tag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post8774190812807547160..comments2023-04-15T17:45:55.081+03:00Comments on MixanikosOse: Αποδεχόμαστε ή όχι την ανάληψη του κόστους υποστήριξης της επαναλειτουργίας της παλιάς ορεινής χάραξης; Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/06359273921754133197noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post-77522209094971056132019-06-17T20:07:16.820+03:002019-06-17T20:07:16.820+03:00Καμία κουβέντα για εποχική ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ εκμετάλλευση...Καμία κουβέντα για εποχική ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ εκμετάλλευση, τουλάχιστον για αρχή;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post-58289159144853595812018-07-02T14:37:32.300+03:002018-07-02T14:37:32.300+03:00Ερώτηση ανίδεου. Θα μπορούσε να δρομολογηθεί αυτοκ...Ερώτηση ανίδεου. Θα μπορούσε να δρομολογηθεί αυτοκινητάμαξα εν είδει προαστιακού από Πειραιά - Αθήνα για Μπράλο και αντίστροφα, προκειμένου και οι κάτοικοι αυτών των χωριών να εξυπηρετούνται, αλλά και να σωθεί το κομμάτι της γραμμής μέχρι τη Λιλαία και τον Μπράλο. Με τρία ή πέντε π.χ. καθημερινά δρομολόγια και ανταπόκριση στην Τιθορέα για όσους ορεινούς θέλουν να ταξιδέψουν για Θεσσαλονίκη. Ποιος ο λόγος να ξαναχτυπιούνται στα βουνά όσοι ξεκινούν από το Λειανοκλάδι? Anonymousnoreply@blogger.com