκος 55 χιλιομέτρων καις το συγκεκριμένο τμήμα υπήρχαν έξη σταθμοί , διασχίζει δε 20 σήραγγες , 37 γέφυρες .
«Το συγκεκριμένο τμήμα εκτός από την φυσική του ομορφιά που έχει είναι και μνημείο Εθνικής Αντίστασης..»
Με την λειτουργία της νέας χάραξης της σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέας - Μωλου- Λιανοκλαδίου η παλιά σιδηροδρομική γραμμή «νεκρώνεται» Εάν συμβεί αυτό μια σειρά προβλημάτων θα προκύψουν με αποτέλεσμα η υποδομή αυτής της γραμμής να υποστεί ανεπανόρθωτες ζημιές . Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς , η Τοπική Αυτοδιοίκηση , η Περιφέρεια , οι τοπικές κοινωνίες ζητούν – εδώ και αρκετά χρόνια – την διατήρηση της συγκεκριμένης Σιδηροδρομικής Γραμμής και την συνέχιση της λειτουργίας της για μια σειρά λόγους τόσο τουριστικούς όσο και καθημερινής εξυπηρέτησης των πολιτών αυτών των περιοχών.
Στην κατεύθυνση αυτή «..να μην σταματήσει ούτε μία ημέρα η λειτουργία της συγκεκριμένης σιδηροδρομικής γραμμής …» συνέβαλε και η Ημερίδα διατυπώνοντας από΄΄όλους τους Ομιλητές μια σειρά επιχειρημάτων που συγκλίνουν στην συγκεκριμένη απόφαση.
Πηγή:
- ΛΑΜΙΑ: Ημερίδα για την διατήρηση της Σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέας-Λιανοκλάδι (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)
http://www.ilamia.gr/articles/topika/lamia-imerida-gia-tin
Η ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στο Εργατικό Κέντρο Φθιώτιδας διοργανώθηκε από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και τον ΣΣ «ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΣ» ενώ συμμετείχαν σε αυτή Δήμαρχοι της Περιοχής (Λαμίας - Δελφών- Αμφίκελιας –Ελάτειας ) η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας με τον Αντιπεριφερειάρχη Φθιώτιδας.
Από όλους τους ομιλητές τονίσθηκε η ανάγκη διατήρησής της συγκεκριμένης σιδηροδρομικής γραμμής «…μιας διαδρομής ιστορικής μνήμης και φυσικού κάλλους..» όπως τονίσθηκε , μιας «..γραμμής με 100 χρόνια λειτουργίας με προσφορά στις τοπικές κοινωνίες με συμβολή΄ στην ανάπτυξη τους..»
Η συγκεκριμένη σιδηροδρομική γραμμή έχει μήκος 55 χιλιομέτρων καις το συγκεκριμένο τμήμα υπήρχαν έξη σταθμοί , διασχίζει δε 20 σήραγγες , 37 γέφυρες .
«Το συγκεκριμένο τμήμα εκτός από την φυσική του ομορφιά που έχει είναι και μνημείο Εθνικής Αντίστασης..»
Με την λειτουργία της νέας χάραξης της σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέας - Μωλου- Λιανοκλαδίου η παλιά σιδηροδρομική γραμμή «νεκρώνεται» Εάν συμβεί αυτό μια σειρά προβλημάτων θα προκύψουν με αποτέλεσμα η υποδομή αυτής της γραμμής να υποστεί ανεπανόρθωτες ζημιές . Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς , η Τοπική Αυτοδιοίκηση , η Περιφέρεια , οι τοπικές κοινωνίες ζητούν – εδώ και αρκετά χρόνια – την διατήρηση της συγκεκριμένης Σιδηροδρομικής Γραμμής και την συνέχιση της λειτουργίας της για μια σειρά λόγους τόσο τουριστικούς όσο και καθημερινής εξυπηρέτησης των πολιτών αυτών των περιοχών.
Στην κατεύθυνση αυτή «..να μην σταματήσει ούτε μία ημέρα η λειτουργία της συγκεκριμένης σιδηροδρομικής γραμμής …» συνέβαλε και η Ημερίδα διατυπώνοντας από΄΄όλους τους Ομιλητές μια σειρά επιχειρημάτων που συγκλίνουν στην συγκεκριμένη απόφαση.
Πηγή:
- ΛΑΜΙΑ: Ημερίδα για την διατήρηση της Σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέας-Λιανοκλάδι (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)
http://www.ilamia.gr/articles/topika/lamia-imerida-gia-tin
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου