tag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post4599690728721961768..comments2023-04-15T17:45:55.081+03:00Comments on MixanikosOse: Σιδηρόδρομος: Σχεδιάζεται η μεγάλη Παράκαμψη της ΑττικήςAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/06359273921754133197noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post-16034593586729381632016-11-25T06:09:38.494+02:002016-11-25T06:09:38.494+02:00Δημήτρης Παπαδόπουλος Πάρτε πρωτα μηχανοδηγους και...Δημήτρης Παπαδόπουλος Πάρτε πρωτα μηχανοδηγους και τεχνίτες για τα τρενα σας για να μπορείτε να τα ππυκνώσετε, αυξήστε τα και μετα βλέπετε αν χρειαστεί νέα γραμμη.<br /><br />Mixanikos Ose Μα εδώ είναι το αστείο η τραινοσε όχι μόνο δεν μπορεί (δεν της επιτρέπουν οι διαδικασίες "εξυγίανσης") να προσλάβει μηχανοδηγούς αλλά έδιωξε κιόλας ως πλεονάζον προσωπικό καμιά 30αριά έτοιμους μηχανοδηγούς με εμπειρία 30 χρόνων το 2011 με υποχρεωτικές μετατάξεις σε νοσοκομεία ως τραυματιοφορείς και στην αρχαιολογία ως φύλακες !?!?!?!?!?http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/09/cosco.htmlMixanikosOsehttps://www.blogger.com/profile/12024471528890755236noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post-81190975634837516002016-11-25T05:56:08.117+02:002016-11-25T05:56:08.117+02:00Andy Garcia Τα γνωστα φαραωνικα...
Ioannis Mparou...Andy Garcia Τα γνωστα φαραωνικα...<br /><br />Ioannis Mparoutakis Η μαλακια πάει σύννεφο.<br /><br />Κωνσταντίνος Χαμπίδης Εντάξει τώρα, μιλάμε για αναδημοσίευση από ένα πραγματικά αστείο blog , το όποιοι δαπανα χρήματα και φαντασία στο να σχεδιάζει επί χάρτου, πάντα προς όφελος των κατασκευαστικων εταιρειών .<br /><br />Nick Fotis Ή πρόταση για base tunnel από Θριάσιο προς Σφίγγα διακινείται εδώ και χρόνια.<br /><br />Mixanikos Ose Η cosco κατέβασε 3 εκ κοντέινερ το 2015 στο λιμάνι από τα οποία η τραινοσε μετέφερε ούτε τα 150.000 (500 τραίνα που είχε στόχο ο Ζηλιασκόπουλος χ 30 πλατφόρμες και πολύ λέω). Ακόμη και αυτό το νούμερο (το 150.000) να είναι αλήθεια πρόκειται για το 0,5% (το μισό τις εκατό) της μεταφοράς. Η cosco επίσης λέει ότι μετά την εξαγορά της προβλήτας 1 από ΟΛΠ και την ολοκλήρωση των έργων κατασκευής της προβλήτας 3 θα αυξήσει την χωρητικότητα του Πειραιά σε 7 εκ κοντέινερ το χρόνο, και επίσης σε ό,τι δηλώσεις του κάπτεν να βρει κανείς στο δίκτυο δεν παύει να σημειώνει ότι θεωρούν την επένδυσή τους ολοκληρωμένη μόνο σε συνέργεια με σιδηροδρομική μεταφορά. Το έργο της παράκαμψης μοιάζει ανόητο σήμερα αλλά τα φορτία που σχεδιάζονται να διακινηθούν στο μέλλον δεν έχουν καμία σχέση με ότι μπορεί να φανταστεί σήμερα το μυαλό μας. (Μάλλον τα κενά χρονικά διαστήματα της νύχτας δεν θα επαρκούν ούτε για ζήτω). Επίσης σύντομα ανοίγει η ηλεκτροκίνηση στην Αθήνα. που σημαίνει ότι θα πυκνώσουν τα προαστιακά και άρα το πρωί θα γίνεται χαμός στο Πειραιάς - ΣΚΑ και δεν θα περισσεύει χρόνος για έμπορα. http://mixanikosose.blogspot.gr/2016/05/cosco_29.html<br />Ας γνωρίσουμε το Ικόνιο (δηλαδή το εμπορικό Λιμάνι του Πειραιά - έδρα της…<br /><br />Mixanikos Ose Υπενθυμίζω ότι πέρυσι ο "Αλέξης" με ένα λάμδα παρέστει στα εγκαίνια της νέας διώρυγας του Σουέζ που με κόστος 8 δις δολάρια έγινε διπλής κατεύθυνσης πλωτή σε όλο το μήκος της αυξάνοντας την χωρητικότητά της από 49 σε 97 μεγάλα πλοία το 24ωρο και τον μέσο χρόνο αναμονής κάθε πλοίου από 12 σε 3 ώρες. http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/08/blog-post_6.html<br />Σήμερα τα εγκαίνια της επέκτασης της Διώρυγας του Σουεζ<br /><br />Mixanikos Ose Για αυτό λένε (όσοι αντιλαμβάνονται τι συμβαίνει γύρω τους) ότι όποιος κρατάει τα κλειδιά από τις ηλεκτράμαξες το 2017 (άιντε το 2018) θα χ.... στο τάλιρο. Και εμείς (οι Έλληνες φορολογούμενοι) τη στιγμή που θα βρέχει λεφτά (κατακλυσμό) θα κρατάμε ομπρέλα (θα έχουμε πουλήσει) την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ιδιώτες...<br /><br />Mixanikos Ose Από την άλλη μπορεί να κάνω και λάθος....<br />MixanikosOsehttps://www.blogger.com/profile/12024471528890755236noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post-31255449848018626792016-11-25T05:55:10.089+02:002016-11-25T05:55:10.089+02:00Nick Fotis Φαραωνικό κι άχρηστο έργο, η χαρά των μ...Nick Fotis Φαραωνικό κι άχρηστο έργο, η χαρά των μελετητών<br /><br />Mixanikos Ose επιτρέψτε μου να διαφωνήσω...<br /><br />Mixanikos Ose ως προς το άχρηστο εννοώ...<br /><br />Nick Fotis Είμαι και επιεικής στον χαρακτηρισμό όταν το αποκαλώ άχρηστο. <br />Θα ρουφήξει δισεκατομμύρια ευρώ σε μία μαύρη τρύπα, τύφλα να έχει το Καλλίδρομο, τα οποία θα μπορούσαν να αναβαθμίσουν τρομερά το υπάρχον δίκτυο (μαζί και τις νέες γραμμές υπό κατασκευή).<br /><br />Εδώ δεν έχει σηματοδότηση το Αθήνα-Θεσσαλονίκη, ή οποία είναι απείρως σημαντικότερη. <br /><br />Με ένα τραίνο την ώρα στο Αθήνα-Οινόη, θέλουν και base tunnel τα παιδιά να παίζουν<br /><br />Τασος Καραγκουνης Αντί να φτιάξουν και να εκσυγχρονίσουν την υπάρχουσα υποδομή θέλουν να φτιάξουν άλλο ένα φαραωνικό κατασκεύασμα που θα αφεθεί σε λίγα χρόνια στην τύχη του.Θα μπορούσαν πχ να ανοίξουν σταθμούς Κιούρκα άγιο Στέφανο κλπ να φτιαχτεί η σηματοδότηση και όλα μια χαρά<br />Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 · 11 ώρες · Τροποποιήθηκε<br /><br />Δημήτρης Παπαδόπουλος Οταν στην απαρχαιομενη χαραξη του Αθηνα-Οινοη, το ICE 50 του 2005 ειχε ολικη διανυση 35 λεπτα και μαλιστα με ντηζελοκινητη ελξη, δεν δυναμαι να πιστεψω οτι με αναβαθμιση του τμηματος, με ανοιγμα καμπυλων, ευθυγραμισσεις, νεα υποδομη βαρεως τυπου και ηλεκτροκινηση, δεν θα μειωθει ο χρονος ουτε ενα 10λεπτο... <br />Τη στιγμη μαλιστα που τα Ευρωπαικα δικτυα βριθουν τετοιων τμηματων, τα οποια τμηματα βρισκονται αναμεσα σε γραμμες 200χαω. Αλλα εκει βλεπεις οι κουτοφραγκοι φροντισαν να τα εκσυγχρονισουν και βελτιωσουν στο επακρο πριν αποτολμησουν την κατασκευη δαπανηρων εργων για νεες γραμμες. Οι εξυπνοΕλληναρες ομως μετα απο 3 μνημονια κι ακομη μυαλο δεν βαλανε. Εχουνε λεφτα για πεταμα...<br /><br />Giorgos Pappas Ακριβώς! Άρθρα σαν αυτό του γνωστού σάιτ δεν μας λένε ποτέ πόση είναι η χωρητικότητα του τμήματος μετά από την υπό σχεδιασμό αναβάθμιση του. Και με δεδομένο πως για τουλάχιστον 6 ώρες το βράδια δεν υπάρχει επιβατική κίνηση, αφήνοντας το ελεύθερο για τις εμπορικές αμαξοστοιχίες τις COSCO και όποιου άλλου. 30 χρόνια σχεδόν αυξάνουμε την χωρητικότητα αυτού του δικτύου και μείνουμε την κίνηση του. Ας ξεκινήσουμε το αντίστροφο και βλέπουμε<br />MixanikosOsehttps://www.blogger.com/profile/12024471528890755236noreply@blogger.com