Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018

"Στάση Λιανοκλάδι, πάρτε έναν υπνάκο" Απάντηση στο γράμμα ενός απογοητευμένου αναγνώστη...


Με αφορμή γράμμα αναγνώστη της Καθημερινής που εκφράζει την απορία του για το μεγάλο χρόνο του δρομολογίου Αθηνών - Θεσσαλονίκης θα επιχειρήσουμε να ενημερώσουμε το επιβατικό κοινό για τις εξελίξεις των έργων:

1. Πριν από 35 περίπου μέρες δόθηκε σε κυκλοφορία ο κλάδος ανόδου της νέας σήραγγας του Καλλιδρόμου. Με μήκος 9 χιλιόμετρα είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων.

2. Ο κλάδος αυτός δόθηκε στην κυκλοφορία αλλά προσωρινά χωρίς ηλεκτροκίνηση και το δρομολόγιο εκτελείται ακόμη από πετρελαιοκίνητη μηχανή

3. Σε περίπου ένα μήνα θα δοθεί στην κυκλοφορία και ο κλάδος καθόδου της σήραγγας του Καλλιδρόμου ενώ παράλληλα αναμένεται να ολοκληρωθεί και η εγκατάσταση του συστήματος ηλεκτροκίνησης.

4. Με την ολοκλήρωση των παραπάνω θα γίνει νέα χάραξη δρομολογίων που θα μειώσει το συνολικό χρόνο του δρομολογίου Αθήνας - Θεσσαλονίκης.

5. Με τις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις το Σεπτέμβριο (με τις απαισιόδοξες τον Δεκέμβριο) θα ολοκληρωθούν έργα της νέας χάραξης στο τμήμα μεταξύ Λιανοκλαδίου - Δομοκού οπότε θα μειωθεί κι άλλο ο συνολικός χρόνος, ενώ ταυτόχρονα θα αυξηθεί η αξιοπιστία γιατί λόγω της διπλής γραμμής δεν θα υπάρχουν πλέον διασταυρώσεις ανερχόμενων - κατερχόμενων αμαξοστοιχιών σε μονή γραμμή, οπότε οποιοδήποτε πιθανή βλάβη δεν θα επηρεάζει καθόλου τα άλλα δρομολόγια (με εξαίρεση ίσως το επόμενο δρομολόγιο της ίδιας κατεύθυνσης.

6. Κάντε λίγο υπομονή ακόμη.
Το καλό πράμα αργεί να γίνει!!! 
Φάγαμε 20 χρόνια το βόδι έμεινε η ουρά...


παρακάτω παραθέτουμε το γράμμα στην Καθημερινή:



Κύριε διευθυντά
Ενα εξαιρετικά χρήσιμο έργο που κόστισε πολλά χρήματα ολοκληρώθηκε πρόσφατα και δόθηκε στην κυκλοφορία, η διπλή σήραγγα μετά την Τιθορέα, που παρακάμπτει τον Μπράλο και συντομεύει το δρομολόγιο προς Τρίκαλα και Θεσσαλονίκη κατά 15΄ τουλάχιστον, ακυρώνεται αφού στο Λιανοκλάδι, όπου παλαιότερα δεν υπήρχε αναμονή, τώρα τα τρένα σταθμεύουν 15΄ με 20΄ ή και περισσότερο χωρίς καμία λογική δικαιολογία.

Σε σχετική ερώτηση στον προϊστάμενο της αμαξοστοιχίας Νο 58 στις 28/2 στη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη η απάντηση ήταν «δεν έχει γίνει αναδιάρθρωση των δρομολογίων», που σε απλά ελληνικά σημαίνει, όπως εγώ το καταλαβαίνω, ότι το τρένο φθάνει στο Λιανοκλάδι 15΄ νωρίτερα αλλά στη βάση της παλαιάς ώρας αναχώρησης πρέπει να φύγει περίπου 15΄ αργότερα.

Σημειώνω: (α) ότι αντίθετα ερχόμενο τρένο δεν παρατηρήθηκε ώστε να υπάρχει η δικαιολογία που συχνά αναφέρεται «καθυστέρηση λόγω κυκλοφορίας» (η γραμμή Λιανοκλάδι - Δομοκός στα περισσότερα σημεία της, αν όχι σε όλα, ειναι ακόμη μονή), (β) το δρομολόγιο αυτό ήταν το γρήγορο Intercity.
Ιωαννης Γεωργιαδης

Πηγή:
- Στάση Λιανοκλάδι, πάρτε έναν υπνάκο
http://www.kathimerini.gr/953718/opinion/epikairothta/politikh/grammata-anagnwstwn

2 σχόλια:

  1. Αγαπητέ επιβάτη στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η χειρότερη εξυπηρέτηση σε σταθμό του ΟΣΕ, αγενείς και απρόθυμοι να εξυπηρετήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή