Παρασκευή, 10 Αυγούστου 2018

Στις 10 Ιουλίου στην Αυστραλία εμπορικό τραίνο μετέφερε χωρίς μηχανοδηγό μετάλλευμα για πάνω από 280 χιλιόμετρα... (φωτογραφίες και βίντεο)

Η μεταλλευτική εταιρεία Rio Tinto πέτυχε την πρώτη παράδοση σιδηρομεταλλεύματος από αυτόνομη αμαξοστοιχία χωρίς μηχανοδηγό στο πλαίσιο του προγράμματος AutoHaul ύψους 940 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ που επικεντρώθηκε στην αυτοματοποίηση των εμπορικών τραίνων στην περιοχή Pilbara της Δυτικής Αυστραλίας.




Στις 10 Ιουλίου, το τραίνο, που ελκόταν από τρεις ελκτικές μηχανές και μετέφερε περίπου 28.000 τόνους σιδηρομεταλλεύματος, ταξίδεψε πάνω από 280 χιλιόμετρα από το ορυχείο Tom Price του Rio Tinto στο λιμάνι του Cape Lambert χωρίς μηχανοδηγό στην καμπίνα.

Ο έλεγχος έγινε από απόσταση από φορείς εκμετάλλευσης του Κέντρου Επιχειρήσεων του Rio Tinto στο Περθ, που απέχουν περισσότερο από 1500 χιλιόμετρα.

"Η ασφαλής πρώτη παράδοση σιδηρομεταλλεύματος από αυτόνομο τραίνο αποτελεί σημαντικό ορόσημο για το πρόγραμμα AutoHaul", λέει ο διευθύνων σύμβουλος της σιδηροδρομικής, λιμενικής εταιρείας Rio Tinto Iron Ore κ. Ivan Vella. "Το πρόγραμμα θα παραδώσει το πρώτο πλήρως αυτόνομο σιδηροδρομικό δίκτυο μεγάλων αποστάσεων, που θα αποτελεί τα μεγαλύτερα και μακρύτερα "ρομπότ" στον κόσμο.

"Θα συνεχίσουμε να διασφαλίσουμε ότι τα αυτόνομα τρένα λειτουργούν με ασφάλεια στο Pilbara, όπου καταγράφουμε περισσότερα από οκτώ εκατομμύρια χιλιόμετρα σιδηροδρομικού ταξιδιού κάθε χρόνο. Συνεργαζόμαστε στενά με τους μηχανοδηγούς κατά τη διάρκεια αυτής της μεταβατικής περιόδου για να τους προετοιμάσουμε για νέους τρόπους εργασίας ως αποτέλεσμα της αυτοματοποίησης. "

Οι μηχανές που φέρουν το λογισμικό AutoHaul είναι εφοδιασμένες με ενσωματωμένες κάμερες που επιτρέπουν συνεχή παρακολούθηση από το Κέντρο Επιχειρήσεων. Όλες οι δημόσιες σιδηροδρομικές διαβάσεις στο δίκτυο είναι εξοπλισμένες με κάμερες CCTV και έχουν αναβαθμιστεί στα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας.

Ο πάροχος συστημάτων Ansaldo STS του Rio Tinto αναφέρει ότι η επιτυχής ολοκλήρωση του πρώτου πλήρως αυτόνομου ταξιδιού σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών αποτελεί σημαντική καμπή για τους σιδηροδρομικούς μεταφορείς βαρέων οχημάτων παγκοσμίως.

«Πρέπει να αναφερθεί μόνο ο βαθμός αλλαγής που είχε η εισαγωγή μητροπολιτικών μονάδων οδήγησης στις επιχειρήσεις μαζικής διαμετακόμισης στον τομέα των επιβατών για να κατανοήσουν τις πιθανές επιπτώσεις που μπορεί να έχουν οι αυτόνομες λύσεις διαχείρισης σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών στον τομέα των βαρέων εμπορευματικών μεταφορών και των πόρων, "Λέει ο κ. Michele Fracchiolla, πρόεδρος της ANSALDO STS για τις εμπορευματικές μεταφορές.

Η πρωτοποριακή λύση βασίζεται στο διεθνές πρότυπο ψηφιακό ασύρματο σήμα και το σύστημα προστασίας αμαξοστοιχίας ATO πάνω από το ETCS Level 2 (GoA4) που παρέχει την πλήρως αυτοματοποιημένη λειτουργία της αμαξοστοιχίας.


Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε βίντεο από αντίστοιχη διαδρομή τραίνου χωρίς μηχανοδηγό πριν από μερικούς μήνες σε μικρότερη απόσταση (περίπου 68 μίλια) :



Πηγή:
- Rio Tinto operates first driverless freight train
https://www.railjournal.com/index.php/freight/rio-tinto-operates-first-driverless-freight-train.html?channel=527

- This Fully Autonomous Train Completed A Successful Run In Australia
https://www.youtube.com/watch?v=fSMl1O9xxp4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου