Τετάρτη 7 Μαρτίου 2018

Αυξημένη κατά 12 εκατομμύρια ευρώ η ετήσια κρατική επιδότηση της ιταλικής πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις άγονες γραμμές σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά

Ο Ιταλικός όμιλος που τον περασμένο χρόνο αγόρασε το 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το Ελληνικό Δημόσιο με 45 εκατομμύρια ευρώ θα εισπράξει ετήσια επιδότηση από το ελληνικό δημόσιο ύψους 62 εκατομμυρίων ευρώ για το οικονομικό έτος 2017....

Η επιδότηση αυτή είναι αυξημένη κατά 12 εκατομμύρια σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη κρατική επιδότηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ανήλθε στα 49,6 εκατ. 

Εύλογα γεννάται λοιπόν το ερώτημα γιατί δίνεται αυτή η αύξηση; Υπάρχει αντίστοιχη αύξηση κάλυψης με σιδηροδρομικά δρομολόγια περισσότερων άγονων γραμμών από την περασμένη χρονιά;

Επίσης πολλοί αναρωτιούνται για ποιες ακριβώς άγονες γραμμές μιλάμε.



(Χωρίς τραίνα σχεδόν σε ολόκληρη την Πελοπόννησο, με καταργημένα τα επιβατικά  στο δίκτυο Αμύνταιο - Κοζάνη, με τα μισά δρομολόγια στο Λάρισα - Βόλος και μόνο με δυο δρομολόγια τη μέρα στο Θεσσαλονίκη  - Αλεξανδρούπολη, ποιες ακριβώς είναι οι άγονες γραμμές που επιδοτούνται;)


Πηγή:
- Στα 62 εκατ. ευρώ η ετήσια επιδότηση που θα εισπράξει από το Ελληνικό Δημόσιο η Ιταλική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις άγονες γραμμές
http://mixanikosose.blogspot.gr/2018/03/62.html

- Εγκρίθηκε η ετήσια αποζημίωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις άγονες γραμμές 49,6 εκατ. δηλαδή 4,6 ευρώ περισσότερα από αυτά που θα πληρώσουν οι Ιταλοί για να την αγοράσουν...
http://mixanikosose.blogspot.gr/2017/06/496-46.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου