Η ομάδα διαχείρισης ιστοσελίδας της Ειδομένης, βλέποντας την θέσπιση προαστιακού δρομολογίου στην γραμμή Σέρρες- Θεσσαλονίκη, υπενθυμίζει με επιστολές στους αρμοδίους, ότι υφίσταται χρόνια το πρόβλημα επιβατικού δρομολογίου (προαστιακού) στην γραμμή Ειδομένη Θεσσαλονίκη. Έτσι δεν θα τίθενται θεμέλιας ανάπτυξης στον μισό νομό αλλά σε όλον σιδηρόδρομος είναι πολιτισμός και ανάπτυξη.
Υπογράφει η Ομάδα Διαχείρισης Ιστοσελίδας Ειδομένης
Διαβάσαμε σήμερα στο διαδίκτυο, για το θέμα που μας απασχολεί εδώ και πολλά χρόνια, ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ανακοίνωσε την έναρξη ενός νέου τοπικού δρομολογίου, από Ειδομένη προς Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, ικανοποιώντας ένα πάγιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας του δήμου Παιονίας.
Συγκεκριμένα από τη Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου, και κάθε Δευτέρα ως Σάββατο, η αμαξοστοιχία 3341 θα αναχωρεί στις 07:01 το πρωί από τον Σ.Σ. Ειδομένης με προορισμό την Θεσσαλονίκη (με ώρα άφιξης 08:12) και ενδιάμεσους σταθμούς (Μικρού Δάσους, Πολυκάστρου, Άσπρου, Γέφυρας...). Αντίστοιχα, από 03.02.2020 η αμαξοστοιχία 3342 θα αναχωρεί στις 15:45 το απόγευμα από τον Σ.Σ. Θεσσαλονίκης με προορισμό τον Σ.Σ. Ειδομένης (με ώρα άφιξης 16:55) και ενδιάμεσους σταθμούς (...Γέφυρας, Άσπρου, Πολυκάστρου, Μικρού Δάσους). Το δρομολόγιο εντάσσεται στο δίκτυο του Προαστιακού Θεσσαλονίκης με προοπτική τη σύνδεση με το σταθμό της Γευγελής για τη δημιουργία διεθνούς δρομολογίου...
Ω, Παίονες και Αμφαξίτες (οι κατοικούντες ανατολικά του Αξιού) ξυπνήστε από τον ύπνο. Αυτό που διαβάσατε ήταν μια παραποίηση της πραγματικής είδησης:
«Ικανοποιώντας ένα πάγιο αίτημα των τοπικών κοινωνιών των νομών Κιλκίς και Σερρών, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ανακοίνωσε την έναρξη ενός νέου τοπικού δρομολογίου, από Σέρρες προς Θεσσαλονίκη και αντίστροφα. Συγκεκριμένα από τη Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου, και κάθε Δευτέρα ως Σάββατο, η αμαξοστοιχία 3631 θα αναχωρεί στις 07:38 το πρωί από τον Σ.Σ. Σερρών με προορισμό την Θεσσαλονίκη (με ώρα άφιξης 10:28) και ενδιάμεσους σταθμούς. Αντίστοιχα, από 03.02.2020 και κάθε Κυριακή ως και Παρασκευή η αμαξοστοιχία 3632 θα αναχωρεί στις 18:45 το απόγευμα από τον Σ.Σ. Θεσσαλονίκης με προορισμό τον Σ.Σ. Σερρών (με ώρα άφιξης 21:41) και ενδιάμεσους σταθμούς. Το δρομολόγιο εντάσσεται στο δίκτυο του Προαστιακού Θεσσαλονίκης.»
Και τώρα που γίναμε σοφότεροι διαβάστε και το υπόβαθρο της σοβαρότατης είδησης:
«Η παρέμβαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ήταν καθοριστική, προκειμένου να αρθεί η απομόνωση μιας μεγάλης περιοχής...»
«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Α. θα συνεχίσει να εξυπηρετεί τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές της χώρας μας αναλαμβάνοντας και την ευθύνη της αναβάθμισης των προσφερόμενων υπηρεσιών προς την ελληνική κοινωνία, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης...»
«Το νέο τοπικό δρομολόγιο θα βοηθήσει σημαντικά και στην ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού στις περιοχές του Κιλκίς και των Σερρών, που διαθέτουν σημαντικούς φυσιολατρικούς (λίμνες Δοϊράνης, Κερκίνης) και ιστορικούς πόρους (Κιλκίς, Δοϊράνη, Ρούπελ κ.α), όπως υποστηρίζουν επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού...»
«Την ικανοποίησή του για την εξέλιξη αυτή, εξέφρασε και ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, και βουλευτής Κιλκίς, Γεώργιος Γεωργαντάς...»
«Από την πλευρά του υπουργείου Μεταφορών (Κώστας Καραμανλής), θα εξετάσει με τη δέουσα προσοχή και ενδιαφέρον αιτήματα τοπικών κοινωνιών που αφορούν σιδηροδρομική παρουσία και λειτουργία, σε συνεννόηση με την τοπική αυτοδιοίκηση και φορείς...»
Μετά από όλα αυτά υπάρχει αμφιβολία ότι στην Παιονία, όπου τα έργα κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής σύνδεσης Πολυκάστρου-Ειδομένης έχουν παγώσει (είμαστε άλλωστε σε περίοδο χειμώνα(!) - κάνουμε χιούμορ με τα χάλια μας μάλλον), δεν κάνουμε τις απαραίτητες κινήσεις για να τύχουμε ανάλογης αντιμετώπισης από τους κυβερνώντες; Η Παιονία πότε θα ζητήσει να της επιστρέψουν αυτά που της ανήκαν από αιώνος;
Η Ομάδα Διαχείρισης Ιστοσελίδας Ειδομένης από χρόνια «πιέζει» για ένα τέτοιο αποτέλεσμα στο δήμο μας. Βοάμε (εν τη ερήμω) ότι ο σιδηρόδρομος είναι το μέλλον της περιοχής μας, όπως ήταν και το ένδοξο παρελθόν της. Είναι ο πολιτισμός μας και ο μοχλός της οικονομικής μας ανάπτυξης. Είναι η μοναδική «οδός επενδύσεων». Δείτε σε λίγο καιρό τα αποτελέσματα της σιδηροδρομικής σύνδεσης στο Κιλκίς και «ζωγραφίστε» στα όνειρά σας το τρένο της Παιονίας να ζωντανεύει στις σκουριασμένες ράγες της.
Παρακαλούμε για τις ενέργειές σας (χιούμορ).
Πηγή:
- Πλήρης αναβάθμιση του νομού Κιλκίς από τη λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου και στις δύο γραμμές
https://gnomikilkis.blogspot.com/2020/02/blog-post_1.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου