Πέμπτη, 1 Ιουνίου 2017

Γιατί καθυστερεί η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Το θετικό σινιάλο των Βρυξελλών περιμένουν στην κυβέρνηση
Μαριάννα Τζάννε

Το θετικό σινιάλο των Βρυξελλών για το θέμα των παράνομων κρατικών ενισχύσεων προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ύψους 750 εκατ. ευρώ περιμένουν στην κυβέρνηση για να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση και να αλλάξει χέρια ο ελληνικός σιδηρόδρομος.



Ταυτόχρονα όμως προσβλέπουν σε κοινή λύση και για τις κρατικές ενισχύσεις προς τον ΟΣΕ που άνοιξε η διερεύνηση του φακέλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, βγάζοντας από το συρτάρι το θέμα των κρατικών επιχορηγήσεων και προς τον ΟΣΕ που ξεκίνησαν να διερευνούν από το 2010 και στην συνέχεια πάγωσαν, οι Βρυξέλλες. Οι δύο υποθέσεις θεωρούν στο υπουργείο Υποδομών ότι είναι αλληλένδετες, για αυτό και επιδιώκουν να κλείσουν ταυτόχρονα.

Στα τέλη του προηγούμενου μήνα, η διοίκηση του Οργανισμού, απέστειλε στην ΕΕ τις τελευταίες διευκρινίσεις ως προς τα ερωτήματα που έθεσε η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού ( DGCOM), όταν ζήτησε εξηγήσεις από τις ελληνικές αρχές τον περασμένο Φεβρουάριο. Η DGCOM διερευνά την πρόθεση της κυβέρνησης για διαγραφή των χρεών του ΟΣΕ συνολικού ύψους 12 δις. ευρώ, τις επιδοτήσεις περίπου μισού δις. από το 2011 έως σήμερα αλλά και τις μετατάξεις πάνω από 1.690 υπαλλήλων σε εταιρείες του σιδηροδρόμου ή στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.

Στο υπουργείο προσβλέπουν στην αίσια έκβαση της υπόθεσης που αναμένουν άμεσα και αναφέρουν ότι τα μηνύματα που λαμβάνουν από τις αρμόδιες αρχές της ΕΕ είναι ότι η υπόθεση δεν θα επιφυλάξει δυσάρεστες εκπλήξεις στην ελληνική πλευρά.

Πηγή:
- Γιατί καθυστερεί η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου