Κυριακή, 13 Αυγούστου 2017

Μηχανήματα Γραμμής - Μηχάνημα τακτοποίησης έρματος (Ρεγκαλέζα - Ballast Regulator)

Ρεγκαλέζα (από τη γαλλ. λ. régaleuse) ονομάζεται το μηχάνημα τακτοποίησης του έρματος (αυτό, δηλαδή, που διαμορφώνει το προφίλ του έρματος), αγγλιστί ballast regulator.






















Ακολουθούν φωτογραφίες από ρεγκαλέζες του ΟΣΕ:








καθώς και φωτογραφίες από ρεγκαλέζες από άλλα δίκτυα:











Πηγή:
- Ballast regulator
https://en.wikipedia.org/wiki/Ballast_regulator

- Plasser-ballast regulator
http://www.plasser.com.au/en/p_ballast_regulation/ssp302.htm

- Ρεγκαλέζα και μπουρέζα
http://lexilogia.gr/forum/showthread.php?5077-%CE%A1%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CE%B6%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AD%CE%B6%CE%B1

- Régaleuse CASTRES.wmv
https://www.youtube.com/watch?v=fCQkDqZwfGA


- KNG800 Ballast Regulator
https://www.youtube.com/watch?v=yYOBlKWC3Gc

- Τρένο ''ρεγκαλέζα'' στην Πάτρα
https://www.youtube.com/watch?v=fbpd3u0OjKo


Δείτε ακόμη:

Μηχανήματα γραμμής - Μηχάνημα Υπογόμωσης έρματος - Μπουρέζα (Tamping Machine)

Η μπουρέζα είναι σιδηροδρομικό μηχάνημα γραμμής που μπουράρει, δηλαδή «πατάει» τη ράγα για να «κάτσει» μετά την τοποθέτησή της.

http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/04/tamping-machine.html


Μηχανήματα γραμμής - Μηχάνημα Υπογομώσεως Αλλαγών (ΥΑ) - Μπουρέζα Αλλαγών

Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση του συναδέλφου μηχανικού Λαμπρόπουλου Τάσσου:
"Η ψαλιδού!
(και λεπτομέρεια της λειτουργίας "split head")"

Σε αυτό το εποπτικό βίντεο φαίνεται η λειτουργία ενός μηχανήματος γραμμής που κάνει ότι και  το Μηχάνημα Υπογόμωσης έρματος - Μπουρέζα (Tamping Machine) με μια διαφορά: Έχει τρεις σειρές πιγκούνια ανά πλευρά και μάλιστα με δυνατότητα πλευρικής μετατόπισής τους στον άξονα που είναι κάθετος στις σιδηροτροχιές.



http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/10/blog-post_21.html




Μηχανήματα Γραμμής - Δυναμικός σταθεροποιητής γραμμής (Dynamic Track Stabiliser - DTS)

Μετά τις εργασίες υπογόμωσης και τακτοποίησης της γραμμής (μπουρέζα και ρεγκαλέζα), συνήθως παρατηρείται μείωσητης αντίστασης της σιδηροτροχιάς σε πλευρική κίνηση. Η αντίσταση ανακάμπτει σταδιακά με το πέρασμα των διερχόμενων τραίνων, αλλά μπορεί να απαιτηθεί περιορισμός της ταχύτητας για όλη τη διάρκεια της ανάκαμψης. Αυτή η διαδικασία μπορεί να επιτευχθεί ταχύτερα και με πιο ελεγχόμενο τρόπο με τη χρήση ενός άλλου μηχανήματο γραμμής που ονομάζεται δυναμικός σταθεροποιητής γραμμής (Dynamic Track Stabiliser - DTS).


Dynamic track stabilizers
Dynamic track stabilizers are used after the tamping machines have finished tamping and straightening the track. The dynamic track stabilizers are surface vibration devices that compact and stiffen the track-bearing ballast bed, thereby securing the track more firmly in the ballast and improving the resistance.


http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/06/dynamic-track-stabiliser-dts.html



Αλουμινοθερμικές Συγκολλήσεις Σιδηροτροχιών και απελευθέρωση τάσεων των συνεχώς συγκολλημένων σιδηροτροχιών (Σ.Σ.Σ.)

Στο διπλανό βίντεο απεικονίζεται η διαδικασία συγκόλλησης δυο σιδηροτροχιών. Στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο χρησιμοποιούνται εδώ και πολλά χρόνια αλουμινοθερμικές συγκολλήσεις για τη συγκόλληση των σιδηροτροχιών. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα χρησιμοποιούνται χοάνες (καλούπια) μιας χρήσης που προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα τόσο στο χειρισμό τους όσο και στην ποιότητα της συγκόλλησης.

















http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/09/blog-post_8.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου