Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2018

Γνωρίζετε τι πρέπει να προηγηθεί από την επιτυχημένη σιδηροδρομική μεταφορά του εξοπλισμού της ΔΕΗ (βάρους περίπου 400 τ.);


Ελάτε μαζί μας να πάρουμε μια μικρή γεύση από την μελέτη - προετοιμασία που απαιτήθηκε για την ειδική μεταφορά του εξοπλισμού της ΔΕΗ!!!

Την Κυριακή τα ξημερώματα 17/06/2018, ολοκληρώθηκε η σιδηροδρομική μεταφορά (τμήμα Θεσσαλονίκη - Βέροια) της γεννήτριας και του μετασχηματιστή της μονάδας V της ΔΕΗ στην Πτολεμαΐδα, που έχει αναλάβει να κατασκευάσει η ΤΕΡΝΑ Α.Ε.

Ο ειδικός συρμός μεταφοράς (FAGiOLi) διήλθε από 80 περίπου τεχνικά, τα περισσότερα εκ των οποίων είχαν μελετηθεί με το παλαιό διάγραμμα φόρτισης του Ο.Σ.Ε. (“Συρμός 20t”, 1950), ευμενέστερου, για σημαντικό μήκος ανοίγματος, από το πραγματικό διάγραμμα φόρτισης του ειδικού συρμού.

Δείτε το εντυπωσιακό βίντεο, φωτογραφίες και αποσπάσματα από τη μελέτη των τεχνικών έργων της σιδηροδρομικής υποδομής


Από το 2016, λαμβάνοντας υπόψη, τόσο τα σημαντικά φορτία μεταφοράς όσο και την παλαιότητα των τεχνικών, είχε ανατεθεί στην DENCO Structural Engineering, α) ο οπτικός έλεγχος όλων των τεχνικών (με λεπτομερή αποτύπωση βλαβών και γεωμετρικών στοιχείων), β) η αποτίμηση των δομικών υλικών βάσει διερευνητικών δοκιμών σε επιλεγμένα τεχνικά και γ) ο έλεγχος στατικής επάρκειας επιλεγμένων γεφυρών, για το συγκεκριμένο φορτίο, σύμφωνα με το (β).

Επίσης, σε πέντε τεχνικά, σε συνεργασία με την OSMOS A.E., τοποθετήθηκαν αυτόνομοι αισθητήρες οπτικών ινών LIRIS V2 και μετρήθηκαν σε επιλεγμένες θέσεις των φορέων, οι οριζόντιες ανηγμένες παραμορφώσεις κατά την διέλευση, ώστε να συγκριθούν με τις αντίστοιχες αναμενόμενες, που υπολογίστηκαν από την DENCO Structural Engineering.

Ενδεικτικά αναφέρεται, ότι στην κρισιμότερη γέφυρα της διαδρομής (που είναι η μεταλλική γέφυρα «Κουλούρας», η οποία ανακατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’50), κατά την διέλευση μετρήθηκε στο κάτω πέλμα της κύριας μεταλλικής δοκού μέγιστη μήκυνση 0.0223%, ενώ η υπολογιστική αναμενόμενη ήταν 0.0240%, στο μέσον του ανοίγματος των 20m.

Ειδικός συρμός μεταφοράς γεννήτριας

Σύγκριση διαγραμμάτων φόρτισης

Γέφυρα "Κουλούρας"

Γέφυρα "Κουλούρας"

Απόσπασμα από το περιοδικό "Τεχνικά χρονικά", Οκτώβριος 1948, όπου αναφέρεται η πρόβλεψη αποκατάστασης της κατεστραμμένης γέφυρας "Κουλούρας".

Μαγνητική ανίχνευση οπλισμών.

Σκληρομέτρηση δομικού χάλυβα.

Αποτύπωση τυπικού ανοίγματος γέφυρας "Κουλούρας".

Στατικό προσομοίωμα τυπικού ανοίγματος γέφυρας "Κουλούρας".


Καταγραφή οριζόντιων ανηγμένων παραμορφώσεων, από τον αισθητήρα οπτικών ινών LIRIS V2 της OSMOS, στο μέσον του ανοίγματος M6-M7 της γέφυρας "Κουλούρας", κατά την διέλευση του εδικού συρμού μεταφοράς.



Πηγή:
DENCO Structural Engineering
https://www.facebook.com/dencopc/photos/pcb.1703280863100608/1703245239770837/?type=3&theater

- PTOLEMAIS V GEN STATOR TRANSPORTATION
https://www.youtube.com/watch?v=ZgvLgKimRjg&feature=youtu.be


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου