
(ευχαριστούμε το συνάδελφο Τάσσο Λαμπρόπουλο για την συνεισφορά του στη συγκεκριμένη ανάρτηση)




Στο διπλανό βίντεο βλέπουμε ένα σύγχρονο σύστημα (του 1968!!!) εγκατεστημένο στους βρετανικούς σιδηρόδρομους. Ο εντοπισμός υπερθερμάνσεων καταγράφεται σε μια ταινία όπου σε περίπτωση υπερθέρμανσης εμφανίζονται μεγάλες αιχμές, ενώ σε μια άλλη συσκευή ανάβει και μια ενδεικτική λυχνία. Έτσι το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας ενημερώνει τον μηχανοδηγό.
Στη συνέχεια βλέπουμε σε ένα animation ένα σύγχρονο σύστημα εντοπισμού υπερθερμάνσεων
Και ακόμη ένα αξιόλογο animation
Στις 28-2-2007 ο εκτροχιασμός στο Rotenburg/Wümme (Γερμανία) οφειλόταν σε βλάβη στο ρουλεμάν (αστοχία υλικού - θραύση εσωτερικού δακτυλίου). Οι συνέπειες (βλέπε πόρισμα) κόστισαν πάνω από 4 εκατομμύρια ευρώ και αντιλαμβανόμαστε η ανάλυση οφέλους κόστους μάλλον κλείνει υπέρ της εγκατάστασης ανάλογων συστημάτων, Στη Γερμανία από το 2007 έχουν εγκατασταθεί περισσότερα από 420 τέτοια συστήματα.
Στη συνέχεια πσραθέτουμε φωτογραφίες από ανάλογο εκτροχιασμό στις 2-6-2013 στο Οντάριο του Καναδά:
Εξαρτήματα ενός ρουλεμάν λιποκιβωτίου τροχοφόρου άξονα
Τροχοφόρος άξονας με κομμένο κομβίο
τροχοφόρος άξονας με κομμένο κομβίο
Το κομμένο κομβίο του άξονα
Ό,τι απέμεινε από το ρουλεμάν.
Πηγές:
- wikipedia: Hot Box
- wikipedia: Defect detector
- wikipedia: Train inspection system
- de.wikipedia: Heißläufer
- de.wikipedia: Heißläuferortungsanlage
- Hot Box & Hot Wheel Detection System
- MERMEC Inc., a MERMEC Group Company: Hot Box & Wheel Inspection
- Πρότυπο EN 15437-1 : Railway applications ― Axlebox condition monitoring ― Interface and design requirements, Part 1: Track side equipment and rolling stock axlebox
https://shop.austrian-standards.at/Preview.action;jsessionid=41C760DDE8F21D6BE3CB89C7D035E1FC?preview=&dokkey=435252&selectedLocale=en
- Πόρισμα για εκτροχιασμό 28-2-2007 στο Rotenburg/Wümme Γερμανία
https://shop.austrian-standards.at/Preview.action;jsessionid=41C760DDE8F21D6BE3CB89C7D035E1FC?preview=&dokkey=435252&selectedLocale=en
- Πόρισμα για εκτροχιασμό 28-2-2007 στο Rotenburg/Wümme Γερμανία
- Πόρισμα για εκτροχιασμό 2-6-2013, Οντάριο Καναδά
- Hot box detection in European railway networks, SST Signal & System Technik GmbH, Siershahn
http://www.sst.ag/fileadmin/redaktion/Dokumente/Publikationen/RTR_Special_2011_EEisenbrand.pdf
- British Transport Films 1968 Hot Box Detector at Pilmoor
https://www.youtube.com/watch?v=AFecLP4nlPE- Frauscher: RSR123 Hot box detection
https://www.youtube.com/watch?v=h53_qNaZ4Ok
- HABD - Hot Box Detection
https://www.youtube.com/watch?v=mhP0b4fwb3M
- What is a "Hot Box" detector?
https://www.youtube.com/watch?v=3EjAEr6YTzk
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου