Η γραμμή μεταξύ Κατακόλου και Αρχαίας Ολυμπίας, με επίκεντρο τον Πύργο, είναι το ένα από τα δύο πελοποννησιακά απομεινάρια της λαίλαπας του 2010. Με μόλις 3 ζεύγη δρομολογίων ανά ημέρα (και με πρόσθετα δρομολόγια όταν παρίσταται ανάγκη), ένα rail-bus εξασφαλίζει μια υπηρεσία μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας.
Ο σταθμός του Πύργου αποτελεί φάντασμα του παρελθόντος του· μόλις πριν από 10 χρόνια εξυπηρετούσε 8 ζεύγη επιβατικών δρομολογίων, σήμερα όμως έχει μείνει να φιλοξενεί περισσότερες κινητήριες μονάδες σε ακινησία παρά σε μάχιμη υπηρεσία. Ο σταθμός του Αλφειού είναι κλειστός εδώ και 7 χρόνια, ενώ από την παρακείμενη γέφυρα δεν έχει περάσει τρένο για σχεδόν ένα χρόνο… Λίγο πιο ανατολικά, ο σταθμός της Σαλμώνης προηγείται μιας μικρής γέφυρας υπό ανακαίνιση. Στο τέλος της διαδρομής, ο σταθμός της Αρχαίας Ολυμπίας στερείται συγκοινωνίας μετά τις 13:10.
Ασχολείται κανείς;
http://users.ntua.gr/dtert/trena
dtert@mail.ntua.gr
Δείτε το όμορφο βίντεο:
Πηγή:
- Πελοποννησιακά απομεινάρια μεταξύ του Πύργου και της Αρχαίας Ολυμπίας (03.06.2017)
https://www.youtube.com/watch?v=X6OArdiS_TM&t=55s
Ο σταθμός του Πύργου αποτελεί φάντασμα του παρελθόντος του· μόλις πριν από 10 χρόνια εξυπηρετούσε 8 ζεύγη επιβατικών δρομολογίων, σήμερα όμως έχει μείνει να φιλοξενεί περισσότερες κινητήριες μονάδες σε ακινησία παρά σε μάχιμη υπηρεσία. Ο σταθμός του Αλφειού είναι κλειστός εδώ και 7 χρόνια, ενώ από την παρακείμενη γέφυρα δεν έχει περάσει τρένο για σχεδόν ένα χρόνο… Λίγο πιο ανατολικά, ο σταθμός της Σαλμώνης προηγείται μιας μικρής γέφυρας υπό ανακαίνιση. Στο τέλος της διαδρομής, ο σταθμός της Αρχαίας Ολυμπίας στερείται συγκοινωνίας μετά τις 13:10.
Ασχολείται κανείς;
http://users.ntua.gr/dtert/trena
dtert@mail.ntua.gr
Δείτε το όμορφο βίντεο:
Πηγή:
- Πελοποννησιακά απομεινάρια μεταξύ του Πύργου και της Αρχαίας Ολυμπίας (03.06.2017)
https://www.youtube.com/watch?v=X6OArdiS_TM&t=55s
Kαταπληκτικό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο 2003 όταν ο Δρ πολιτικός μηχανικός μαζί με την πολιτική ηγεσία αποφάσισαν τη διακοπή των δρομολογίων Κόρινθο Καλαμάτα για την ανακατασκευή της γραμμής δεν υπολόγισαν ότι το τρένο δε θα ήταν ανταγωνιστικό λόγω του αυτοκινητόδρομου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΟΣΕ ξοδεψε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ (πληροφορίες λένε για 90 εκ) τα τσεπωσαν οι εθνικοί εργολαβοι και τρένα δε κυκλοφόρησαν ποτέ.
Κρίμα τα πτυχία τους.