Οι περισσότερες φωτογραφίες είναι αναδημοσίευση από μια ανάρτηση του
Δείτε περισσότερα τεχνικά στοιχεία για τις Ηλεκτράμαξες Hellas Sprinter καθώς και φωτογραφίες από το στάδιο κατασκευής τους το 2004 στο Μόναχο στην ακόλουθη Διεύθυνση:
http://mixanikosose.blogspot.com/2015/04/hellassprinter-siemens-kraussmaffei.html
Πηγή:
- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1066117930236761&set=pcb.1813115515410275&type=3&theater
George Pseftakis:
Οι επισκέπτες της 83ης ΔΕΘ έχουν την ευκαιρία (με κάποια χρόνια καθυστέρηση) να δουν από κοντά τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό της Ηλεκτράμαξας Hellas Sprinter.
Η Ηλεκτράμαξα 120009 είναι μια από 30 σύγχρονες Ηλεκτράμαξες που διαθέτει το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Οι πρώτες 6 κατασκευάστηκαν το 1999 και οι υπόλοιπες 24 το 2004-2005 στο εργοστάσιο της Krauss Maffei στο Μόναχο.
Η Ηλεκτράμαξα 120009 είναι μια από 30 σύγχρονες Ηλεκτράμαξες που διαθέτει το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Οι πρώτες 6 κατασκευάστηκαν το 1999 και οι υπόλοιπες 24 το 2004-2005 στο εργοστάσιο της Krauss Maffei στο Μόναχο.
Με ιπποδύναμη 5000KW (περίπου 6750 HP), και μέγιστη ταχύτητα 200 χαω είναι κατάλληλη τόσο για επιβατικά όσο και για εμπορικά δρομολόγια αποτελεί τη ναυαρχίδα του στόλου του Ελληνικού σιδηρόδρομου που με την ολοκλήρωση των έργων της ηλεκτροκίνησης (ελπίζουμε σε μερικούς μήνες) θα αξιοποιηθεί σε ολόκληρο το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο μειώνοντας το χρόνο ταξιδιού Αθήνας - Θεσσαλονίκης αρχικά σε περίπου 4 ώρες αυξάνοντας κατά πολύ την αξιοπιστία και άρα την ακρίβεια των δρομολογίων...
Δείτε φωτογραφίες από την 83η ΔΕΘ από την ΗΑ 120009 και τα υποσυστήματά της
Δείτε φωτογραφίες από την 83η ΔΕΘ από την ΗΑ 120009 και τα υποσυστήματά της
Η Ηλεκτράμαξα προκάλεσε το ενδιαφέρον των μικρών μας φίλων
Ο συνάδελφος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ Ναθαναηλίδης εξηγεί σε μικρούς μαθητές τη λειτουργία της Ηλεκτράμαξας
ενώ στους επισκέπτες μοιράζεται έντυπο ενημερωτικό υλικό
Εσωτερικός Διάδρομος
Πίνακας Πέδης Αέρα
Αεροσυμπιεστής
ικρίωμα πέδης αέρα
κεντρικό αεροφυλάκιο
κύριος διακόπτης 25.000 volt (εξωτερικό μέρος)
κύριος διακόπτης 25.000 volt (εσωτερικό μέρος)
κλειδιά ασφάλισης ερμαρίων ηλεκτρονικών ισχύος
Καλώδια Διασύνδεσης δυο Ηλεκτραμαξών σε "διπλή έλξη"
και βραχυκυκλωτές που εξασφαλίζουν την ασφαλή εργασία του προσωπικού κατά τη διάρκεια εργασιών σε ηλεκτροδοτούμενο σιδηροδρομικό δίκτυο 25.000 volt, 50Hz
καλώδια διασύνδεσης διπλής έλξης και βραχυκυκλωτές (λεπτομέρεια)
Χειριστήρια Θαλάμου Οδήγησης
Στο μέσο διακρίνεται η οθόνη του συστήματος ETCS
Κύριος Μετασχηματιστής
το αμάξωμα της ΗΑ φέρεται από 2 κινητήρα φορεία καθένα από τα οποία διαθέτει δυο τροχοφόρους άξονες με ισάριθμους ηλεκτροκινητήρες. Κατά την πέδη οι κινητήρες μετατρέπονται σε γεννήτρια παράγοντας ρεύμα που επιστρέφεται την ίδια στιγμή στο δίκτυο
Δείτε περισσότερα τεχνικά στοιχεία για τις Ηλεκτράμαξες Hellas Sprinter καθώς και φωτογραφίες από το στάδιο κατασκευής τους το 2004 στο Μόναχο στην ακόλουθη Διεύθυνση:
http://mixanikosose.blogspot.com/2015/04/hellassprinter-siemens-kraussmaffei.html
Πηγή:
- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1066117930236761&set=pcb.1813115515410275&type=3&theater
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου