Αιχμές προς το ΤΑΙΠΕΔ και τη ΓΑΙΑΟΣΕ άφησε ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ Γιάννης Αντωνιάδης, σε σιδηροδρομικό συνέδριο. Ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ υποστήριξε ότι η εκτίμηση της αξίας / εύλογου τιμήματος της εταιρείας, για τη διαδικασία της ιδιωτικοποίησης, γίνεται με βάση τα στοιχεία που έχουν αναρτηθεί στο VDR. Αυτό ισχύει και για τους εκτιμητές και για τους επενδυτές.
Ωστόσο, αν αναρτηθούν δύο επιπλέον «συμβάσεις πλαίσιο» με τη ΓΑΙΑΟΣΕ και τον ΟΣΕ, περί της ανάταξης και της συντήρησης του συνόλου του κυκλοφορούντος και του μουσειακού τροχαίου υλικού, συνολικής αξίας 150 εκατ. για πέντε έτη, τότε θα διπλασιασθεί ο κύκλος εργασιών και η αξία της εταιρείας. H ανωτέρω αναφορά, σύμφωνα με σιδηροδρομικούς, είχε ως κύριο αποδέκτη το ΤΑΙΠΕΔ, αλλά και τους επίδοξους επενδυτές.
Επιπρόσθετα, όπως υποστηρίζει ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ, η αξία της εταιρείας θα αυξηθεί, αν αναλάβει τη διαχείριση της συντήρησης και διαθεσιμότητας του τροχαίου υλικού, αρμοδιότητα την οποία δίνει στην ΕΕΣΣΤΥ ο ιδρυτικός της νόμος, ώστε να είναι μία «κανονική ROSCO».
Η ΓΑΙΑΟΣΕ, σύμφωνα με τον κ. Αντωνιάδη, δεν πληροί τις, εκ του νόμου, απαιτούμενες προϋποθέσεις για να διαχειριστεί τεχνικά το τροχαίο υλικό, μπορεί όμως, ως οικονομικός διαχειριστής, να αναθέσει αυτή την εργασία στην ΕΕΣΣΤΥ, μέσω σχετικής σύμβασης, έναντι συμβολικού τιμήματος.
Επίσης, η αξία της εταιρείας θα αυξηθεί, αν αυξηθεί η αξία των αποθεμάτων των ανταλλακτικών, η αξία των ιδιόκτητων συσκευών και εγκαταστάσεων των συνεργείων της, αν η εταιρεία αποκτήσει μηχανοργάνωση των λειτουργιών της και αν εκτελεί εξ ολοκλήρου ή συμμετέχει σε εκπαιδευτική λειτουργία για τεχνικές σιδηροδρομικές και άλλες επαγγελματικές ειδικότητες, έχουσες σχέση με τις μεταφορές.
Καταλήγοντας, ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ υπογράμμισε ότι η διοίκηση έχει ως στρατηγικό στόχο την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων και της υπουργικής απόφασης, για όλα τα ανωτέρω αναγραφόμενα έργα και την επίτευξη των υπόλοιπων στόχων, ώστε να αυξηθεί η αξία της ΕΕΣΣΤΥ προς όφελος του ελληνικού δημοσίου, αλλά και να αυξηθεί η απασχόληση από την επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας.
Υπενθυμίζεται ότι για την ΕΕΣΣΤΥ οι δεσμευτικές προσφορές λήγουν στις 3/11, αρχικό ενδιαφέρον έχουν επιδείξει οι Ιταλοί της FS και οι Τσέχοι της Skoda.
Πηγή:
- Αιχμές ΕΕΣΣΤΥ προς ΤΑΙΠΕΔ και ΓΑΙΑΟΣΕ και μηνύματα σε Ιταλούς – Τσέχους
https://www.metaforespress.gr/ipogeios/%CE%B1%CE%B9%CF%87%CE%BC%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CE%B5%CF%83%CF%83%CF%84%CF%85-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%80%CE%B5%CE%B4-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B1%CE%B9%CE%B1%CE%BF%CF%83%CE%B5/
- Ε Ε Σ Σ Τ Υ Α Ε Εγκαταστάσεις Βόρειας Ελλάδας
https://www.youtube.com/watch?v=mpm-uJWGfCw&feature=youtu.be
- Ε Ε Σ Σ Τ Υ Α Ε Εγκαταστάσεις Νότιας Ελλάδας
https://www.youtube.com/watch?v=-ABnn4cSg8M&feature=youtu.be
Ωστόσο, αν αναρτηθούν δύο επιπλέον «συμβάσεις πλαίσιο» με τη ΓΑΙΑΟΣΕ και τον ΟΣΕ, περί της ανάταξης και της συντήρησης του συνόλου του κυκλοφορούντος και του μουσειακού τροχαίου υλικού, συνολικής αξίας 150 εκατ. για πέντε έτη, τότε θα διπλασιασθεί ο κύκλος εργασιών και η αξία της εταιρείας. H ανωτέρω αναφορά, σύμφωνα με σιδηροδρομικούς, είχε ως κύριο αποδέκτη το ΤΑΙΠΕΔ, αλλά και τους επίδοξους επενδυτές.
Επιπρόσθετα, όπως υποστηρίζει ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ, η αξία της εταιρείας θα αυξηθεί, αν αναλάβει τη διαχείριση της συντήρησης και διαθεσιμότητας του τροχαίου υλικού, αρμοδιότητα την οποία δίνει στην ΕΕΣΣΤΥ ο ιδρυτικός της νόμος, ώστε να είναι μία «κανονική ROSCO».
Η ΓΑΙΑΟΣΕ, σύμφωνα με τον κ. Αντωνιάδη, δεν πληροί τις, εκ του νόμου, απαιτούμενες προϋποθέσεις για να διαχειριστεί τεχνικά το τροχαίο υλικό, μπορεί όμως, ως οικονομικός διαχειριστής, να αναθέσει αυτή την εργασία στην ΕΕΣΣΤΥ, μέσω σχετικής σύμβασης, έναντι συμβολικού τιμήματος.
Επίσης, η αξία της εταιρείας θα αυξηθεί, αν αυξηθεί η αξία των αποθεμάτων των ανταλλακτικών, η αξία των ιδιόκτητων συσκευών και εγκαταστάσεων των συνεργείων της, αν η εταιρεία αποκτήσει μηχανοργάνωση των λειτουργιών της και αν εκτελεί εξ ολοκλήρου ή συμμετέχει σε εκπαιδευτική λειτουργία για τεχνικές σιδηροδρομικές και άλλες επαγγελματικές ειδικότητες, έχουσες σχέση με τις μεταφορές.
Καταλήγοντας, ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ υπογράμμισε ότι η διοίκηση έχει ως στρατηγικό στόχο την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων και της υπουργικής απόφασης, για όλα τα ανωτέρω αναγραφόμενα έργα και την επίτευξη των υπόλοιπων στόχων, ώστε να αυξηθεί η αξία της ΕΕΣΣΤΥ προς όφελος του ελληνικού δημοσίου, αλλά και να αυξηθεί η απασχόληση από την επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας.
Υπενθυμίζεται ότι για την ΕΕΣΣΤΥ οι δεσμευτικές προσφορές λήγουν στις 3/11, αρχικό ενδιαφέρον έχουν επιδείξει οι Ιταλοί της FS και οι Τσέχοι της Skoda.
(οι φωτογραφίες είναι στιγμιότυπα από δυο βίντεο - παρουσιάσεις της ΕΕΣΣΤΥ που μπορείτε να δείτε κάνοντας αντίστοιχα κλικ στο τέλος της σελίδας.)
Πηγή:
- Αιχμές ΕΕΣΣΤΥ προς ΤΑΙΠΕΔ και ΓΑΙΑΟΣΕ και μηνύματα σε Ιταλούς – Τσέχους
https://www.metaforespress.gr/ipogeios/%CE%B1%CE%B9%CF%87%CE%BC%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CE%B5%CF%83%CF%83%CF%84%CF%85-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%80%CE%B5%CE%B4-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B1%CE%B9%CE%B1%CE%BF%CF%83%CE%B5/
- Ε Ε Σ Σ Τ Υ Α Ε Εγκαταστάσεις Βόρειας Ελλάδας
https://www.youtube.com/watch?v=mpm-uJWGfCw&feature=youtu.be
- Ε Ε Σ Σ Τ Υ Α Ε Εγκαταστάσεις Νότιας Ελλάδας
https://www.youtube.com/watch?v=-ABnn4cSg8M&feature=youtu.be
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου