Παρασκευή 31 Μαΐου 2019

Ανοιχτή επιστολή υπαλλήλου έκδοσης εισιτηρίων

Δημοσιεύουμε ανοιχτή επιστολή που μας απέστειλε ο Φαλβελλο Ιωάννης εκδότης εισιτηρίων:

Εκδότης Εισιτηρίων
Με αφορμή το δημοσίευμά σας για τον αυτόματο πωλητή εισιτηρίων θα ήθελα να επισημάνω
κάποια πράματα από την προσωπική μου εμπειρία σαν εκδότης εισιτηρίων για 37 μήνες..

Κατ αρχήν πρόκειται για μια ειδικότητα που σε αντίθεση με ο,τι πολλοί πιστεύουν θα πρέπει να
ξέρεις καλά το τρένο και τι σημαίνει ταξίδι με αυτό στην Ελλάδα..

Οι κυριότερες αρμοδιότητες είναι η έγκαιρη και σωστή πληροφόρηση,η εκδοσή εισιτηρίων και οι
αποσκευές.
Σαν ειδικότητα τα τελευταία δέκα χρόνια έχει υποβαθμιστεί. Αυτό αφορά κυρίως την παντελή
έλλειψη εκπαίδευσης,ουσιαστική και τυπική, όπως και την πιστοποίηση που απαιτεί ο εσωτερικός
κανονισμός λειτουργίας για κάθε ειδικότητα..
Από την προσωπική μου εμπειρία, και έχοντας χιλιάδες χιλιομέτρων εμπειρίας σαν επιβάτης
άδραξα αυτήν την επαγγελματική ευκαιρία.

Στην πραγματικότητα όμως την δουλειά μου την έμαθα από τους σιδηροδρομικούς, που ΠΑΝΤΑ με
υποστήριξαν στην εκμάθηση του αντικειμένου. Άλλωστε είναι μια δουλειά αμφίδρομη,και ΔΕΝ
ΥΠΆΡΧΕΙ ΕΙΔΙΚΌΤΗΤΑ στον ΣΙΔΗΡΌΔΡΟΜΟ που ΝΑ ΜΗΝ ΈΧΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΌ ΑΝΤΊΚΤΥΠΟ
ΣΤΟ ΤΡΈΝΟ Ο,ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ. Έτσι και ΑΥΤΉ.

 Πρώτο μου μέλημα μετά τις συστάσεις των προϊσταμένων αμαξοστοιχιών ήταν να μάθω το
ΤΕΠ (Τιμολόγιο Επιβατών), όπου περιγράφονται πλήρως τα ΠΑΝΤΑ σε σχέση με την έκδοση
εισιτηρίων σε κάθε περίπτωση.
Η εμπειρία μου από τα ταξίδια και η αμφίδρομη συνεργασία μου με τους σιδηροδρομικούς με
έκαναν να μάθω την δουλειά μου τυπικά αρκετά καλά. Η συνεργασία αυτή αφορά προφανώς τους
προισταμένους αμαξοστοιχιών, ΑΛΛΑ και άλλες ειδικότητες όπως του σταθμάρχη,που με
ενημέρωνε για τις ακριβείς ώρες αφίξεων και αναχωρήσεων και σε ποια γραμμή, έτσι ώστε να
ενημερώνω εγκαιρα και υπεύθυνα..
Αντιθέτως η ύπαρξη των εργολαβιών δημιουργούσε πάντα σειρά προβλημάτων στην εξυπηρέτηση
των επιβατών, καθώς ΜΌΝΟ ΜΈΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΆΘΕ ΕΡΓΟΛΆΒΟΥ είναι ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ και
ουδόλως η σωστή ενημέρωση και εκδοσή, καθώς (τόσα ξέρουν από τρένα), θεωρούσαν πάντα την
δουλειά σαν το απλό πάτημα ενός κουμπιού!!!

Κατά την ταπεινή μου άποψη από το σύντομο αυτό πέρασμα μου,θα ήθελα να τονίσω τα εξής..
Κατ αρχήν απαιτείται μια κάποια ταξιδιωτική εμπειρία,και μετά ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι επί της ουσίας για τον ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ εργαστήκαμε,καθώς εκδίδαμε
εισιτήρια τρένων,και ότι υπαγόμασταν-προφανώς και λογικά-,σε έλεγχο από τους αρμοδίους
ελεγκτές της εταιρείας!!!

Το ερώτημα μου κλείνοντας είναι το εξής.
Για ποιον λόγο αυτός ο υποβιβασμός της παρεχόμενης ποιότητας υπηρεσιών ??? Έχουν άραγε λόγο
ύπαρξης μετά από τόσα χρόνια οι εργολάβοι στα εισιτήρια??? Δεν προκύπτει κανένα οικονομικό
όφελος απ αυτήν την ιστορία για την οποιαδήποτε εταιρεία, παρά μόνο ο υποβιβασμός της ποιότητας
υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό!!!!

Με εκτίμηση και τιμή
Φαλβελλο Ιωάννης













1 σχόλιο:

  1. Φίλε μου, το επάγγελμα του εκδότη εισιτηρίων είναι επισφαλές.

    Σε λίγο καιρό θα χρησιμοποιούμε αποκλειστικά barcodes/qr codes από κινητό.

    Η εξυπηρέτηση επιβατών πρέπει να φύγει πίσω από τα τζάμια και να πάει στις αποβάθρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή