Το ταξίδι είναι αναμφισβήτητα εμπειρία. Ομως, στους σιδηροδρόμους της χώρας μας ορισμένες φορές η εμπειρία ξεκινάει... από την αγορά του εισιτηρίου.
Πολλοί χαρακτηρίζουν το ταξίδι κομμάτι της εμπειρίας. Ορισμένες φορές όμως στους σιδηροδρόμους της χώρας μας η εμπειρία ξεκινά... από την αγορά του εισιτηρίου. Από το ενίοτε δυσλειτουργικό σάιτ των ηλεκτρονικών κρατήσεων, μέχρι την ταλαιπωρία της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και τις δυσάρεστες εκπλήξεις στα σημεία αγοράς εισιτηρίων.
«Επρεπε να ταξιδέψω άμεσα στη Λάρισα. Μπήκα λοιπόν στο σάιτ της ΤΡAIΝΟΣΕ για να κλείσω εισιτήριο για την επόμενη μέρα», διηγείται η δικηγόρος Δώρα Νάκου. «Το σάιτ δεν λειτουργούσε, γιατί δεχόταν μόνο ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα πλοήγησης (browser), διαφορετικό από αυτό που χρησιμοποιώ εγώ. Αφού άλλαξα υπολογιστή, μπήκα στο σύστημα κρατήσεων, το οποίο όμως δεν μου έδινε τη δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου για δρομολόγιο που έφευγε λιγότερες από 24 ώρες μετά, παρότι η αναχώρηση ήταν την επόμενη μέρα».
Η κ. Νάκου τηλεφώνησε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για να πληροφορηθεί ότι δεν επρόκειτο για κάποια βλάβη, αλλά ότι το ηλεκτρονικό σύστημα όντως δεν δέχεται κρατήσεις 24 ώρες πριν από την αναχώρηση του δρομολογίου. Μοναδική λύση ήταν η αγορά, αυτοπροσώπως, από τα εκδοτήρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην οδό Σίνα ή στον Σταθμό Λαρίσης. «Πήγε ο σύζυγός μου στο γραφείο της Σίνα, όπου, όταν ήλθε η σειρά του, ανακάλυψε ότι δέχονταν μόνο μετρητά. Αναγκάστηκε λοιπόν να φύγει, να χάσει τη σειρά του, να “σηκώσει” χρήματα και να περιμένει από την αρχή. Τη στιγμή που το τελευταίο μικρό κατάστημα της χώρας δέχεται κάρτα, μου φαίνεται αδιανόητο να μην μπορεί αυτό να συμβεί στα κεντρικά εκδοτήρια». Αξίζει να σημειωθεί ότι η τηλεφωνική εξυπηρέτηση (στον πενταψήφιο 14511) χρεώνεται 0,61 ευρώ/λεπτό για κλήσεις από σταθερό και 0,98 ευρώ/λεπτό από κινητό, με το πρώτο λεπτό να «σπαταλάται» σε ηχογραφημένες οδηγίες, και το ενδεχόμενο μακράς αναμονής μέχρι την τελική εξυπηρέτηση.
Η «Κ» επικοινώνησε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ζητώντας την άποψή της για τα προβλήματα που αντιμετώπισε η κ. Νάκου. Σύμφωνα λοιπόν με την εταιρεία, το ηλεκτρονικό σύστημα δεν δέχεται αγορά εισιτηρίων 24 ώρες πριν από την αναχώρηση ενός δρομολογίου, καθώς δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για την ενημέρωση του ηλεκτρονικού συστήματος. Οσον αφορά στην πληρωμή με κάρτα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμά ότι οφείλεται σε παροδικό πρόβλημα (δηλαδή σε... ατυχία της επιβάτιδος), καθώς τα εκδοτήριά της είναι εφοδιασμένα με σχετικά μηχανήματα (POS). Στα θετικά, πάντως, του ηλεκτρονικού συστήματος έκδοσης εισιτηρίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ότι διαθέτει σημαντικές προσφορές στα εισιτήρια για πολλά δρομολόγια, αν η κράτηση γίνει εγκαίρως.
Πηγή:
- Μικρή «οδύσσεια» για την αγορά εισιτηρίου τρένου
http://www.kathimerini.gr/856795/article/epikairothta/ellada/mikrh-odysseia-gia-thn-agora-eisithrioy-trenoy?platform=hootsuite
Πολλοί χαρακτηρίζουν το ταξίδι κομμάτι της εμπειρίας. Ορισμένες φορές όμως στους σιδηροδρόμους της χώρας μας η εμπειρία ξεκινά... από την αγορά του εισιτηρίου. Από το ενίοτε δυσλειτουργικό σάιτ των ηλεκτρονικών κρατήσεων, μέχρι την ταλαιπωρία της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και τις δυσάρεστες εκπλήξεις στα σημεία αγοράς εισιτηρίων.
«Επρεπε να ταξιδέψω άμεσα στη Λάρισα. Μπήκα λοιπόν στο σάιτ της ΤΡAIΝΟΣΕ για να κλείσω εισιτήριο για την επόμενη μέρα», διηγείται η δικηγόρος Δώρα Νάκου. «Το σάιτ δεν λειτουργούσε, γιατί δεχόταν μόνο ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα πλοήγησης (browser), διαφορετικό από αυτό που χρησιμοποιώ εγώ. Αφού άλλαξα υπολογιστή, μπήκα στο σύστημα κρατήσεων, το οποίο όμως δεν μου έδινε τη δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου για δρομολόγιο που έφευγε λιγότερες από 24 ώρες μετά, παρότι η αναχώρηση ήταν την επόμενη μέρα».
Η κ. Νάκου τηλεφώνησε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για να πληροφορηθεί ότι δεν επρόκειτο για κάποια βλάβη, αλλά ότι το ηλεκτρονικό σύστημα όντως δεν δέχεται κρατήσεις 24 ώρες πριν από την αναχώρηση του δρομολογίου. Μοναδική λύση ήταν η αγορά, αυτοπροσώπως, από τα εκδοτήρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην οδό Σίνα ή στον Σταθμό Λαρίσης. «Πήγε ο σύζυγός μου στο γραφείο της Σίνα, όπου, όταν ήλθε η σειρά του, ανακάλυψε ότι δέχονταν μόνο μετρητά. Αναγκάστηκε λοιπόν να φύγει, να χάσει τη σειρά του, να “σηκώσει” χρήματα και να περιμένει από την αρχή. Τη στιγμή που το τελευταίο μικρό κατάστημα της χώρας δέχεται κάρτα, μου φαίνεται αδιανόητο να μην μπορεί αυτό να συμβεί στα κεντρικά εκδοτήρια». Αξίζει να σημειωθεί ότι η τηλεφωνική εξυπηρέτηση (στον πενταψήφιο 14511) χρεώνεται 0,61 ευρώ/λεπτό για κλήσεις από σταθερό και 0,98 ευρώ/λεπτό από κινητό, με το πρώτο λεπτό να «σπαταλάται» σε ηχογραφημένες οδηγίες, και το ενδεχόμενο μακράς αναμονής μέχρι την τελική εξυπηρέτηση.
Η «Κ» επικοινώνησε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ζητώντας την άποψή της για τα προβλήματα που αντιμετώπισε η κ. Νάκου. Σύμφωνα λοιπόν με την εταιρεία, το ηλεκτρονικό σύστημα δεν δέχεται αγορά εισιτηρίων 24 ώρες πριν από την αναχώρηση ενός δρομολογίου, καθώς δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για την ενημέρωση του ηλεκτρονικού συστήματος. Οσον αφορά στην πληρωμή με κάρτα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμά ότι οφείλεται σε παροδικό πρόβλημα (δηλαδή σε... ατυχία της επιβάτιδος), καθώς τα εκδοτήριά της είναι εφοδιασμένα με σχετικά μηχανήματα (POS). Στα θετικά, πάντως, του ηλεκτρονικού συστήματος έκδοσης εισιτηρίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ότι διαθέτει σημαντικές προσφορές στα εισιτήρια για πολλά δρομολόγια, αν η κράτηση γίνει εγκαίρως.
Πηγή:
- Μικρή «οδύσσεια» για την αγορά εισιτηρίου τρένου
http://www.kathimerini.gr/856795/article/epikairothta/ellada/mikrh-odysseia-gia-thn-agora-eisithrioy-trenoy?platform=hootsuite
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου