Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017

Η καλύτερη επιβράβευση για το προσωπικό, είναι ένα απλό ευχαριστώ

Για όλους εμάς που βρισκόμαστε σε καθημερινή επαφή με τον επιβάτη, που μεταφέρουμε καθημερινά χιλιάδες κόσμου ανά την
Ελλάδα, το να βλέπουμε χαμογελαστά πρόσωπα, να μας λένε καλημέρα και καληνύχτα, ένα απλό ευχαριστώ, είναι η καλύτερη ανταμοιβή. Μέσα από αυτές τις κουβέντες αντλούμε καθημερινά δύναμη για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας στο επιβατικό κοινό. Είναι αυτές οι κουβέντες που σε κάνουν να ξεχάσεις την κούραση της εργασίας.











Τρανή απόδειξη η επιστολή -που ήρθε στα χέρια μας-  την οποία έδωσε σε συναδέλφους της Βόρειας Ελλάδας ένας απλός επιβάτης του Προαστιακού Θεσσαλονίκης. Ο Δημήτρης χρησιμοποιούσε τον Προαστιακό στην διαδρομή Αιγίνιο - Λάρισα - Αιγίνιο. Πλέον λόγω μετακόμισης στην Βέροια δεν θα χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο.

Με την επιστολή του αυτή θέλει να πει ένα ευχαριστώ στο προσωπικό για τα ασφαλή ταξίδια που έκανε όλο αυτό τον καιρό.

Αναλυτικά η επιστολή του κ. Δημήτρη:

Πηγή:
- Η καλύτερη επιβράβευση για το προσωπικό, είναι ένα απλό ευχαριστώ
http://mixanodigos.blogspot.gr/2017/03/blog-post_15.html



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου