Χιόνι και πάγος
Το χιόνι και ο πάγος μπορεί να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα στη σιδηροδρομική γραμμή. Ιδιαίτερο κίνδυνο διατρέχουν οι περιοχές όπου τα τρένα κινούνται πιο αργά, όπως στις εισόδους σταθμών και στις αλλαγές, Το χιόνι μπορεί επίσης να συμπιεστεί από τις διερχόμενες αμαξοστοιχίες σε στερεό πάγο που μπορεί να προκαλέσει την διακοπή λειτουργίας των αλλαγών, και ο πάγος μπορεί να επικαλύψει τα εναέρια ηλεκτροφόρα καλώδια ηλεκτροκίνησης, εμποδίζοντας τραίνα να συνδεθούν με την γραμμή τροφοδοσίας τους.
Επίσης το χιόνι μπορεί να εισχωρήσει σε ερμάρια σηματοδότησης και να προκαλέσει βραχυκυκλώματα. Το σύστημα σηματοδότησης όμως έχει σχεδιαστεί για να είναι ασφαλές από αστοχία, έτσι ώστε οποιοδήποτε πρόβλημα γυρίζει τα φωτοσήματα στο κόκκινο και έτσι τα τραίνα δεν μπορούν να περάσουν.
Επιπλέον ο άνεμος μπορεί να συσσωρεύσει το χιόνι : αν το χιόνι φθάσει τα 30 εκατοστά, τα τραίνα δεν μπορεί να τρέξουν με ασφάλεια εκτός και αν είναι εφοδιασμένα με εκχιονιστήρες. Από το βάρος του χιονιού μπορεί σπάσουν κλαδιά δέντρων που σπάζοντας μπορεί να πέσουν πάνω στα εναέρια καλώδια ή ακόμη και να μπλοκάρουν την γραμμή.
Ακόμη μέσα σε σήραγγες, μπορεί να σχηματιστούν στρώματα πάγου που μπορεί να βλάψουν τις διερχόμενες αμαξοστοιχίες όταν αποσπασθούν και πέσουν, ενώ ο πάγος μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα, πχ το μπλοκάρισμα των θυρών των αμαξοστοιχιών.
Πώς μπορούμε να ελαχιστοποιήσουμε τις διαταραχές που προκαλούνται από το χιόνι και τον πάγο:
Η Network Rail διαθέτει έξι εκχιονιστικά τραίνα εξοπλισμένα με φυσητήρες θερμού αέρα, πίδακες ατμού, βούρτσες, ξύστρες, θερμαινόμενο αντιψυκτικό και πεπιεσμένο αέρα για το γρήγορο ξεπάγωμα της γραμμής.
Επίσης οι σιδηροδρομικές μεταφορικές εταιρίες δρομολογούν όλη τη νύχτα τραίνα κενά υλικού για να κρατήσουν τη γραμμή ανοιχτή και οι επιβατικές αμαξοστοιχίες μπορούν να είναι εφοδιασμένες με εκχιονιστικά που μπορεί να καθαρίσουν χιόνι ύψους μέχρι και 6 πόδια. Αν είναι το χιόνι είναι περισσότερο στέλνουμε ειδικά διαμορφωμένες εκχιονιστικές μηχανές.
Οι κύριες διαδρομές που είναι σε μεγαλύτερο κίνδυνο έχουν εξοπλιστεί με περιφράξεις που εμποδίζουν το χιόνι εισχωρήσει στις γραμμές.
Χιλιάδες προσωπικού περιπολούν τα τμήματα γραμμής μέρα και νύχτα για να καθαρίσουν το χιόνι και τον πάγο από τις αλλαγές και τις σήραγγες.
Αντιπαγωτικό υγρό και ταινίες θέρμανσης χρησιμοποιούνται στις γραμμές τροφοδοσίας της ηλεκτροκίνησης για να εμποδίσουν την δημιουργία πάγου και την απώλεια ισχύος στα τραίνα. Η προσθήκη των ταινιών θέρμανσης μείωσε τα περιστατικά καθυστερήσεων εξαιτίας πάγου έως 80%.
Έχουμε εγκαταστήσει θερμαντήρες και μονωτικά υλικά επιπέδου NASA στις σιδηροδρομικές αλλαγές (ψαλίδια) για την αποφυγή σχηματισμού πάγου και έχουμε προσθέσει προστατευτικά καλύμματα σε 4.000 αλλαγές και σε 2.500 μοτέρ αλλαγών να κρατήσουμε το χιόνι μακριά και για την πρόληψη ζημιών από πάγο που πέφτει από τα τραίνα.
Αισθητήρες απομακρυσμένης παρακολούθησης θερμοκρασίας και ένα ελικόπτερο εξοπλισμένο με κάμερες θερμικής απεικόνισης εντοπίζουν έγκαιρα τις σιδηροδρομικές αλλαγές που δεν λειτουργούν αποτελεσματικά.
Σε περιοχές που πλήττονται συχνά από παγετό, και όπου το νερό παγώνει στο έρμα (στα σκύρα), με αποτέλεσμα να διαστέλλεται και να μετακινείται τμήμα της γραμμής, το έχουμε στρώσει εκ νέου με πιο ρηχή κοίτη του έρματος για τη μείωση της μετακίνησης.
Η παρακείμενη βλάστηση στη γραμμή κόβεται συνεχώς, κάτι που αποτελεί μια συνεχή πρόκληση, καθώς υπάρχουν πάνω από 20.000 μίλια γραμμής,
Συνεργαζόμαστε στενά με τις σιδηροδρομικές μεταφορικές εταιρείες για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης του τροχαίου υλικού, συμπεριλαμβανομένης της αναβάθμισης του λογισμικού των τραίνων, θερμαινόμενους συνδέσμους και βελτιώσεις στο σχεδιασμό των θυρών για την πρόληψη σχηματισμού πάγου. Μοιραζόμαστε τις βέλτιστες πρακτικές με άλλες χώρες με βαρύ χειμώνα όπως τη Σουηδία, την Ελβετία και άλλες χώρες προκειμένου να βελτιώσουμε τις δικές μας πρακτικές.
Ομίχλη
Η ομίχλη μειώνει την ορατότητα, και έτσι ο μηχανοδηγός πρέπει να επιβραδύνει για να βεβαιωθεί ότι μπορεί να δει έγκαιρα τα σήματα για να σταματήσει εξασφαλίζοντας την ασφάλεια των επιβατών. Αυτό όμως μπορεί να προκαλέσει στα τραίνα καθυστερήσεις.
Πώς θα ελαχιστοποιηθούν οι καθυστερήσεις που προκαλούνται από την ομίχλη:
Επενδύοντας στο ERTMS που φέρνει τη σηματοδότηση στο εσωτερικό της καμπίνας του μηχανοδηγού, μειώνοντας της εξάρτησης του από τη σηματοδότηση περιορίζοντας έτσι την ανάγκη να επιβραδύνει όταν η ορατότητα είναι περιορισμένη.
Επιπλέον όλα τα τραίνα μας είναι εξοπλισμένα με αυτόματο σύστημα προειδοποίησης που χτυπάει ένα καμπανάκι, όταν πλησιάζει ένα πράσινο σήμα και ηχεί μια κόρνα όταν το σήμα είναι κίτρινο ή κόκκινο.
Θραύση Σιδηροτροχιάς
Οι χαλύβδινες σιδηροτροχιές είναι ισχυρές και ανθεκτικές και μπορούν να μεταφέρουν με ασφάλεια εκατοντάδες εκατομμύρια τόνους κυκλοφορίας κατά τη διάρκεια ζωής τους.
Μικρές ατέλειες μπορεί να προκύψουν στις σιδηροτροχιές κατά το στάδιο της παραγωγής τους ή κατά την εγκατάστασή τους, ή μπορούν να αναπτυχθούν καθώς τα τραίνα περνούν πάνω τους. Οι μικρές ατέλειες μπορεί σταδιακά να μεγαλώσουν καθώς περισσότερα τραίνα περνούν από πάνω τους και μπορεί τελικά να προκαλέσει τη θραύση της σιδηροτροχιάς. .
Οι περισσότερες θραύσεις σιδηροτροχιάς συμβαίνουν το χειμώνα. Σε συνθήκες ψύχους οι ράγες μπορεί να φτάσουν μέχρι και πέντε βαθμούς πιο χαμηλά από τη θερμοκρασία του αέρα. Έτσι οι σιδηροτροχιές δοκιμάζονται σε μεγάλη ένταση, και γίνονται πιο ευάλωτες σε θραύσεις λόγω κάποιου σφάλματος ή όταν τα τραίνα περνούν από πάνω τους.
Η θραύση των σιδηροτροχιών όμως προκαλεί και ένα επιπλέον δευτερεύον πρόβλημα: το δίκτυο τμηματοποιείται σε μικρά μονωμένα μεταξύ τους τμήματα γραμμής που σχηματίζουν χωριστά ηλεκτρικά κυκλώματα. Τα κυκλώματα αυτά παρέχουν μια ζωτική λειτουργία, επιτρέποντας στα κέντρα κυκλοφορίας τηλεδιοίκησης να «βλέπει» τη θέση των αμαξοστοιχιών, ώστε να εξασφαλίζουν ότι όλα τα τραίνα παραμένουν σε ασφαλή απόσταση μεταξύ τους. Όταν μια σιδηροτροχιά σπάσει το ηλεκτρικό κύκλωμα διακόπτεται και πρέπει να σταματήσουμε όλα τα τραίνα μέχρι να λυθεί το πρόβλημα.
Τι κάνουμε για να αποτραπούν οι καθυστερήσεις που προκαλούνται από θραύση σιδηροτροχιών
Αφαιρούμε τακτικά μικρές ατέλειες των σιδηροτροχιών με λείανση της επιφάνειάς τους.
Το νέα μας καταγραφικό τραίνο, το οποίο είναι εξοπλισμένο με συσκευή ελέγχου με υπερήχους και εξοπλισμό υψηλής ευκρίνειας βίντεο, σε συνδυασμό με το προσωπικό των ομάδων γραμμής ελέγχουν τακτικά τις σιδηροτροχιές για σφάλματα, ώστε να μπορούμε να παρέμβουμε πριν το οποιαδήποτε ελαττώματα φτάσει σε μέγεθος που μπορεί να οδηγήσει σε θραύση σιδηροτροχιάς.
Όσο πιο έντονη είναι η κυκλοφορία σε μια γραμμή, τόσο πιο συχνά προγραμματίζουμε ελέγχους για ελαττώματα.
Συνεργαζόμαστε στενά με τους κατασκευαστές τροχαίου υλικού για την ελαχιστοποίηση των ζημιών που προκαλούνται από τα ίδια τα τραίνα.
Αντικαθιστούμε τις κοχλιωτές συνδέσεις (γκανάτσες) μεταξύ των σιδηροτροχιών με συγκολλημένες σιδηροτροχιές που είναι πιο ανθεκτικές και λιγότερο πιθανό να σπάσουν.
Σε προβληματικές περιοχές εγκαθιστούμε νέες σιδηροτροχιές που είναι ακόμη ανθεκτικότερες.
Σε περίπτωση σοβαρού περιστατικού επιβάλλουμε άμεσα όρια περιορισμού ταχύτητας για να εξασφαλίσουμε την ασφάλεια της κυκλοφορίας ενώ οι επισκευές συνήθως ολοκληρώνονται στη διάρκεια της νύχτας.
Ακόμη κι αν μια σιδηροτροχιά σπάσει είναι δυνατό να την συγκρατήσουμε προσωρινά με σφικτήρες και έτσι να επιτρέψουμε την συνέχιση της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών με περιορισμούς όμως ταχύτητας, έως ότου η αντικατασταθεί η σιδηροτροχιά.
Ισχυροί άνεμοι
Ισχυροί άνεμοι μπορεί να ρίξουν κλαδιά και δέντρα στο έδαφος ή ακόμη και συντρίμμια από την γύρω περιοχή πάνω στις ράγιες που μπορεί να προκαλέσει τον εκτροχιασμό.μιας αμαξοστοιχίας που θα πέσει πάνω τους.
Επίσης οι ισχυροί άνεμοι μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα στον εναέριο αγωγό ηλεκτροκίνησης που μπορεί να μπερδευτούν γύρω από τους παντογράφους της αμαξοστοιχίας (δηλαδή τη σύνδεσή του τραίνου με τις εναέριες γραμμές μεταφοράς), τραβώντας προς τα κάτω τις γραμμές. Αν συμβεί αυτό τα τραίνα δεν μπορούν να συνεχίσουν να λαμβάνουν ηλεκτρική ενέργεια οπότε και σταματούν και περιμένουν τη ρυμούλκησή τους από ντηζελοκίνητη μηχανή.
Πώς αντιμετωπίζουμε τις καθυστερήσεις που προκαλούνται από τους ισχυρούς ανέμους
Οι ομάδες γραμμής επιθεωρούν τις γραμμές πεζοί απομακρύνοντας τα σπασμένα κλαδιά και τη βλάστηση που είναι επικίνδυνο να έρθουν σε επαφή με τις αμαξοστοιχίες ή με τις εναέριες γραμμές μεταφοράς ενέργειας.
Σε περιοχές εκτεθειμένες σε ισχυρούς ανέμους μειώνουμε την απόσταση μεταξύ των στηριγμάτων των εναέριων γραμμών μεταφοράς ενέργειας .
Όταν υπάρχει πρόβλεψη για ισχυρούς ανέμους της τάξης των 60-69 mph δίνεται εντολή στα τραίνα να επιβραδύνουν ώστε να δοθεί χρόνος στους μηχανοδηγούς να σταματήσουν, αν δουν ένα εμπόδιο.
Όταν αναμένονται ακόμη ισχυρότεροι άνεμοι μια διεταιρική επιτροπή ακραίων καιρικών φαινομένων συνεδριάζει για να συμφωνήσουν σε ένα αναθεωρημένο χρονοδιάγραμμα αμαξοστοιχιών που μπορεί να εκτελεστεί με ασφάλεια και αξιοπιστία.
- Delays explained - Snow and Ice
https://www.youtube.com/watch?v=PxnhpwAdrLM
- We're using innovative technology to keep lines open and trains running during the worst of the winter weather
http://www.networkrail.co.uk/timetables-and-travel/Delays-explained/Winter-weather/
Το χιόνι και ο πάγος μπορεί να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα στη σιδηροδρομική γραμμή. Ιδιαίτερο κίνδυνο διατρέχουν οι περιοχές όπου τα τρένα κινούνται πιο αργά, όπως στις εισόδους σταθμών και στις αλλαγές, Το χιόνι μπορεί επίσης να συμπιεστεί από τις διερχόμενες αμαξοστοιχίες σε στερεό πάγο που μπορεί να προκαλέσει την διακοπή λειτουργίας των αλλαγών, και ο πάγος μπορεί να επικαλύψει τα εναέρια ηλεκτροφόρα καλώδια ηλεκτροκίνησης, εμποδίζοντας τραίνα να συνδεθούν με την γραμμή τροφοδοσίας τους.
Επίσης το χιόνι μπορεί να εισχωρήσει σε ερμάρια σηματοδότησης και να προκαλέσει βραχυκυκλώματα. Το σύστημα σηματοδότησης όμως έχει σχεδιαστεί για να είναι ασφαλές από αστοχία, έτσι ώστε οποιοδήποτε πρόβλημα γυρίζει τα φωτοσήματα στο κόκκινο και έτσι τα τραίνα δεν μπορούν να περάσουν.
Επιπλέον ο άνεμος μπορεί να συσσωρεύσει το χιόνι : αν το χιόνι φθάσει τα 30 εκατοστά, τα τραίνα δεν μπορεί να τρέξουν με ασφάλεια εκτός και αν είναι εφοδιασμένα με εκχιονιστήρες. Από το βάρος του χιονιού μπορεί σπάσουν κλαδιά δέντρων που σπάζοντας μπορεί να πέσουν πάνω στα εναέρια καλώδια ή ακόμη και να μπλοκάρουν την γραμμή.
Ακόμη μέσα σε σήραγγες, μπορεί να σχηματιστούν στρώματα πάγου που μπορεί να βλάψουν τις διερχόμενες αμαξοστοιχίες όταν αποσπασθούν και πέσουν, ενώ ο πάγος μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα, πχ το μπλοκάρισμα των θυρών των αμαξοστοιχιών.
Πώς μπορούμε να ελαχιστοποιήσουμε τις διαταραχές που προκαλούνται από το χιόνι και τον πάγο:
Η Network Rail διαθέτει έξι εκχιονιστικά τραίνα εξοπλισμένα με φυσητήρες θερμού αέρα, πίδακες ατμού, βούρτσες, ξύστρες, θερμαινόμενο αντιψυκτικό και πεπιεσμένο αέρα για το γρήγορο ξεπάγωμα της γραμμής.
Επίσης οι σιδηροδρομικές μεταφορικές εταιρίες δρομολογούν όλη τη νύχτα τραίνα κενά υλικού για να κρατήσουν τη γραμμή ανοιχτή και οι επιβατικές αμαξοστοιχίες μπορούν να είναι εφοδιασμένες με εκχιονιστικά που μπορεί να καθαρίσουν χιόνι ύψους μέχρι και 6 πόδια. Αν είναι το χιόνι είναι περισσότερο στέλνουμε ειδικά διαμορφωμένες εκχιονιστικές μηχανές.
Οι κύριες διαδρομές που είναι σε μεγαλύτερο κίνδυνο έχουν εξοπλιστεί με περιφράξεις που εμποδίζουν το χιόνι εισχωρήσει στις γραμμές.
Χιλιάδες προσωπικού περιπολούν τα τμήματα γραμμής μέρα και νύχτα για να καθαρίσουν το χιόνι και τον πάγο από τις αλλαγές και τις σήραγγες.
Αντιπαγωτικό υγρό και ταινίες θέρμανσης χρησιμοποιούνται στις γραμμές τροφοδοσίας της ηλεκτροκίνησης για να εμποδίσουν την δημιουργία πάγου και την απώλεια ισχύος στα τραίνα. Η προσθήκη των ταινιών θέρμανσης μείωσε τα περιστατικά καθυστερήσεων εξαιτίας πάγου έως 80%.
Έχουμε εγκαταστήσει θερμαντήρες και μονωτικά υλικά επιπέδου NASA στις σιδηροδρομικές αλλαγές (ψαλίδια) για την αποφυγή σχηματισμού πάγου και έχουμε προσθέσει προστατευτικά καλύμματα σε 4.000 αλλαγές και σε 2.500 μοτέρ αλλαγών να κρατήσουμε το χιόνι μακριά και για την πρόληψη ζημιών από πάγο που πέφτει από τα τραίνα.
Αισθητήρες απομακρυσμένης παρακολούθησης θερμοκρασίας και ένα ελικόπτερο εξοπλισμένο με κάμερες θερμικής απεικόνισης εντοπίζουν έγκαιρα τις σιδηροδρομικές αλλαγές που δεν λειτουργούν αποτελεσματικά.
Σε περιοχές που πλήττονται συχνά από παγετό, και όπου το νερό παγώνει στο έρμα (στα σκύρα), με αποτέλεσμα να διαστέλλεται και να μετακινείται τμήμα της γραμμής, το έχουμε στρώσει εκ νέου με πιο ρηχή κοίτη του έρματος για τη μείωση της μετακίνησης.
Η παρακείμενη βλάστηση στη γραμμή κόβεται συνεχώς, κάτι που αποτελεί μια συνεχή πρόκληση, καθώς υπάρχουν πάνω από 20.000 μίλια γραμμής,
Συνεργαζόμαστε στενά με τις σιδηροδρομικές μεταφορικές εταιρείες για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης του τροχαίου υλικού, συμπεριλαμβανομένης της αναβάθμισης του λογισμικού των τραίνων, θερμαινόμενους συνδέσμους και βελτιώσεις στο σχεδιασμό των θυρών για την πρόληψη σχηματισμού πάγου. Μοιραζόμαστε τις βέλτιστες πρακτικές με άλλες χώρες με βαρύ χειμώνα όπως τη Σουηδία, την Ελβετία και άλλες χώρες προκειμένου να βελτιώσουμε τις δικές μας πρακτικές.
Ομίχλη
Η ομίχλη μειώνει την ορατότητα, και έτσι ο μηχανοδηγός πρέπει να επιβραδύνει για να βεβαιωθεί ότι μπορεί να δει έγκαιρα τα σήματα για να σταματήσει εξασφαλίζοντας την ασφάλεια των επιβατών. Αυτό όμως μπορεί να προκαλέσει στα τραίνα καθυστερήσεις.
Πώς θα ελαχιστοποιηθούν οι καθυστερήσεις που προκαλούνται από την ομίχλη:
Επενδύοντας στο ERTMS που φέρνει τη σηματοδότηση στο εσωτερικό της καμπίνας του μηχανοδηγού, μειώνοντας της εξάρτησης του από τη σηματοδότηση περιορίζοντας έτσι την ανάγκη να επιβραδύνει όταν η ορατότητα είναι περιορισμένη.
Επιπλέον όλα τα τραίνα μας είναι εξοπλισμένα με αυτόματο σύστημα προειδοποίησης που χτυπάει ένα καμπανάκι, όταν πλησιάζει ένα πράσινο σήμα και ηχεί μια κόρνα όταν το σήμα είναι κίτρινο ή κόκκινο.
Θραύση Σιδηροτροχιάς
Οι χαλύβδινες σιδηροτροχιές είναι ισχυρές και ανθεκτικές και μπορούν να μεταφέρουν με ασφάλεια εκατοντάδες εκατομμύρια τόνους κυκλοφορίας κατά τη διάρκεια ζωής τους.
Μικρές ατέλειες μπορεί να προκύψουν στις σιδηροτροχιές κατά το στάδιο της παραγωγής τους ή κατά την εγκατάστασή τους, ή μπορούν να αναπτυχθούν καθώς τα τραίνα περνούν πάνω τους. Οι μικρές ατέλειες μπορεί σταδιακά να μεγαλώσουν καθώς περισσότερα τραίνα περνούν από πάνω τους και μπορεί τελικά να προκαλέσει τη θραύση της σιδηροτροχιάς. .
Οι περισσότερες θραύσεις σιδηροτροχιάς συμβαίνουν το χειμώνα. Σε συνθήκες ψύχους οι ράγες μπορεί να φτάσουν μέχρι και πέντε βαθμούς πιο χαμηλά από τη θερμοκρασία του αέρα. Έτσι οι σιδηροτροχιές δοκιμάζονται σε μεγάλη ένταση, και γίνονται πιο ευάλωτες σε θραύσεις λόγω κάποιου σφάλματος ή όταν τα τραίνα περνούν από πάνω τους.
Η θραύση των σιδηροτροχιών όμως προκαλεί και ένα επιπλέον δευτερεύον πρόβλημα: το δίκτυο τμηματοποιείται σε μικρά μονωμένα μεταξύ τους τμήματα γραμμής που σχηματίζουν χωριστά ηλεκτρικά κυκλώματα. Τα κυκλώματα αυτά παρέχουν μια ζωτική λειτουργία, επιτρέποντας στα κέντρα κυκλοφορίας τηλεδιοίκησης να «βλέπει» τη θέση των αμαξοστοιχιών, ώστε να εξασφαλίζουν ότι όλα τα τραίνα παραμένουν σε ασφαλή απόσταση μεταξύ τους. Όταν μια σιδηροτροχιά σπάσει το ηλεκτρικό κύκλωμα διακόπτεται και πρέπει να σταματήσουμε όλα τα τραίνα μέχρι να λυθεί το πρόβλημα.
Τι κάνουμε για να αποτραπούν οι καθυστερήσεις που προκαλούνται από θραύση σιδηροτροχιών
Αφαιρούμε τακτικά μικρές ατέλειες των σιδηροτροχιών με λείανση της επιφάνειάς τους.
Το νέα μας καταγραφικό τραίνο, το οποίο είναι εξοπλισμένο με συσκευή ελέγχου με υπερήχους και εξοπλισμό υψηλής ευκρίνειας βίντεο, σε συνδυασμό με το προσωπικό των ομάδων γραμμής ελέγχουν τακτικά τις σιδηροτροχιές για σφάλματα, ώστε να μπορούμε να παρέμβουμε πριν το οποιαδήποτε ελαττώματα φτάσει σε μέγεθος που μπορεί να οδηγήσει σε θραύση σιδηροτροχιάς.
Όσο πιο έντονη είναι η κυκλοφορία σε μια γραμμή, τόσο πιο συχνά προγραμματίζουμε ελέγχους για ελαττώματα.
Συνεργαζόμαστε στενά με τους κατασκευαστές τροχαίου υλικού για την ελαχιστοποίηση των ζημιών που προκαλούνται από τα ίδια τα τραίνα.
Αντικαθιστούμε τις κοχλιωτές συνδέσεις (γκανάτσες) μεταξύ των σιδηροτροχιών με συγκολλημένες σιδηροτροχιές που είναι πιο ανθεκτικές και λιγότερο πιθανό να σπάσουν.
Σε προβληματικές περιοχές εγκαθιστούμε νέες σιδηροτροχιές που είναι ακόμη ανθεκτικότερες.
Σε περίπτωση σοβαρού περιστατικού επιβάλλουμε άμεσα όρια περιορισμού ταχύτητας για να εξασφαλίσουμε την ασφάλεια της κυκλοφορίας ενώ οι επισκευές συνήθως ολοκληρώνονται στη διάρκεια της νύχτας.
Ακόμη κι αν μια σιδηροτροχιά σπάσει είναι δυνατό να την συγκρατήσουμε προσωρινά με σφικτήρες και έτσι να επιτρέψουμε την συνέχιση της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών με περιορισμούς όμως ταχύτητας, έως ότου η αντικατασταθεί η σιδηροτροχιά.
Ισχυροί άνεμοι
Ισχυροί άνεμοι μπορεί να ρίξουν κλαδιά και δέντρα στο έδαφος ή ακόμη και συντρίμμια από την γύρω περιοχή πάνω στις ράγιες που μπορεί να προκαλέσει τον εκτροχιασμό.μιας αμαξοστοιχίας που θα πέσει πάνω τους.
Επίσης οι ισχυροί άνεμοι μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα στον εναέριο αγωγό ηλεκτροκίνησης που μπορεί να μπερδευτούν γύρω από τους παντογράφους της αμαξοστοιχίας (δηλαδή τη σύνδεσή του τραίνου με τις εναέριες γραμμές μεταφοράς), τραβώντας προς τα κάτω τις γραμμές. Αν συμβεί αυτό τα τραίνα δεν μπορούν να συνεχίσουν να λαμβάνουν ηλεκτρική ενέργεια οπότε και σταματούν και περιμένουν τη ρυμούλκησή τους από ντηζελοκίνητη μηχανή.
Πώς αντιμετωπίζουμε τις καθυστερήσεις που προκαλούνται από τους ισχυρούς ανέμους
Οι ομάδες γραμμής επιθεωρούν τις γραμμές πεζοί απομακρύνοντας τα σπασμένα κλαδιά και τη βλάστηση που είναι επικίνδυνο να έρθουν σε επαφή με τις αμαξοστοιχίες ή με τις εναέριες γραμμές μεταφοράς ενέργειας.
Σε περιοχές εκτεθειμένες σε ισχυρούς ανέμους μειώνουμε την απόσταση μεταξύ των στηριγμάτων των εναέριων γραμμών μεταφοράς ενέργειας .
Όταν υπάρχει πρόβλεψη για ισχυρούς ανέμους της τάξης των 60-69 mph δίνεται εντολή στα τραίνα να επιβραδύνουν ώστε να δοθεί χρόνος στους μηχανοδηγούς να σταματήσουν, αν δουν ένα εμπόδιο.
Όταν αναμένονται ακόμη ισχυρότεροι άνεμοι μια διεταιρική επιτροπή ακραίων καιρικών φαινομένων συνεδριάζει για να συμφωνήσουν σε ένα αναθεωρημένο χρονοδιάγραμμα αμαξοστοιχιών που μπορεί να εκτελεστεί με ασφάλεια και αξιοπιστία.
- Delays explained - Snow and Ice
https://www.youtube.com/watch?v=PxnhpwAdrLM
- We're using innovative technology to keep lines open and trains running during the worst of the winter weather
http://www.networkrail.co.uk/timetables-and-travel/Delays-explained/Winter-weather/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου