
Οι Σιδηρόδρομοι του Ελληνικού Κράτους Προκειμένου να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό είχαν δρομολογήσει ενισχυμένες συνθέσεις και έκτακτα δρομολόγια.
Την Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 1968 , δύο αμαξοστοιχίες, ξεκίνησαν από την Κυπαρισσία με μιάμιση ώρα διαφορά η μία αμαξοστοιχία από την άλλη οι οποίες επέστρεφαν με 2.500 ψηφοφόρους έκαστη από την Πελοπόννησο προς την Αθήνα και τον
Πειραιά, που είχαν πάει να ψηφίσουν στο δημοψήφισμα για το σύνταγμα της Ελλάδος, το οποίο έγινε την προηγούμενη μέρα.
Η πρώτη ήταν απλή ταχεία και στάθμευε σε όλους τους σταθμούς ενώ η δεύτερη ήταν υπερταχεία και «έπιανε» μόνο στους θεωρητικά μεγάλους σταθμούς.

Δείτε φωτογραφίες από αποσπάσματα εφημερίδων της εποχής, που βρήκαμε στο αρχείο της δημοτικής βιβλιοθήκης του Δήμου Αθηναίων στην περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών:
Δείτε ακόμη:
Δείτε ένα βίντεο από το Σιδηροδρομικό Δυστύχημα στο Δερβένι Κορινθίας (30-9-1968). Τραγικός Απολογισμός 34 νεκροί και 135 τραυματίες...

Ευχαριστούμε το Φραγκίσκο Έλλιοττ για την αποστολή του συνδέσμου του βίντεο.
51 χρόνια μετά από το πλέον πολύνεκρο δυστύχημα, στην ιστορία των ελληνικών σιδηροδρόμων ( 30/9/1968).
Η ημέρα κυλούσε ήσυχα στο Δερβένι ενώ οι γονείς ετοίμαζαν τα παιδιά τους καθώς την επόμενη ημέρα (Τρίτη 1 Οκτωβρίου) θα άνοιγαν μετά τις διακοπές του καλοκαιριού τα σχολεία. Τίποτα δεν προμηνούσε αυτό που έγινε..
Η ώρα ήταν 6 και 15 το απόγευμά όταν ξαφνικά μεγάλος κρότος από την σιδηροδρομική γραμμή ακούστηκε .
Δείτε το Βίντεο:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου