Βήμα 1ο Διώχνεις έμπειρους μηχανοδηγούς με μετατάξεις σε θέσεις τραυματιοφορέων και φυλάκων αρχαιοτήτων για λόγους "εξυγίανσης" και ανταγωνιστικότητας επειδή ισχυρίζεσαι ότι πλεονάζουν
Βήμα 2ο απαγορεύεις κάθε πρόσληψη ενώ ξέρεις ότι οι μηχανοδηγοί που απομένουν δεν επαρκούν ούτε για τα υπάρχοντα δρομολόγια
Βήμα 3ο Καταργείς γεμάτα επιβατικά δρομολόγια επειδή δεν έχεις τους μηχανοδηγούς που πλεόναζαν
Βήμα 4ο Κατηγορείς την κρατική εταιρία ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στην αυξημένη εμπορευματική ζήτηση (COSCO) που εν μέσω κρίσης θα έφερνε ζεστό χρήμα στα ταμεία σου και
Βήμα 5ο "αποδεικνύεις" περίτρανα την ανάγκη πώλησής της γιατί είναι προφανές ότι δυσλειτουργεί.
Μήπως θα έπρεπε να ερωτηθεί (ή σωστότερα να απολογηθεί) ο εγκέφαλος που είχε την ιδέα για μετατάξεις των πλεοναζόντων μηχανοδηγών, των μισθωτών εφεδρειών για το σκεπτικό του και τις σκοπιμότητες που είχαν οι κινήσεις αυτές που οδήγησαν αποδεδειγμένα πλέον το δημόσιο σιδηρόδρομο στην αδυναμία να ανταποκριθεί στη ζήτηση και να εισπράξει εύκολα ζεστό χρήμα που τόσο πολύ χρειάζεται σήμερα η χώρα;
Με άλλα λόγια μαστιγώνεις μια αγελάδα την αφήνεις ατάιστη και μετά την σκοτώνεις γιατί η αφιλότιμη δεν κατεβάζει γάλα... Και ύστερα εξηγείς στον ιδιοκτήτη της αγελάδας ότι δεν πήγαινε άλλο... έπρεπε να θανατωθεί... δεν γινόταν αλλιώς...
Η COSCO ζητάει επιπλέον βαγόνια για μεταφορά εμπορευμάτων, αλλά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπορεί να αντεπεξέλθει, λόγω ελλείψεων σε προσωπικό και βαγόνια.
Δείτε το ρεπορτάζ του ΑΝΤ1 από το χθεσινοβραδυνό δελτίο ειδήσεων όπου βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα της άμεσης "ανάγκης" ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ...
Πηγή:
- Αδυνατεί η κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εξυπηρετήσει τη ζήτηση της COSCO
http://www.antenna.gr/webtv/watch?cid=yh_o9_pl_e_is_bg=.
Βήμα 2ο απαγορεύεις κάθε πρόσληψη ενώ ξέρεις ότι οι μηχανοδηγοί που απομένουν δεν επαρκούν ούτε για τα υπάρχοντα δρομολόγια
Βήμα 3ο Καταργείς γεμάτα επιβατικά δρομολόγια επειδή δεν έχεις τους μηχανοδηγούς που πλεόναζαν
Βήμα 4ο Κατηγορείς την κρατική εταιρία ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στην αυξημένη εμπορευματική ζήτηση (COSCO) που εν μέσω κρίσης θα έφερνε ζεστό χρήμα στα ταμεία σου και
Βήμα 5ο "αποδεικνύεις" περίτρανα την ανάγκη πώλησής της γιατί είναι προφανές ότι δυσλειτουργεί.
Μήπως θα έπρεπε να ερωτηθεί (ή σωστότερα να απολογηθεί) ο εγκέφαλος που είχε την ιδέα για μετατάξεις των πλεοναζόντων μηχανοδηγών, των μισθωτών εφεδρειών για το σκεπτικό του και τις σκοπιμότητες που είχαν οι κινήσεις αυτές που οδήγησαν αποδεδειγμένα πλέον το δημόσιο σιδηρόδρομο στην αδυναμία να ανταποκριθεί στη ζήτηση και να εισπράξει εύκολα ζεστό χρήμα που τόσο πολύ χρειάζεται σήμερα η χώρα;
Με άλλα λόγια μαστιγώνεις μια αγελάδα την αφήνεις ατάιστη και μετά την σκοτώνεις γιατί η αφιλότιμη δεν κατεβάζει γάλα... Και ύστερα εξηγείς στον ιδιοκτήτη της αγελάδας ότι δεν πήγαινε άλλο... έπρεπε να θανατωθεί... δεν γινόταν αλλιώς...
Η COSCO ζητάει επιπλέον βαγόνια για μεταφορά εμπορευμάτων, αλλά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπορεί να αντεπεξέλθει, λόγω ελλείψεων σε προσωπικό και βαγόνια.
Δείτε το ρεπορτάζ του ΑΝΤ1 από το χθεσινοβραδυνό δελτίο ειδήσεων όπου βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα της άμεσης "ανάγκης" ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ...
Πηγή:
- Αδυνατεί η κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εξυπηρετήσει τη ζήτηση της COSCO
http://www.antenna.gr/webtv/watch?cid=yh_o9_pl_e_is_bg=.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου