
Ακολουθούν φωτογραφίες από ρεγκαλέζες του ΟΣΕ:
καθώς και φωτογραφίες από ρεγκαλέζες από άλλα δίκτυα:
Πηγή:
- Ballast regulator
https://en.wikipedia.org/wiki/Ballast_regulator
- Plasser-ballast regulator
http://www.plasser.com.au/en/p_ballast_regulation/ssp302.htm
- Ρεγκαλέζα και μπουρέζα
http://lexilogia.gr/forum/showthread.php?5077-%CE%A1%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CE%B6%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AD%CE%B6%CE%B1
- Régaleuse CASTRES.wmv
https://www.youtube.com/watch?v=fCQkDqZwfGA
- KNG800 Ballast Regulator
https://www.youtube.com/watch?v=yYOBlKWC3Gc
- Τρένο ''ρεγκαλέζα'' στην Πάτρα
https://www.youtube.com/watch?v=fbpd3u0OjKo
Δείτε ακόμη:
Μηχανήματα γραμμής - Μηχάνημα Υπογόμωσης έρματος - Μπουρέζα (Tamping Machine)
http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/04/tamping-machine.html
Μηχανήματα γραμμής - Μηχάνημα Υπογομώσεως Αλλαγών (ΥΑ) - Μπουρέζα Αλλαγών
"Η ψαλιδού!
(και λεπτομέρεια της λειτουργίας "split head")"
Σε αυτό το εποπτικό βίντεο φαίνεται η λειτουργία ενός μηχανήματος γραμμής που κάνει ότι και το Μηχάνημα Υπογόμωσης έρματος - Μπουρέζα (Tamping Machine) με μια διαφορά: Έχει τρεις σειρές πιγκούνια ανά πλευρά και μάλιστα με δυνατότητα πλευρικής μετατόπισής τους στον άξονα που είναι κάθετος στις σιδηροτροχιές.
Μηχανήματα Γραμμής - Δυναμικός σταθεροποιητής γραμμής (Dynamic Track Stabiliser - DTS)
Μετά τις εργασίες υπογόμωσης και τακτοποίησης της γραμμής (μπουρέζα και ρεγκαλέζα), συνήθως παρατηρείται μείωσητης αντίστασης της σιδηροτροχιάς σε πλευρική κίνηση. Η αντίσταση ανακάμπτει σταδιακά με το πέρασμα των διερχόμενων τραίνων, αλλά μπορεί να απαιτηθεί περιορισμός της ταχύτητας για όλη τη διάρκεια της ανάκαμψης. Αυτή η διαδικασία μπορεί να επιτευχθεί ταχύτερα και με πιο ελεγχόμενο τρόπο με τη χρήση ενός άλλου μηχανήματο γραμμής που ονομάζεται δυναμικός σταθεροποιητής γραμμής (Dynamic Track Stabiliser - DTS).
Dynamic track stabilizers
Dynamic track stabilizers are used after the tamping machines have finished tamping and straightening the track. The dynamic track stabilizers are surface vibration devices that compact and stiffen the track-bearing ballast bed, thereby securing the track more firmly in the ballast and improving the resistance.
Dynamic track stabilizers
Dynamic track stabilizers are used after the tamping machines have finished tamping and straightening the track. The dynamic track stabilizers are surface vibration devices that compact and stiffen the track-bearing ballast bed, thereby securing the track more firmly in the ballast and improving the resistance.
http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/06/dynamic-track-stabiliser-dts.html
Αλουμινοθερμικές Συγκολλήσεις Σιδηροτροχιών και απελευθέρωση τάσεων των συνεχώς συγκολλημένων σιδηροτροχιών (Σ.Σ.Σ.)

http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/09/blog-post_8.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου