"Λόγω υψηλών θερμοκρασιών η SNCF επέβαλε βραδυπορίες και εξηγεί το γιατί. Και εξηγώντας το "γιατί" καταλαβαίνεις και πώς λειτουργεί η εναέρια γραμμή επαφής
(Δε μάς χ.. ρε Νταλάρα με τις ηλεκτροκινήσεις σου; θα πείτε)"
Η Γαλλία ζει το πιο ζεστό καλοκαίρι των τελευταίων 48 χρόνων. Οι αρχές έχουν ενεργοποιήσει το σχέδιο έκτακτης ανάγκης για τον καύσωνα. Έντονα είναι τα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο. «Τα τρένα έρχονται με καθυστέρηση, και δεν έχουμε ενημέρωση, πολλοί ανεβαίνουν σε αυτά πιστεύοντας ότι αυτό είναι το σωστό τρένο και τους ζητούν να αλλάξουν πλατφόρμες και τους βάζουν σε πλατφόρμες που είναι ήδη γεμάτες» δήλωσε ένας κάτοικος της Γαλλικής πρωτεύουσας.
Στο εποπτικό βίντεο που εξηγεί την αιτία των καθυστερήσεων, φαίνεται η διάταξη της εναέριας αλυσοειδούς γραμμής επαφής με τον επίπεδο αγωγό επαφής που κρέμεται από το καμπύλο φέροντα καλώδιο μέσω τον μικρότερων κατακόρυφων καλωδίων, των αναρτήρων. Όλη η διάταξη έχει συνολικό μήκος στην Ελλάδα περίπου 1400 μέτρα και καταλήγει στα δύο άκρα της σε δυο αντίβαρα που κρέμονται από τροχαλίες δίπλα στους στύλους (μέσω μονωτήρων φυσικά) Έτσι οι διαστολές το καλοκαίρι και οι συστολές τον χειμώνα παραλαμβάνονται από τα αντίβαρα που μπορεί να έχουν και τζόγο μέχρι και 2,5-3 μέτρα (τουλάχιστον αυτό είναι το μεγαλύτερο ίχνος που έχω παρατηρήσει εγώ. Τώρα γιατί στη Γαλλία δεν επαρκεί αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. Ούτε πιο καυτά καλοκαίρια έχουν ούτε πιο κοντά τραίνα... Πάντως στην Ελλάδα αντίβαρο που να έπιασε χώμα νομίζω δεν έχουμε δει ακόμη...Παρόλα αυτά το βίντεο αξίζει να το δείτε ακόμη και όσοι δεν ξέρουν γρι Γαλλικά (όπως άλλωστε και ο υπογράφων. Είναι τόσο εποπτικό που δεν χρειάζεται να καταλαβαίνεις τι λέει!!!
Πηγή:
- IMPACT DES FORTES CHALEURS SUR LA CATENAIRE
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου