Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

Δείτε το εκπληκτικό βίντεο του Δημήτρη Τερτίπη με πανοραμικά πλάνα από το πέρασμα του IC 55 από τις γέφυρες Ασωπού και Παπαδιάς!!!

Ακολουθεί η περιγραφή του

"Η διέλευση του 67500 από την Τιθορέα και η άφιξη του 55 στο Λιανοκλάδι είναι οι τελευταίες αναγγελίες που καταφέρνει να πιάσει το VHF μου. Βάσει αυτών και με δεδομένη την αδρανοποίηση του Ελευθεροχωρίου, εκτιμώ ότι η διασταύρωση των δύο θα πραγματοποιηθεί στο Μπράλο. Εγώ στέκομαι σε ένα μικρό ύψωμα, ανατολικά της γέφυρας του Ασωπού, ώστε να έχω οπτική επαφή με τη γέφυρα της Παπαδιάς και την έξοδο του Ασωπού. Δεν προτίθεμαι να ακολουθήσω το 55, επομένως μπορώ να αναβάλλω την απογείωση μέχρι 15΄ μετά τη διέλευση του 55, ώστε να τραβήξω ένα πλάνο του 67500 σε μήκος 4km περίπου. Δυστυχώς, η ADtranz που εξασφαλίζει σήμερα το 55 δεν είναι σε μεγάλα κέφια, με αποτέλεσμα... να δω απέναντί μου τους προβολείς της επικεφαλής MLW του 67500 να εισέρχεται στη γέφυρα της Παπαδιάς και ελάχιστα αργότερα να ακούσω τα σίδερα της γέφυρας να τρίζουν. Το πράγμα είναι ξεκάθαρο: η διασταύρωση θα γίνει στον Ασωπό!"
Δείτε το βίντεο:




"Ετοιμάζομαι για απογείωση, όμως μέχρι να την πραγματοποιήσω και να πάρω ικανό ύψος, το τρένο έχει πλησιάσει στη γέφυρα. Αρχίζω να το ακολουθώ, καθώς κατηφορίζει προς τη γέφυρα της Μανδρίτσας και επιβραδύνει ώστε να εισέλθει στη 2η γραμμή του Ασωπού. Με χαμηλή ταχύτητα, τελικά σταματά προ του σήματος ΑΣΩ5. Η μπαταρία του drone είναι στο 57% και σκέφτομαι ότι αν το 55 εμφανιστεί εντός του επόμενου λεπτού, θα καταγράψω όχι απλώς τη διασταύρωση αλλά θα προλάβω να ακολουθήσω και το 55 τουλάχιστον ως τη γέφυρα του Ασωπού.
Από το VHF δεν ακούγεται τίποτα... Τα λεπτά περνούν, ο δείκτης της μπαταρίας μειώνεται συνεχώς και μετά από αναμονή 7 λεπτών (και λήψη ενός αριστουργηματικού ακίνητου πλάνου διάρκειας επίσης 7 λεπτών) αρχίζει να στριγγλίζει ο βομβητής "Low Battery". Δεν έχω άλλη επιλογή, παρά μονάχα να επιστρέψω όσο το δυνατό πιο γρήγορα, να προσγειωθώ όσο το δυνατό πιο γρήγορα, να αλλάξω μπαταρία όσο το δυνατό πιο γρήγορα και να απογειωθώ όσο το δυνατό πιο γρήγορα. Δυστυχώς, το 55 εμφανίζεται την ώρα που παίρνω ύψος, με αποτέλεσμα η διασταύρωση να χαθεί... Πρέπει, λοιπόν, να εφαρμόσω ένα ...plan B και να πετάξω εσπευσμένα προς τη γέφυρα της Μανδρίτσας. Δεν έχω, όμως, σύμμαχό μου τον αέρα... Το 55 ανηφορίζει με χαμηλή ταχύτητα κι εγώ το ακολουθώ από μπροστά. Οι ριπές του αέρα χτυπούν αλύπητα το drone, όμως το GPS και το γυροσκόπιό του καταφέρνουν να το κρατήσουν όρθιο ως τη γέφυρα του Ασωπού. Δε μπορώ να διακινδυνεύσω άλλη πορεία από μπροστά, οπότε το ακινητοποιώ, το περιστρέφω και αρχίζω να ακολουθώ το τρένο, με τον ήλιο μπροστά μου. Μέσα σε ένα συνολικό μήκος περίπου 3.5km, το τρένο έχει ανέλθει περίπου 70m καθ' ύψος, με αποτέλεσμα το πλάνο να κλείσει με μια χαμηλή πτήση πάνω από τη γέφυρα της Παπαδιάς, λίγο πριν το 55 χαθεί προς τη σήραγγα του Μπράλου."

Πηγή:
- Μη διασταύρωση στον Ασωπό (22.09.2017)
https://www.youtube.com/watch?v=kvPGPjIc4jA



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου