tag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post8948781398753818993..comments2023-04-15T17:45:55.081+03:00Comments on MixanikosOse: Ο μύθος για το «ξεπούλημα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/06359273921754133197noreply@blogger.comBlogger11125tag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post-41078285185058737922017-04-22T01:16:32.533+03:002017-04-22T01:16:32.533+03:00Ασε μας ρε τρελεΑσε μας ρε τρελεAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post-8903067420106685702017-04-10T05:27:53.500+03:002017-04-10T05:27:53.500+03:00Panagiotis Kastanidis Έρχεσαι στα λόγια μου λοιπόν...Panagiotis Kastanidis Έρχεσαι στα λόγια μου λοιπόν. Η διοίκηση στον κρατικό ΟΣΕ δεν ανατέθηκε αξιοκρατικά εδώ και 40 χρόνια, σε πόσες διοικήσεις άλλαξαν από 15 κυβερνήσεις. Τι σε κάνει να θεωρείς πιθανό το να γινόταν αυτό στο μέλλον;<br /><br />Mixanikos Ose η άποψή μου για τις διορισμένες διοικήσεις φαίνεται εδώ: http://mixanikosose.blogspot.gr/2015/12/opengov.html<br />OpenGov, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, και "επιστροφή στην κανονικότητα"<br /><br />Mixanikos Ose Και συμφωνώ μαζί σου ότι δεν είναι και πολύ πιθανό αλλά αυτό ακριβώς προσπαθώ με την αδύναμη φωνή μου να πω: ότι δεν είναι λογική αυτή η πώληση αυτή τη στιγμή αυτών των εταιριών με αυτούς τους όρους και ότι οφείλουμε στα παιδιά μας και στα εγγόνια μας εκτός από τόκους και χρέη να τους αφήσουμε κάτι καλύτερο...MixanikosOsehttps://www.blogger.com/profile/12024471528890755236noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post-3920720814738681712017-04-10T05:27:40.855+03:002017-04-10T05:27:40.855+03:00Panagiotis Kastanidis Οκ. Στην πράξη, αυτό με ποιο...Panagiotis Kastanidis Οκ. Στην πράξη, αυτό με ποιον τρόπο αλλάζει; Ευχολόγια τύπου "με χρηστή διοίκηση" τα έχουμε κάνει και διαβάσει πολλάκις εδώ και δεκαετίες. Από ένα σημείο και μετά σταματάει να έχει νόημα, γίνεται σαφές ότι χρηστή διοίκηση υπό το συγκεκριμένο καθεστώς δεν γίνεται να υπάρξει.<br /><br />Mixanikos Ose Μόνο αν η διοίκηση ανατεθεί αξιοκρατικά σε σχετικούς και όχι σε άσχετους κομματικούς που να έχουν όραμα και στόχο και τους αφήσουν ήσυχους να κάνουν τη δουλεία τουςMixanikosOsehttps://www.blogger.com/profile/12024471528890755236noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post-65910985955947114382017-04-10T05:27:29.632+03:002017-04-10T05:27:29.632+03:00Panagiotis Kastanidis Άσχετο αυτό που λες με ότι έ...Panagiotis Kastanidis Άσχετο αυτό που λες με ότι έγραψα. Οι μετατάξεις έγιναν πριν 5-6 χρόνια και ήταν προφανές λάθος. Τα προηγούμενα χρόνια, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ βλέποντας την προοπτκή κερδοφορίας με αύξηση των δρομολογίων ποιες λύσεις βρήκε ώστε να μπορέσει να αυξήσει τα δρομολόγια;<br /><br />Mixanikos Ose Μαστιγώνεις μια αγελάδα και δεν την ταίζεις και μετά τη στέλνεις στο χασάπη γιατί δεν παράγει γάλα...MixanikosOsehttps://www.blogger.com/profile/12024471528890755236noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post-44482380440034685012017-04-10T05:27:19.795+03:002017-04-10T05:27:19.795+03:00Panagiotis Kastanidis Πάντως το να λέμε ότι το πρό...Panagiotis Kastanidis Πάντως το να λέμε ότι το πρόβλημα μιας εταιρίας περιορίζεται σε 30 μηχανοδηγούς είναι αστείο. Ειδικά όταν αυτή η εταιρία έχει το κρατικό μονοπώλιο μιας αγοράς εδώ και δεκαετίες και βαρύνεται με τρομερά χρέη. Αφού είχαν τόσο μεγάλες προοπτικές πέρσι, ας εκπαίδευαν 30 νέους ή ας επανέφεραν τους παλιούς. Η μη εύρεση λύσεων είναι και αυτή μέρος του προβλήματος.<br /><br />Mixanikos Ose Μα οι μετατάξεις ήταν υποχρεωτικές και το αστείο είναι ότι έγιναν ως πλεονάζοντες...<br /><br />Mixanikos Ose Επανέφεραν το καλοκαίρι 4 με απόσπαση και αρκετοί έχουν ήδη συνταξιοδοτηθεί<br /><br />Mixanikos Ose Όσο για εκπαίδευση νέων και αυτό έχει προβλεφθεί γιατί από τη στιγμή που η τραινοσε πέρασε στο ταιπεδ δεν επιτρέπεται καμία πρόσληψηMixanikosOsehttps://www.blogger.com/profile/12024471528890755236noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post-51774044295712283652017-04-10T05:27:04.023+03:002017-04-10T05:27:04.023+03:00Mixanikos Ose Η νέα χάραξη ολοκληρώνεται σε ενάμισ...Mixanikos Ose Η νέα χάραξη ολοκληρώνεται σε ενάμιση χρόνο και θα έχουμε επιτέλους διπλή γραμμή με ηλεκτροκίνηση οποτε θα μειωθεί ο δρομολογιακός χρόνος θα αυξηθεί η χωρητικότητα και αξιοπιστία...<br /><br />Mixanikos Ose Και τέλος οι "πλεονάζοντες" μηχανοδηγοί που μετατάχθηκαν το 2011 υποχρεωτικά ήταν πάνω από 30 και η τραινοσε πέρσι δεν μετέφερε περισσότερα κοσκοτραίνα ακριβώς λόγω έλλειψης μηχανοδηγώνMixanikosOsehttps://www.blogger.com/profile/12024471528890755236noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post-39602623418570077372017-04-10T05:26:51.376+03:002017-04-10T05:26:51.376+03:00Mixanikos Ose Όσο για τα αν μπορούν μια χαρά να φύ...Mixanikos Ose Όσο για τα αν μπορούν μια χαρά να φύγουν από τις προτάσεις γιατί όλα έχουν υλοποιηθεί. Το Σουέζ έγινε διπλής κατεύθυνσης. Ο Πειραιάς είναι ήδη το δεύτερο λιμάνι στη μεσόγειο από πέμπτο πριν τρία χρόνια και υπερδιπλασιασμό της κίνησής του και με σχεδόν σίγουρη την πρώτη θέση του χρόνου<br /><br />Panagiotis Kastanidis Χμμμ. Ο Πειραιάς έγινε δεύτερο λιμάνι στη Μεσόγειο, αφότου έγινε κάποια πολύ συγκεκριμένη αλλαγή στο ιδιοκτησιακό και επιχειρηματικό του μοντέλο, και αντίστοιχες αλλαγές είναι αυτές που πάνε να γίνουν τώρα με τον ΟΣΕ πάντως.<br /><br />Mixanikos Ose Σε αυτό έχεις δίκιο. Μήπως πριν χαρίσουμε το δεύτερο μεγάλο μαγαζί μπορούμε να το δούμε σαν τη ΜΟΝΑΔΙΚΗ ευκαιρία της χώρας να ρεφάρει;<br />MixanikosOsehttps://www.blogger.com/profile/12024471528890755236noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post-79593289004897641572017-04-10T05:26:37.046+03:002017-04-10T05:26:37.046+03:00Panagiotis Kastanidis Για τους λόγους για τους οπο...Panagiotis Kastanidis Για τους λόγους για τους οποίους οι προοπτικές αύξησης της κερδοφορίας δεν ευωδώθηκαν ποτέ στο παρελθόν θα υπέθετε κανείς.<br /><br />Mixanikos Ose μήπως κάτι αλλάζει σήμερα;<br /><br />Mixanikos Ose Επίσης το timing της πώλησης είναι θα μπορούσε να πει κανείς (κακόβουλος ;) )χειρουργικά σχεδιασμένο...MixanikosOsehttps://www.blogger.com/profile/12024471528890755236noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post-89570947896467856712017-04-10T05:26:14.637+03:002017-04-10T05:26:14.637+03:00Nick Fotis Μα έχουν ήδη ληφθεί υπόψιν οι (πιθανές)...Nick Fotis Μα έχουν ήδη ληφθεί υπόψιν οι (πιθανές) προοπτικές.<br />Αν δεν τις λάμβαναν υπόψη, το αντίτιμο θα ήταν κάτω και από 35 εκατομμύρια.<br /><br />Nick Fotis (η τυπική αποτίμηση μιας εταιρείας που εξαγοράζεται είναι από 5 *έως* 10 φορές τα ετήσια κέρδη της - ήδη στις 10 φορές είσαι πολύ αισιόδοξος)<br /><br />Mixanikos Ose Δυστυχώς στα σχόλια δεν σε αφήνει να κάνεις λαικ στο "Χαχα" αλλά μόνο στο μου αρέσει...<br /><br />MixanikosOsehttps://www.blogger.com/profile/12024471528890755236noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post-24108698408339820872017-04-10T05:25:48.433+03:002017-04-10T05:25:48.433+03:00Νίκος Παπαδιονυσίου Πολλά «Αν..» αγαπητέ νεαρέ συν...Νίκος Παπαδιονυσίου Πολλά «Αν..» αγαπητέ νεαρέ συνάδελφε, σε σημείο που μου θυμίζεις το σπουδαστικό μας ανέκδοτο του τότε Πολυτεχνείου: «Αν η γιαγιά μου είχε ..καρούλια θα ήταν τρένο!». Αυτό χωρίς να έχω επαρκή στοιχεία για να κριτικάρω..Καλή Μεγαλοβδομάδα..<br /><br />Mixanikos Ose Με απλά λόγια θέλω να πω ότι οι προοπτικές αύξησης της κερδοφορίας είναι τεράστιες και κανείς δεν φαίνεται να τις λαμβάνει υπόψη του, για άγνωστους λόγους...MixanikosOsehttps://www.blogger.com/profile/12024471528890755236noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2095959844486662362.post-70578318644116779982017-04-10T05:25:34.772+03:002017-04-10T05:25:34.772+03:00Nick Fotis "Οι προηγούμενες χρονιές δεν εγγυώ...Nick Fotis "Οι προηγούμενες χρονιές δεν εγγυώνται τα κέρδη των επόμενων". Ακριβώς για να μην μπερδεύονται με έκτακτες καταστάσεις τύπου Ειδομένης, παίρνεις μέσο όρο την περασμένη πενταετία. Πόσα κέρδη είχε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ την τελευταία πενταετία;<br /><br />Mixanikos Ose Μα μιλάμε ακριβώς για το αντίθετο δεν μπορεί να έχεις την καλύβα του καραγκιόζη και να την νοικιάζεις 1 δραχμή το μήνα για πολλά χρόνια και μόλις την γκρεμίσεις και χτίσεις τετραόροφη ολοκαίνουρια οικοδομή με πολυτελή διαμερίσματα που είναι σχεδόν έτοιμη (σε φάση ελαιοχρωματιστών) και δίπλα να έχεις την τύχη να ανοίγει τις εγκαταστάσεις του ένα ολοκαίνουριο πανεπιστήμιο που θα γεμίσει τον τόπο με φοιτητές που να ψάχνουν διαμέρισμα να νοικιάσουν και εσύ να τη νοικιάζεις τώρα (και μάλιστα με συμβόλαιο μακροχρόνιας μίσθωσης) σε έναν άλλον (για εκμετάλλευση) με τιμές που θα συγκρίνεις από την τελευταία πενταετία των ενοικίων της καλύβας του καραγκιόζη... Μάλλον θα έπρεπε να την κρατήσεις να την νοικιάσεις ο ίδιος και με τα νέα υψηλά νοίκια που έρχονται να προσπαθήσεις να ρεφάρεις όσα ξόδεψες τόσα χρόνια (το κόστος του οικοπέδου (απαλλοτριώσεις) , το κόστος των υλικών και του χτισίματος (σήραγγες γέφυρες, υποδομή ηλεκτροκίνησης), το κόστος της υπερκοστολόγησης των παραπάνω (που σε έκλεβε ο εργολάβος γιατί σε βρήκε μπόσικο), το κόστος χρήματος (το μισό και πλέον χρέος του οσε οφείλεται σε τόκους γιατί ο ανατοκισμός πήγαινε σύννεφο).<br />MixanikosOsehttps://www.blogger.com/profile/12024471528890755236noreply@blogger.com